Fitness Seller

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goed bezig man doe zo voort !
 
De logs hier vliegen er doorheen, 2e pagina al.

Vandaag lekker legs knallen. Kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst echt alleen legs heb gedaan:o. M'n ub is nog flink sore van m'n laatste training. Dus lekker squatten, deadliften, calf raisen en nog even legpressen + leg curls voor de gurls.

Ook weer een vol potje creatine gehaald:D. En caseïne whey voor dat dere anabolism tijdens het slapen. Koop soms wel kwark, maar gezien ik het zonder een smaakje niet lust is dat al gauw 1,50 per dag. Night protein is nog geen 50 cent per dag, ez protons.

Begin langzamerhand weer naar mijn ritme te lopen van voordat ik gebruikte. Dat werkte goed, dus ga ik zeker niet veranderen. Ik begon toen op 67kg, na 9 maanden was ik 81kg met sbd 140/90/180. Na de vakantie ook weer UB/LB doen. Doe nu soms fb soms ub soms lb gezien ik om de dag werk.

Nog een paar leuke foto's van mijn half jaar transformatie. Heb helaas niet veel foto's van voor en na mijn eerste cycle, dat was bruut. Toen alles nog met 100% dedication was.

Eerste foto was toen ik 1 maand trainde, was toen al iets van 3kg aangekomen. De andere foto's waren allemaal na bijna 6 maanden. Kuiten waren altijd mijn sterkste punt:o. Ben wel benieuwd waar de rest van mijn foto's zijn, dacht dat ik ook foto's had van mijn eerste cycle :(

Front7-6-15.png

Front26-10-2015.png

Back28-10-2015.png

Back_Delts24-10-2015.jpg
Calves26-10-2015.png


Alleen een foto van m'n armen na m'n eerste cycle kunnen vinden in m'n media, benen heb ik ook in m'n media. Deez is na 10 maanden en tijdens m'n eerste cycle.
Bekijk media-item 7992
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht heel even een matige training te krijgen toen het squatten zwaar ging, maar mentaal al snel doorheen geslagen:D

Squaaats
Opwarmen
1x12x100
1x8x120
1x8x122,5 MICROLOADEN
1x8x125 MOARR

Als ik omhoog wil gaan, moet ik wel echt weer diehard werken aan progressive overload en microloads. Tijd om die 1,25kg schijven weer te gebruiken, net als vroeger. Dit werkte toch beter dan steeds meer reps en dan een hoger gewicht.

Deadlifts
1x8x60
1x5x100
1x5x120
1x5x130

Leg press
3x12x200
Nu ik weer squat heb ik leg press nog nauwelijks gedaan. Wat ik normaal met 1 been deed doe ik nu met 2 :o. Verzuurde retesnel (vaste legpress btw).

Calf raises in de leg press
3x12x150
1x12x160 Ook best wat gewicht verloren

Leg curls gingen helaas niet goed. Geeft een heel naar gevoel aan de linkerkant van m'n linkerknie. Heb daar wel vaker last van, vooral als ik zit en m'n linkervoet een beetje schuin.

Nu genieten van een glas wijn of 2 (heb nu een heerlijke rode, dus die laat ik niet lang staan :$) voor die HDL-C cholesterol gains. Met wat camembert en kip voor dem fattys en protons.


En gezien ik al lang geen legpics meer heb geplaatst, en de laatste trainingen allemaal zo goed gaan, is deze trenlog niet compleet zonder pics. 11/10 recovery. Al zien m'n benen er nooit echt anders uit, nu iets smaller van de zijkant gezien ze wel wat massa hebben verloren.

Screenshot_20170801-230120.png

Screenshot_20170801-230124.png

Screenshot_20170801-230115.png


Ennnnnn, het wordt weer tijd voor meer structuur in het sporten. Nu weer met trainingsschema's werken. Dit is ofc wel afwisselend, afhankelijk van hoe makkelijk/moeilijk een gewicht is (reps), beschikbaarheid materiaal etc. Maar wil weer terug naar vroeger, en dit is zo ongeveer het schema wat ik vroeger gebruikte. Wat ik voor hamstrings ga doen is nog een raadsel. Misschien op 1 dag goodmornings toevoegen. Die had ik ook laten vallen door de backpumps van AAS.
UB1:
5x5 benchpress
4x8 barbell rows
4x10 incline db benchpress
4x10 lat pulldowns
4x8 Lateral raises
3x8 db overhead extension
3x8 concentration curls

LB1:
5x5 squats
4x5 deadlifts
4x8 leg press
??? hamstring
5x8 calf raises

UB2:
Pullups
4x8 military press
4x8 Cable rows
4x8 dumbell benchpress
4x10 rear delt raises
3x12 Preacher curls
3x12 Tricep rope pulldowns

LB2:
4x8 Squats
4x5 Deadlifts
3x12 leg press
??? hamstring
5x12 calf raises

Zal vroeg of laat waarschijnlijk ook weer m'n voeding wat stricter nemen. Babysteps:emo:
 
Gewogen op 92,5 kg. +1kg zonder toename op m'n waist. Creatine gains!!11

Ergens vandaag lekker ub2 doen, momenteel niet zo goed te voet door werk gisteren dus ik denk vanavond.
 
Als je nou 1 van de 2 legpress momenten je voeten hoog en wijd plaatst heb je een stuk meer hams/glute activatie.
Goede tip, thanks! Morgen gelijk er in knallen tijdens lb:D
 
Epic tren, gestoorde pump. Wanneer je drive tijdens herstel beter is dan tijdens het bcen:o. Ik merk toch wel dat het herstellen van het trainen zelf nog niet zo snel gaat, dus volume houd ik nog even een standje lager.

Scoopje hemavo2 pwo!!@@

Pullups
1x10xbw
1x8xbw
2x7xbw

Military press
1x8x40
1x8x42,5
1x6x42,5

1-arm cable rows
4x10x30
Gezien ik geen db rows kan omdat de dbs niet hoger dan 40 gaan, doe ik deze met 1 arm om toch een 1 arm back oefening te hebben.

Dumbell benchpress
1x8x40
1x6x40
1x8x36

Rear delt raises
1x12x16
2x12x18
Deze goei oefening ook al erg lang geskipt

Db preacher curls
1x7x16
2x7x14

1arm tricep pushdowns (geen cables te vinden)
3x12x20

En ofc horen er foto's bij van die dikke pump, vooral m'n arm was gestoord.

Screenshot_20170803-221400.jpg

Screenshot_20170803-221535.png

Screenshot_20170803-222413.png
Die eerste foto vind ik bruut. Zelfs m'n rear delts springen er uit door die rear delt raises.


*Kreeg ook nog dikke complimenten voor m'n kuiten, love dem calves<3
 
Laatst bewerkt:
wanneer ga je cutten of is dit nog totaal niet de boodschap
 
wanneer ga je cutten of is dit nog totaal niet de boodschap
Ik wil graag cutten inderdaad, alleen dit:
Ik vermoed dat hij nog een paar maand zal willen herstellen en misschien bloed prikken :)
Over een maand of 2 zal ik bloedprikken, afhankelijk van de waarde ga ik met een kleine deficit cutten of verder herstellen.
 
Hoe voelt dat nou je log in de natty sectie?
 
93kg, een beetje bloated door de chips en afbakbroodjes:o. Gisteren niet getraind,. Volgende week op vakantie, dus wil ik morgen even een flinke FB training knallen voordat ik een weekje weg ben:D
 
93kg, een beetje bloated door de chips en afbakbroodjes:o. Gisteren niet getraind,. Volgende week op vakantie, dus wil ik morgen even een flinke FB training knallen voordat ik een weekje weg ben:D

Geniet van de vakantie! Gaat je vriendin mee?
 
Een weekje eens flink genoten en nergens aan gedacht. Nu wel snel weer oppakken. Sommige dagen nog geen 1g eiwit per kg gehad, en 1 dag ook aardig wat cocktails gedronken in de nummer 1 rooftop bar van Berlijn:D

Morgen ingeroosterd op werk, zou eigenlijk pas dinsdag moeten. Maar toch even een wekker zetten om morgenvroeg kort te trainen, UB en dan dinsdag LB. Heb er wel veel zin in, al zal m'n kracht waarschijnlijk bagger zijn.
 
Een weekje eens flink genoten en nergens aan gedacht. Nu wel snel weer oppakken. Sommige dagen nog geen 1g eiwit per kg gehad, en 1 dag ook aardig wat cocktails gedronken in de nummer 1 rooftop bar van Berlijn:D

Morgen ingeroosterd op werk, zou eigenlijk pas dinsdag moeten. Maar toch even een wekker zetten om morgenvroeg kort te trainen, UB en dan dinsdag LB. Heb er wel veel zin in, al zal m'n kracht waarschijnlijk bagger zijn.
Daar is het vakantie voor:roflol: Ik let wel een beetje op het binnen krijgen van mijn eiwitten op vakantie, maar heb me er werkelijk nog nooit druk om gemaakt...:o
 
Geen tijd meer om te trainen. Klote gootsteen is verstopt, dus even een gootsteenontstopper moeten halen voordat ik moet werken. Als ik nu ga moet ik haasten als een malle, en daar heb ik totaal geen zin in. Wil rustig m'n ding doen, dus dat wordt morgen fb.
 
gaat het wel goed met je motivatie? nog geen 1gr per kilo is wel weinig ik zou gewoon wat yoghurt kopen en wat vleesbeleg dan zit je zo op 100+
 
gaat het wel goed met je motivatie? nog geen 1gr per kilo is wel weinig ik zou gewoon wat yoghurt kopen en wat vleesbeleg dan zit je zo op 100+
Want op een paar daagjes 90g eiwit sterft alle spiermassa af?:roflol:
 
Back
Naar boven