XXL Nutrition

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Bezoekers in dit topic

Januari is het zo ver :)

Op manier wel spannend...
Nog even geduld dus en jezelf maar gewoon 3-4x per week naar de gym slepen. Streef naar 3..worden het er meer, nog beter:thumbs:
 
Ik merk ook dat als er iets niet goed gaat of ik me niet goed voel, de zin ver te zoeken is om te trainen. Ik train de laatste weken heel weinig (1 - 2 keer).

Aan de ene kant zou je dan denken dat het herstel toch nog niet helemaal in orde is (lage testosteron), aan de andere kant blijf ik qua kracht op niveau ondanks het weinig trainen. Ik denk zelf dat er nog krachtwinst in zit als ik eens een paar weken serieus zou trainen, dat zijn dan weer signalen dat het herstel/testosteronniveau prima is.

Wat denk jij?
Ik denk zelf dat de motivatie gewoon lager ligt omdat wij anders zijn gewend en niet veel meer kunnen bereiken. Aan andere dingen krijg ik weer signalen dat m'n testosteron juist hoger ligt, hoge libido, weinig krachtverlies etc. Het enige waar ik veel kracht op heb verloren zijn m'n core en gewrichten, waardoor ik niet meer zo veel kan tillen. En dat voelt best klote, om een laag gewicht met gemak te tillen omdat je polsen of je onderrug het niet aan kan. M'n core is wel mijn eigen schuld, door heel lang nauwelijks te deadliften/squatten.
 
Laat jij ook nog bloed prikken?
Was wel de bedoeling, maar ik denk het uiteindelijk toch niet gezien ik me wel prima voel mentaal.
Mijn core is prima..en ik doe die onzin ook nauwelijks..:o
Maar nu kan ik die onzin niet meer doen juist daardoor. Zolang ik niet squat of deadlift dan maakt het niet uit, het zijn juist die oefeningen die ik nu niet meer kan doen:roflol:
 
Maandag en vorige week donderdag voor het laatst getraind. Deze week druk gehad. Wilde vandaag sporten maar gisteren te diep in het glaasje gekeken, weet nu gelijk weer waarom ik nauwelijks nog drink:o:o.

Trainingen blijven bagger waardoor ik ze het loggen niet waard vind. Gewichten die ik op 75kg bw nog kon tillen. Foto's ook nauwelijks wat op te zien.

Morgen op vakantie en dan new year new me:roflol:. Zal helaas oudjaarsdag training missen dit jaar, vond het de laatste 2 jaren toch wel het prettigste moment om te trainen.

Fijne feestdagen iedereen! :kerst:
 
Hoeveel weeg je nu? En fijne feestdagen inderdaad
 
Vandaag weer eens FB gedaan, kracht is nog een pitje omlaag gegaan:emo::emo:. Verder niet veel bijzonders.
Hoeveel weeg je nu? En fijne feestdagen inderdaad
Een magere 85.1kg
 
Vandaag weer eens FB gedaan, kracht is nog een pitje omlaag gegaan:emo::emo:. Verder niet veel bijzonders.

Een magere 85.1kg
Hoe veel schat je je VP in nu? Je bent nu stuk droger toch?
 
Hoe veel schat je je VP in nu? Je bent nu stuk droger toch?
Juist omhoog gegaan :(. Weinig motivatie, weinig getraind, veel gegeten. Net terug van vakantie, en de jaarwisseling staat ook al voor de deur.
 
Een laat gelukkig jaar gewenst Nootmuskaatje ! :kerst:

Ben je de feestdagen vlot doorgekomen? Hoe gaat het daar?
 
Een laat gelukkig jaar gewenst Nootmuskaatje ! :kerst:

Ben je de feestdagen vlot doorgekomen? Hoe gaat het daar?
Feestdagen gingen goed, maar van toen tot nu heb ik een hele erge dip gehad :(. 3 weken niet gesport, maandag en dinsdag voor het eerst weer geweest. Ub/lb gedaan, en nu weer proberen alles op te pakken. Alles is er onder komen te lijden, dus moet alles even goed oppakken nu.

Hoe is het daar atm?:p
 
Feestdagen gingen goed, maar van toen tot nu heb ik een hele erge dip gehad :(. 3 weken niet gesport, maandag en dinsdag voor het eerst weer geweest. Ub/lb gedaan, en nu weer proberen alles op te pakken. Alles is er onder komen te lijden, dus moet alles even goed oppakken nu.

Hoe is het daar atm?:p
Kom op kerel! Die trainingen weer je routine in slijten..

Niet gelijk 5x in de week willen gaan, maar gewoon een keer of 3a4. Dat kun ook jij wel in plannen.

Al bloed laten onderzoeken?
 
Feestdagen gingen goed, maar van toen tot nu heb ik een hele erge dip gehad :(. 3 weken niet gesport, maandag en dinsdag voor het eerst weer geweest. Ub/lb gedaan, en nu weer proberen alles op te pakken. Alles is er onder komen te lijden, dus moet alles even goed oppakken nu.

Hoe is het daar atm?:p

Ow effe herpakken daar dus! Wat was er aan de hand?

Hier alles redelijk goed. Ik ben wel vaak moe maar dat is misschien vooral een combinatie van winter + ik word dit jaar 35. Misschien kan Skatermarvin daar ook over meepraten? :p

Verder voel ik me goed, kracht en massa blijven stabiel. Natuurlijk heb ik een hoger VP dan toen ik nog ON was en ben ik wel wat kilo's kwijt maar het is nu toch allemaal al een paar maanden stabiel. En dat terwijl ik een lange tijd amper heb getraind. Ik heb nu wel recent de trainingsfrequentie verhoogd dus misschien pak ik weer wat 'beginnersgains' ... Het zou op zich wel moeten, benchen is bijvoorbeeld al maanden stabiel op 5*110 kg, nu ik weer vaker ga trainen hoop ik er toch nog wat reps bij te krijgen :P Bloed laat ik trouwens binnenkort prikken, het is wat kijken wanneer ik een vrije dag kan inplannen want ik laat het via bloedwaardentest.nl doen.
 
Laatst bewerkt:
Kom op kerel! Die trainingen weer je routine in slijten..

Niet gelijk 5x in de week willen gaan, maar gewoon een keer of 3a4. Dat kun ook jij wel in plannen.

Al bloed laten onderzoeken?
Yup, gewoon basic ub/lb zoals altijd. En ook de trainingen rustig opbouwend, voorkomen dat ik last krijg van iets. Bloed nog niet gedaan, denk toch dat ik het beter kan doen binnenkort. Alhoewel het waarschijnlijk een andere reden heeft, maar daar ga ik hier niet over in :p.
Ow effe herpakken daar dus! Wat was er aan de hand?

Hier alles redelijk goed. Ik ben wel vaak moe maar dat is misschien vooral een combinatie van winter + ik word dit jaar 35. Misschien kan Skatermarvin daar ook over meepraten? :p

Verder voel ik me goed, kracht en massa blijven stabiel. Natuurlijk heb ik een hoger VP dan toen ik nog ON was en ben ik wel wat kilo's kwijt maar het is nu toch allemaal al een paar maanden stabiel. En dat terwijl ik een lange tijd amper heb getraind. Ik heb nu wel recent de trainingsfrequentie verhoogd dus misschien pak ik weer wat 'beginnersgains' ... Het zou op zich wel moeten, benchen is bijvoorbeeld al maanden stabiel op 5*110 kg, nu ik weer vaker ga trainen hoop ik er toch nog wat reps bij te krijgen :P Bloed laat ik trouwens binnenkort prikken, het is wat kijken wanneer ik een vrije dag kan inplannen want ik laat het via bloedwaardentest.nl doen.
Klinkt goed! Denk dat de winter ook wel wat mee speelt in m'n dip. Maar zo erg heb ik het nog nooit gehad. Maar naast dat ging er het e.e.a. ook niet goed, wat het alleen maar enorm heeft versterkt. Nadeel van bloedwaardentest vind ik dat je het zelf op de post moet sturen. Heb liever een afname direct op een lab o.i.d., of gewoon gelijk verwerkt door een professional.

Hopelijk komen er hier ook weer wat beginnersgains bij kijken! Nu zo weer lekker een uurtje UB doen, heb er wel wat meer zin in sinds ik deze week weer ga. Maandag moest ik mezelf toch wel echt dwingen om te gaan.
 
Ik heb ook een dip
 
Back
Naar boven