Fitness Seller

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Bezoekers in dit topic

Je zou red maca kunnen overwegen, wanneer ik last heb van snachts wakker worden om te pissen en neem een een aantal dagen red maca is dit zo weg.
Interessant, dit werkte als een soort dht-remmer, als ik mij niet vergis?
 
Interessant, dit werkte als een soort dht-remmer, als ik mij niet vergis?

Ja als het goed is wel, voornamelijk effect op prostaat ook, misschien niet helemaal handig in een nakuur (verlaging dht)? Cools raadde dit aan in zijn topic, het helpt bij mij in ieder geval enorm.
 
Uiteindelijk een dikke overlopende scoop HemaVo2 uit de kast er in geramd en UB gedaan.

Benchpress
15x60
3x10x80

Lat pulldowns
1x12x65
2x10x70

Incl db benchpress
3x10x32

Plate-loaded rows
3x12x100

Geen gekut met onderarmen, al push ik ook wel een stuk minder gewicht. Blijf ofc wel laag volume, hoog volume en low test is niet de beste combi. Toch tevreden over, hoop dat ik morgen ook ineens zo'n boost heb om met school bezig te gaan:o
 
Heeft de hema ook pwo?
 
Ja als het goed is wel, voornamelijk effect op prostaat ook, misschien niet helemaal handig in een nakuur (verlaging dht)? Cools raadde dit aan in zijn topic, het helpt bij mij in ieder geval enorm.

In een nakuur kan het zeker ook, DHT mag zelfs wat lager dan omdat dit stukken hoger is in verhouding tot oestrogeen.
 
Mijn laatste inject is 4 weken geleden, ik doe nog 30dagen nolvadex op 20mg.
 
Je kunt uiteraard geen ups en downs hebben, als je geen ups hebt. Bij deze weer een goede periode. Alle deadlines (voor mijn doen) ruim op tijd klaar, en zelfs vandaag nog op de vroege avond kunnen sporten. Gaat weer eens goed, motivatie is er ook weer even. Tot nu toe wel zo'n 10% aan kracht verloren, best een flinke drop in twee maanden:(. Gewicht schommelt nog steeds rond de 96-97, terwijl ik ook al maanden geen kcals meer tel. Wanneer je zo gedreven met kcals tellen was, dat je het nu allemaal automatisch zonder denken doet:o

Leg press
Opwarmen
1x15x240
3x10x300

Plate-loaded calf raises
4x10x140

Seated cable rows
1x10x65
3x10x60

Db benchpress
1x8x40
1x6x40
^kreeg helaas nu wel weer last van m'n onderarmen, dus verder klaar voor vandaag.

Weekend lekker feesten, en dan vanaf zondag leren voor de tentamens volgende week. Als ik deze goede periode nou eens even vast kan houden:D
 
In! Dit hele topic doorgelezen. Nog even doorzetten en dan mag je met mij mee klagen over het natty leven!
Eigenlijk mag ik dat nu al, gezien mijn testosteron niet meer boven de fysiologische waarde zal zijn:p. Nu zal het eerder eronder liggen:(
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven