Fitness Seller

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Bezoekers in dit topic

Hoezo mag je nog maanden niet cutten? Je zit bijna op 20% man.
Zal niet bevorderlijk zijn denk ik na zo'n lange periode on. Is vragen om bakken met spierverlies.
Dit^. Toch wel minimaal een half jaar niet. Dan laat ik een bloedtest afnemen, met een beetje pech nog langer niet.

Al zou ik, als ik kijk naar m'n ochtendshape, niet echt zeggen dat ik tegen de 20 aan zit. Eerder 16? Al ben ik nooit de beste geweest in schatten, heb het ook nooit laten meten.
DSC_0189.jpg
 
bloed test laten doen mis ben je al bijna hersteld.
 
bloed test laten doen mis ben je al bijna hersteld.
Lijkt me sterk. Vandaag de laatste dag van m'n pct, hierna eerst op eigen houtje verder kijken of mijn lichaam voldoende heeft gehad. Over 3 of 6 maanden doe ik een bloedtest, al dan niet eerder als ik me slecht voel.
 
Dit^. Toch wel minimaal een half jaar niet. Dan laat ik een bloedtest afnemen, met een beetje pech nog langer niet.

Al zou ik, als ik kijk naar m'n ochtendshape, niet echt zeggen dat ik tegen de 20 aan zit. Eerder 16? Al ben ik nooit de beste geweest in schatten, heb het ook nooit laten meten.
DSC_0189.jpg
Tering..wat een armen nog:eek!:

De fix voor al je problemen ..

Bekijk bijlage 191905
:roflol: veeg me op hoor!
 
Na 3 maanden zou je al heel ver moeten zijn in je herstel.

Dit weet je zelf ook. Het lichaam kan meer aan dan we denken.
 
De fix voor al je problemen ..

Bekijk bijlage 191905
Gvd:roflol::roflol:. Heb hier nog wel een berg liggen, maar die blijven onaangebroken:eek:
Na 3 maanden zou je al heel ver moeten zijn in je herstel.

Dit weet je zelf ook. Het lichaam kan meer aan dan we denken.
Oh dat het lichaam meer aan kan weet ik wel zeker. Maar mijn lichaam heeft het nog geen dag op zichzelf gedaan zonder hulp van buitenaf. Het duurt ongeveer een maand voordat het effect van clomid voorbij is. In sommige gevallen is het niet voldoende geweest.

Persoonlijk denk ik dat ik snel zal herstellen. Had nergens last van na een cycle van 8 weken test/deca. Denk dat dat nu ook zal lukken. Ik heb dan wel langer dan 8 weken gedaan maar dan heb ik ook 15.000 iu hCG en meer clomid gebruikt. Na 8 weken was zonder hCG en met deca, nauwelijks wat gemerkt tijdens en na de pct.
 
Dit is zeker 20% ja, maar ik heb al eerder gezegd dat je hoger in je vp zat dan je zelf schatte dus het zal me niet in dank worden afgenomen...
 
Dit is zeker 20% ja, maar ik heb al eerder gezegd dat je hoger in je vp zat dan je zelf schatte dus het zal me niet in dank worden afgenomen...
Nja ik heb er momenteel geen probleem mee met hoe ik er bij sta, dus dan maakt het percentage weinig uit:p. Vind dat ik dan wel een smalle waist heb voor 20%.
 
Ik zou je zo op 17-18% schatten maximum, 16 kan ook maar 20 vind ik aan de hoge kant.

Je hebt geen zichtbare aders op je armen ofzo dus zeker een stukje boven de 15%
 
Ik zou je zo op 17-18% schatten maximum, 16 kan ook maar 20 vind ik aan de hoge kant.

Je hebt geen zichtbare aders op je armen ofzo dus zeker een stukje boven de 15%
Vascularity heb ik sowieso nauwelijks als ik net wakker ben, onderarmen zijn wel te zien meestal. Op m'n bicep is helaas wel weggevaagd:(
 
Ik zou je zo op 17-18% schatten maximum, 16 kan ook maar 20 vind ik aan de hoge kant.

Je hebt geen zichtbare aders op je armen ofzo dus zeker een stukje boven de 15%

Haha ik heb behoorlijk wat aders lopen maar mijn vp is echt nog wel rond de 19/20 hoor
 
Training gisteren was niet zo heel bijzonder. Druk geweest met leren, vergeten te loggen. Na al het leren dacht m'n brein vandaag nope, toets flink verpest. Stressperiode nu, niet echt het meest bevorderlijke zo net na m'n pct. Donderdag nog een her, alles moet voldoende zijn nu anders rip.
 
Dit is zeker 20% ja, maar ik heb al eerder gezegd dat je hoger in je vp zat dan je zelf schatte dus het zal me niet in dank worden afgenomen...

20% ?? is volgens mij wel erg hoog denk eerder tussen de 16-18 maar ik kan er ook naast zitten
 
Ik zit nu 6 weken na laatste inject en heb net 100kg 15x gedrukt.
Ben er echt blij mee kracht op de eerste set is nog niet achteruit gegaan, over 4 weken doe ik drie weken clen.
 
Iedereen hier schat zijn vp te laag in. Denkt men op 10% te staan terwijl 12%. Als je echt eens op 10% hebt gestaan dan weet je dat.

Maar goed, niemand houdt van de waarheid als die lelijk is.
 
Nootmuskaatje zijn VP lijkt sterk op deze: 6 weeks in

Daar heeft jwdoetookmee ook +-18% geschat, laat hij er net redelijk goed in zijn om die dingen te schatten.

Het blijft natuurlijk altijd een schatting op basis van een foto, zeker is het nooit :)
 
Back
Naar boven