AndroidHealthClinic

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Bezoekers in dit topic

Ik heb ook een dip
i-feel-you-bro.jpg
 
Nu weer er tegen aan klappen die dip heb ik ook altijd in de winter
 
Ola! Weer een tijdje weinig laten horen, en nog minder gedaan. Met geluk een paar x per maand gesport. Wel eindelijk mijn propedeuse binnen, dus minder schoolstress. Probeer het toch weer op te pakken, al zijn mijn stats om te huilen. Met een magere 5x80 bench, 5x100 deadlift en geen recente squats is het wel janken. Gewicht schommelt zo rond de 81-82kg, en m'n broeken vallen van m'n glutes af zonder een retestrakke riem.

Ben de laatste tijd abnormaal vaak ziek en met een lage weerstand. Sinds december 3 keer flinke koorts/griep gehad, en 6 koortslippen (normaal +-2x per jaar een koortslip). Denk dat dit komt door het wat slechter eten en minder bewegen. Mijn motivatie nu is eigenlijk alleen niet te dun worden en er nog redelijk oke uit te zien, maar dat is niet een al te sterke motivatie.

Ben toch wel benieuwd waar de meeste natties hun motivatie uithalen, wetende nooit te kunnen behalen wat je wilt. En dan met name Skatermarvin Ano_54321 en/of andere mensen die gestopt zijn met aas.

Overigens gaat het gevoelsmatig, m.u.v. het vele ziek zijn, verder uitstekend. Ik ben dan ook geen bloedtest van plan.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Beter iets dan niets hé?
Lekker weer op onderhoud (3x/wk) gaan treene en rustig opbouwen
Je bent in n paar mnd weer in shape..als je weer in je ritme bent

:thumbs:
 
Beter iets dan niets hé?
Lekker weer op onderhoud (3x/wk) gaan treene en rustig opbouwen
Je bent in n paar mnd weer in shape..als je weer in je ritme bent

:thumbs:
Zo denk ik er idd ook over. 3 x per week fullbody, rustig opbouwen. Hoop alleen een sterkere motivatiepunt te vinden. Wat ik wil zal nooit kunnen, maar wat ik totaal niet wil is terugvallen naar niets :o
 
Nootmuskaatje Motivatie? kijk maar naar je leeftijdgenoten haha

Mijn broer (anti-sport) ZIT in het onderwijs met 20kg overgewicht...over 2mnd met pensioen.
Hoe langer je wacht...hoe moeilijker het wordt...
 
Is die terwijl ik weg ben geweest eindelijk naar the dark side overgestapt??:emo:

Denk het niet...Maar laten we jouw topic niet vervuilen met de natty/niet natty discussie. Daar heb jij niets aan! Welkom terug in ieder geval. Hoop dat je gemotiveerd kunt blijven/worden... :flexbiceps:
 
Nootmuskaatje Motivatie? kijk maar naar je leeftijdgenoten haha

Mijn broer (anti-sport) ZIT in het onderwijs met 20kg overgewicht...over 2mnd met pensioen.
Hoe langer je wacht...hoe moeilijker het wordt...
Zo erg ben ik gelukkig nog weer niet :p. Als ik merk dat het niet goed gaat, pak ik het wel weer op. Overgewicht of geen gewicht is toch wel iets wat ik absoluut wil vermijden. Maar echt de drive van een doel hebben mis ik nu. Een beetje fit en leuk uit zien is wel oke, maar daar zit niet veel kracht achter om echt voor te pushen.

Denk het niet...Maar laten we jouw topic niet vervuilen met de natty/niet natty discussie. Daar heb jij niets aan! Welkom terug in ieder geval. Hoop dat je gemotiveerd kunt blijven/worden... :flexbiceps:
Altijd een leuke discussie, thanks! :D
 
Hardcore gym opzoeken...die schoppen je wel onder je kont haha :wl:
 
Volgens mij woon je in 't mooie Twente toch? Wil je gerust de Basic een keer door schoppen hoor ;P
Arnhem, maar soms nog int mooie Twente bij m'n ouders :p
 
Misschien is Crossfit iets voor je? Motiverender dan dat wordt ‘t niet :D
 
Back
Naar boven