MuscleMeat

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

"Beachboy met kracht" is ook maar een doel geworden bij me sinds ik zekerheid heb dat ik hersteld ben. Dat heeft me toch een mentale boost gegeven om opnieuw een tandje bij te steken qua trainen/dieet.

Hoe vaak ga jij nu trainen? Denk dat je wel snel opnieuw die 40 cm armen kan halen, wat netjes is als natty :)
 
"Beachboy met kracht" is ook maar een doel geworden bij me sinds ik zekerheid heb dat ik hersteld ben. Dat heeft me toch een mentale boost gegeven om opnieuw een tandje bij te steken qua trainen/dieet.

Hoe vaak ga jij nu trainen? Denk dat je wel snel opnieuw die 40 cm armen kan halen, wat netjes is als natty :)
3x per week fb, en misschien uiteindelijk weer 4x ub/lb. Ik probeer woensdag/vrijdag/zondag te gaan, gezien ik maandag en dinsdag altijd nergens meer zin in heb na stage :p. Maar er is wel veel speling met fb en m'n wisselende rooster/feestdagen.
 
Goei tren gehad, pwo weer eens uit de kast gekomen. Ub gedaan omdat m'n hamstring nog strak staat en ik nog immobiel als de tering ben van de tren eergisteren. Maar was ook nog wel wat, want had ook enorme spierpijn in m'n brachioradialis. Merk wel duidelijk dat bepaalde spieren meer dan anderen achteruit zijn gegaan. Eerder was het juist m'n biceps dat het als eerstr begaf met rows, nu m'n onderarmen.

M'n lichaam moet nog even wennen aan het knallen. Spierpijn alsof ik voor het eerst sport en alles tot falen knal. Progress ook weer wat actiever tracken, tussen haakjes alles wat ik meer heb gedaan met een bepaald gewicht/aantal reps :D

Tren vrijdag 18 mei, niet veel bijzonders. Leuke stappen omhoog gemaakt qua gewicht of reps vergeleken met de laatste keren op die oefeningen. Verder houd ik alles gewoon simpel, later gooi ik er wel weer wat extra isolatie-oefeningen bij.

Plate-loaded pulldowns
1x12x40
1x12x80
2x10x95 (+5kg)
1x9x95

Benchpress
1x15x20
1x12x40
1x12x60 (+2 reps)
1x5x80 (+1 rep)
1x6x70
1x8x70 (langere pauze)

Db rows
3x10x30

Seated db press
3x8x22
 
Weer een dikke tren gehad!!1!! Had gisteren niet zo'n zin om vroeg te gaan ivm feestdagen, dus goed gemaakt door extra hard te gaan vandaag :D

Tren dinsdag 22 mei

Squats
1x12x50
1x10x80(+2reps:fire:)
3x8x90 (+10kg:fire::fire::fire:, 3-5min rest)

Leg curls
2x10x65(+5kg:fire:)
1x10x60

1-leg calf raises(leg press)
3x12x80

Benchpress
1x15x20
1x12x60
1x6x80(+1 rep, tikte de stangen aan. Kon miss 7 redden als ik dat niet deed :( )
1x10x70(+2 reps:fire::fire:)

Lat pulldowns
2x10x60
1x8x60
1x8x55

Het lijkt wel alsof ik elke training zichtbaar gains maak in de spiegel en qua kracht. Gewicht vanmorgen 82,4, gisterenochtend was het 81,4.

Vandaag zoals te zien ook weer kuiten getraind, gewoon puur voor de gedachte elke spier te trainen. Mensen die mij al langer volgen weten al dat ik gezegend ben met kuiten van de bodybuilding goden. Kuiten heb ik altijd al gehad, zelfs voor het trainen. Toen waren ze al 38-39cm. Op m'n toppunt waren ze 45-45,5cm, en zelfs toen ik on was trainde ik ze nauwelijks nog. Nu heb ik ze ook al een half jaar misschien 1 a 2 x getraind omdat ik nog wat meer wilde doen, en ze zijn nog niets veranderd :o.

Ik kan dan wel nooit meer een gigantische vent worden, maar mijn kuiten verslaan nog wel een flink aantal kuurders:eyebrow:

Screenshot_20180522-233819.png

IMG_20180522_235410.jpg

IMG_20180522_235451.jpg
 
Laatst bewerkt:
82,9kg en een middel van 79,5, gaat de goede kant op!

Ben ook weer eens de wetenschap ingedoken. Ben toch wel nieuwsgierig naar betaine/TMG. Het is natty, het is goedkoop, het heeft geen nadelen maar wel voordelen :D. Voor die 13 euro per 200 dagen lijkt het mij het proberen waard. Een sup dat is onderzocht in getrainde atleten van 18-35 met significante resultaten. Zo'n doelgroep mogen meerdere onderzoekers wel nemen:p

Effects of betaine on body composition, performance, and homocysteine thiolactone

Trainingen worden overigens hierop aangepast. Het blijkt dat meer stress (meer volume/minder rust) effectiever is dan 4-6 reps met 3 mins rust (microcycli 2). Dus het wordt 8-12 reps en ongeveer 90s-2m rust per set.
 
Laatst bewerkt:
Waar had jij die voor 13 euro gevonden?
 
Nog een koude foto van gisterenavond, er lijken gainz zichtbaar te zijn!!11

Screenshot_20180525-083222.png
 
Kut klote kapper. Planning voor vandaag was: school tot 12, sollicitatiegesprek om 2, kapper om half 3, sporten om 4 en klaar om 6. Fucking uur op de kapper moeten wachten, vervolgens nog bijna een uur geknipt door een trage vent, en dan nog heen en weer moeten lopen voor een pinautomaat omdat ze de prijs verhoogd hebben. En dan vind ik het nog slecht geknipt ook. Nu geen tijd meer om te trainen gezien ik 6 uur echt klaar moest zijn, en 5 uur pas thuis kwam.

In other news, mijn emoties wat betreft het missen van een training reflecteert mijn motivatie wel. Daar mag ik blij mee zijn:o. En ik ben aangenomen bij waar ik vandaag het gesprek had, dus is de dag zo slecht nog niet. Desalniettemin is het een kut kapper en mis ik nu gains.

Zondag wat in te halen, dat wordt een dikke 1,5 uur fb rammen met squats, deadlifts, bent over rows en een goei press. Morgen van 8 tot 8 werken :(
 
Kut klote kapper. Planning voor vandaag was: school tot 12, sollicitatiegesprek om 2, kapper om half 3, sporten om 4 en klaar om 6. Fucking uur op de kapper moeten wachten, vervolgens nog bijna een uur geknipt door een trage vent, en dan nog heen en weer moeten lopen voor een pinautomaat omdat ze de prijs verhoogd hebben. En dan vind ik het nog slecht geknipt ook. Nu geen tijd meer om te trainen gezien ik 6 uur echt klaar moest zijn, en 5 uur pas thuis kwam.

In other news, mijn emoties wat betreft het missen van een training reflecteert mijn motivatie wel. Daar mag ik blij mee zijn:o. En ik ben aangenomen bij waar ik vandaag het gesprek had, dus is de dag zo slecht nog niet. Desalniettemin is het een kut kapper en mis ik nu gains.

Zondag wat in te halen, dat wordt een dikke 1,5 uur fb rammen met squats, deadlifts, bent over rows en een goei press. Morgen van 8 tot 8 werken :(
Gewoon spuit er in. Dan hoef he niet te trainen.

:trollface:
 
Ramharde UB tren gedaan, omdat ik geen zin had om te haasten en vroeg te sporten :o. Morgen lb.

Tren zondag 27 mei

Benchpress
1x15x20
1x12x40
1x12x60
2x8x80 (+2 reps:fire::fire:)
1x6x80

Bent-over rows
1x15x20
4x10x60 (+2 reps:fire::fire:)

Seated db press
3x8x22kg

Lat pulldowns
3x8x60

Meer gains dan met een cycle, elke training gaat wel iets omhoog:o
 
82,8kg, armen 38cm koud en 79,5cm waist. Verdomme 2cm op de armen. Zal waarschijnlijk een hoop vocht verloren zijn geweest in de spieren, waardoor het nu als een sneltrein gaat. Wel leuk om in 1 a 2 weken al zichtbaar resultaat te meten en ook nog te zien in de spiegel :o
 
Zo lb doen, wilde squats en deads doen maar gezien m'n onderrug nog stijf is van de bb rows houd ik het alleen op squats. Woensdsg weer deads :D


Die 42cm armen heb ik zo terug op dit tempo. Toch wel sterk motiverend, ondanks dat het allemaal enkel progressie is naar voorheen. Morgen of overmorgen de betaine/tmg binnen, dat wordt true natty gainen!! 11

Screenshot_20180528-185621.png
 
Weer de tent afgebroken!!11!

Squats
1x12x60
4x8x100(+10kg!!!111:fire::fire::fire::fire::fire:)

Leg curls
3x10x65

1leg machine leg press
3x10x100

1-leg calf raises(leg press)
1x14x90(+10kg & 2reps:fire:)
2x12x100:fire:

Eindelijk weer triple digits met squats. Soms niet onder parallel gekomen en een beetje wiebelig, maar toch wel prima uitgevoerd. Volgende keer alle sets en reps perfect uitvoeren.

Ik blijf de grote oefeningen squats/deadlift/barbell rows/bench & military press wel met veel rust aanhouden (3-5) min. Die oefeningen wil ik gewoon voluit knallen, genoeg herstellen om vervolgens weer net zo veel reps te knallen. Rest zal ik 3-4x 8-12 doen met 1-2 min rust gezien dat effectief bleek te zijn in het onderzoek met TMG.
 
83,4kg, 79,5cm waist, 38,5cm linkerarm, 37,2cm rechterarm :(. 1 kant heeft er een stuk harder van langs gekregen.

Matige training vandaag, nauwelijks gerust met dit weer. Merkte ook wel dat ik niet goed hersteld heb van de vorige trainingen. Heb dan ook uiteraard geen deadlifts gedaan.

Squats
1x12x60
2x8x100
1x5x100

Pullups
2x6xbw
1x5xbw
Lang geleden dat ik dat deed

Military press
1x10x20
3x6x40 (+1rep)

Seated 1-arm cable rows
2x12x55
1x10x55

Rust tot zondag. Komende 3 dagen voor het eerst werken. Wilde eerst zaterdag trainen, maar heb me per ongeluk ingeroosterd voor vrijdag van 19:00 tot 4:00 :o. Zaterdag 15:00 beginnen, en ik moet minimaal 7-8 uur slaap. Nieuw baantje, vond het roostersysteem een beetje vaag:emo:. Maar gezien ik nog niet eens van eergisteren hersteld was wel prima zo.
 
Back
Naar boven