Fitness Seller

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Iedereen hier schat zijn vp te laag in. Denkt men op 10% te staan terwijl 12%. Als je echt eens op 10% hebt gestaan dan weet je dat.

Maar goed, niemand houdt van de waarheid als die lelijk is.
Ik schat mezelf anders altijd te vet in :roflol:
 
ik denk dat jullie naar iemands buik kijken om vet% in te schatten, dit is de verkeerde manier de foto van 6 weeks in lijkt duidelijk lager te liggen dan 18%.
 
Een zeer catabole week. Tentamens klaar, 1 zwaar verpest. Het hangt nu allemaal af van één verslag die ik had herkanst, dat bepaalt of ik over ga of niet. Veel stress, maandag laatste training, morgen op vrijdag weer trainen.

Nu wel vakantie, maar beetje stressende. Veel junk gegeten deze week met gf, paar wijntjes. Nu weer even beter eten en sporten, vakantie begonnen dus zat tijd.
 
Wtf. Ik werd vannacht met enorme koorts en doodziek wakker; uren liggen trillen in bed, lichaam bloedheet, nauwelijks geslapen. Nog een flinke keelontsteking erbij gepakt. Maar nu merk ik er ineens een heel stuk minder van, op de koolontsteking na.

Trainen of niet? Voel me nog niet 100, maar vind het een beetje apart dat het zo snel is gegaan. M'n hartslag is nog wel hoog, en keel ook nog ontstoken. Voel me verder ook niet al te best door het weinige slaap. Ben bang om zo lang niet te trainen post pct, maar ook dat ik m'n lichaam te zwaar ga stressen nu.
 
Nope geen trainingen de komende dagen, ben weer wat meer ziek. Van alle momenten dat ik ziek kan worden, moet het na m'n pct wanneer ik al 3 dagen niet meer heb getraind. En dat nog met het stressen aan het einde van het schooljaar, doei gains. Hoop dat het niet al te erg wordt, een week niet trainen + ziek + wat stress.
 
je kunt zelf 2 weken niet trainen als dieet en rust optimaal zijn maakt dat weinig uit. als je ziek bent moet je uitzieken.
 
je kunt zelf 2 weken niet trainen als dieet en rust optimaal zijn maakt dat weinig uit. als je ziek bent moet je uitzieken.
Ook wanneer je net klaar bent met pct? Eten gaat nogal moeizaam, tot nu 1 shake gehad en nu 4 eieren proberen naar binnen te werken. Nog geen 1000 kcal dus..

Ben echt heel goed ziek nu, vanmorgen was het minder maar nu weer net als vannacht. Hoofdpijn, spierpijn, bloedheet lichaam en random full body trillingen alsof m'n hele lichaam Parkinsons heeft.
 
Pff..fucked up man! Take care..

Als al die vreemde klachten aanhouden even langs de huisarts..
 
Voel me al een stuk beter, vandaag even goed eten en nog verder rusten. Ben gelukkig bijna nooit langer dan 1 dag echt goed ziek, enkel wat uitzonderlijke gevallen.
 
Goed uitgerust en volledig beter. Vandaag fb gedaan. Wilde ub doen en morgen lb, maar merkte dat alles een beetje moeite had. Knieën waren heel erg gevoelig waardoor ik de leg press en calf raises niet heb kunnen doen.

Bb rows
Opwarmen
3x10x80
Iets gezakt in gewicht, ook al lang geen bb rows gedaan.

Benchpress
Opwarmen
3x10x80
Still the same low weight:(

2 halve setjes leg press gedaan tot ik m'n knie niet meer vertrouwde.

Leg curls
3x10x80
Ook al lang niet meer gedaan omdat ik hier m'n knie ook ineens steeds bij voelde. Wilde het proberen omdat ikcweinig had gedaan, ging ineens weer normaal.

Halve tren, maar alles beter dan geen tren.
 
Goed uitgerust en volledig beter. Vandaag fb gedaan. Wilde ub doen en morgen lb, maar merkte dat alles een beetje moeite had. Knieën waren heel erg gevoelig waardoor ik de leg press en calf raises niet heb kunnen doen.

Bb rows
Opwarmen
3x10x80
Iets gezakt in gewicht, ook al lang geen bb rows gedaan.

Benchpress
Opwarmen
3x10x80
Still the same low weight:(

2 halve setjes leg press gedaan tot ik m'n knie niet meer vertrouwde.

Leg curls
3x10x80
Ook al lang niet meer gedaan omdat ik hier m'n knie ook ineens steeds bij voelde. Wilde het proberen omdat ikcweinig had gedaan, ging ineens weer normaal.

Halve tren, maar alles beter dan geen tren.
Tijd voor deca zie ik..:trollface:
 
Merkbaar massa verloren, en ja hoor; gewogen op 92.4kg. Ruim 2,5kg verloren, voornamelijk op de benen. Maar ook de armen zijn nog een halve cm minder, en borst ziet er ook minder uit. Vandaag weer trainen.

Blijft lastig om goed te kunnen trainen. Ik heb altijd al veel pijntjes en zeurtjes gehad, maar nu is het nog veel erger. Merk duidelijk dat ik heel slecht herstel. Bedoeling was om gisteren te trainen, maar m'n knie en biceppees waren erg gevoelig. Kon m'n arm niet in bepaalde posities lang vasthouden of de pees werd al zuur en pijnlijk. Zelfs nu is het nog niet al te best, maar goed genoeg om rustig te kunnen trainen.
 
Ben je nog bezig met Clomid of is je nakuur volledig achter de rug? Zondag begin ik er aan...

Edit, ik lees net dat je al klaar betn met PCT :)

Wanneer zou je bloed laten testen? Wat is je algemene gevoel qua libido/energie?
 
Laatst bewerkt:
Ben je nog bezig met Clomid of is je nakuur volledig achter de rug? Zondag begin ik er aan...

Edit, ik lees net dat je al klaar betn met PCT :)

Wanneer zou je bloed laten testen? Wat is je algemene gevoel qua libido/energie?
Nu 1,5 week klaar met pct:). Succes! Energie/libido etc is nog prima, vind mezelf ook een stuk stabieler emotioneel sinds pct is afgelopen. Motivatie is wel wat minder, maar dat is eerder te wijten aan al m'n zeurende pijntjes etc waardoor ik niet goed kan trainen.

Bloed prikken na een half jaartje. Tenzij ik me slecht voel, dan eerder.
 
Nu 1,5 week klaar met pct:). Succes! Energie/libido etc is nog prima, vind mezelf ook een stuk stabieler emotioneel sinds pct is afgelopen. Motivatie is wel wat minder, maar dat is eerder te wijten aan al m'n zeurende pijntjes etc waardoor ik niet goed kan trainen.

Bloed prikken na een half jaartje. Tenzij ik me slecht voel, dan eerder.

Het lijkt me wel een positief teken dat je energie en libido goed zijn. Binnen een paar maanden kan je rustig naturel cutten en dan in de loop van volgend jaar misschien een korte massakuur of ben je daar nog niet uit?

Ik zal allicht jaarlijks een korte kuur doen maar geen lange blast/cruise meer, maar dat wist je wel al :)
 
Het lijkt me wel een positief teken dat je energie en libido goed zijn. Binnen een paar maanden kan je rustig naturel cutten en dan in de loop van volgend jaar misschien een korte massakuur of ben je daar nog niet uit?

Ik zal allicht jaarlijks een korte kuur doen maar geen lange blast/cruise meer, maar dat wist je wel al :)
Ik laat het volledig achter me hehe. Zou het zelf op zich wel willen, maar heb een ander aan wie ik ook moet denken:p. Ik probeer wel als m'n bloedtest goed is om lean te worden. Als ik niet groot kan worden, dan maar lean;)
 
Ik laat het volledig achter me hehe. Zou het zelf op zich wel willen, maar heb een ander aan wie ik ook moet denken:p. Ik probeer wel als m'n bloedtest goed is om lean te worden. Als ik niet groot kan worden, dan maar lean;)
Eens:woot:
 
Vanaf maandag een fulltime vakantiebaantje:). Wel rip 40 uur per week 3 ploegendienst en sporten. Maar need dat moneys, even 2 maanden volhouden.
 
Niet over, rip motivatie.
 
Back
Naar boven