MuscleMeat

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Bezoekers in dit topic

79.1kg (-0.7) :o waist hetzelfde

Voeding gisteren:

11:00
Protein bar 225
Protein drink 200
5 rijstwafels 190
605kcal
^ try out box xxl gains

16:30
2 volkoren bollen 250
70g geitenkaas 210
100g snoepgroenten 50
Optimel 165
675 kcal

Gewerkt van 12 tot 9

Ennnnn daarna, nieuwe biertjes op de tap dus lekker 1 geprobeerd na werk :o. Goede shred wel, 0.7kg poef weg.

Leffe blond 25cl 175 kcal
Nog een wijntje voor een kcal of 125
300 kcal

En nog 10 kipnuggets

1580 kcal + 10 kipnuggets & 9 uur gewerkt. Misschien een beetje bescheiden geweest met compenseren dat er nog best wel een eiwitbron extra bij in kon :o
 
Toch nog de kcals verlagen om het af te maken, tijd begint een beetje krapjes te worden. Wil het nu op 2000-2100 houden op train- en rustdagen. En dan gewoon eens per 1 a 2 weken een high day op onderhoud (2500-2750). Aankomende vrijdag beginnen met de high day met een flinke 3 gangen diner om m'n tentamens af te sluiten :D.

Vandaag de hele dag geleerd voor de tentamens en net even een uurtje gesport. Wel nice dat de basic nu 24/7 is.

De tren:
Pullups
1x8xbw
1x8x+10kg
2x9xbw

Benchpress
1x15x20
1x12x60
2x8x80

Db rows
3x12x34 (+2kg)

Incline db press 30*
2x12x24
1x10x24

Priem ub tren. Vind om de 2 dagen trainen wel een stuk prettiger qua herstel en gevoel. En dan gewoon afwisselend ub/fb, want 3 dagen fb heeft me aardig naar de kloten geholpen met m'n rug :o.
 
79.1kg (-0.3) & 74.3cm waist (-0.2), lets gooooo maximaal shreddenn! Vandaag beginnen met 2000 kcals en extra wandelen als ik de tijd heb.


De shreds sinds september:
Screenshot-20181105-112913.jpg

Screenshot-20181105-112931.jpg
September 2500 kcal, oktober 2250 en nu november op 2000-2100. Misschien de laatste 3 weken met yohimbine als ik mezelf er droog genoeg voor vind, om de stubborn vetjes af te maken voordat we lekker lang gaan bulken!
 
78.7kg (-0.4) & 74cm (-0.3) waist, nu begint het pas echt leuk te worden:D
 
had je al een schatting van de huidplooi aan je abs? Sixpack begint nu toch wel zichtbaar te worden he :p

Hoe diep wil je gaan?
De mm's staan er helaas niet bij in. Maar ik dacht zo uit m'n hoofd:

Rug 10mm
Tricep 5mm
Bicep 3mm
Heup 5mm


Verder gewoon zo diep als ik kan halen voor de kerst :p. Ik denk op basis van mijn huidige fysiek, de tijd over en m'n motivatie dat 10% er dik in zit. En misschien er net iets onder als ik de laatste 3 weken yohimbine + fasted low intensity cardio (wandelen) toevoeg. Ik wil gewoon lekker lang steady bulken op een licht kcal overschot en niet meer schommelen tussen 14-18 maar 10-14 bijvoorbeeld.
 
De mm's staan er helaas niet bij in. Maar ik dacht zo uit m'n hoofd:

Rug 10mm
Tricep 5mm
Bicep 3mm
Heup 5mm


Verder gewoon zo diep als ik kan halen voor de kerst :p. Ik denk op basis van mijn huidige fysiek, de tijd over en m'n motivatie dat 10% er dik in zit. En misschien er net iets onder als ik de laatste 3 weken yohimbine + fasted low intensity cardio (wandelen) toevoeg. Ik wil gewoon lekker lang steady bulken op een licht kcal overschot en niet meer schommelen tussen 14-18 maar 10-14 bijvoorbeeld.

10-15% is perfect maat, qua gezondheid en qua looks!
 
10-15% is perfect maat, qua gezondheid en qua looks!
Yes dat zeker! Ik merk wel dat ik echt veel beter kan cutten zonder allemaal debiele dingen te doen. Zo schuif ik niet alles steeds naar rotzooi en doe ik het allemaal zelf. En daarnaast heeft al dat rotzooi nooit geholpen omdat ik daardoor ga slacken :o

Dus nu gewoon lekker clean, geen debiele junkmeals meer, en hooguit kort yohimbine om het af te maken i.p.v. om het daarop te schuiven. Ben wel benieuwd wat het zal doen voor stubborn vetjes, en qua gezondheid is yohimbine ook gewoon prima spul (op de aanbevolen doseringen).
 
78.9kg (+0.2) 73.7 cm (-0.3) waist. Vandaag weer fb knallen :D.

Gisteren 2100 kcals en de hele dag weer geleerd. M'n eating window is atm 3-4 uur tot 10, heb het aardig ingekort om de lagere hoeveelheid kcals aan te kunnen.
 
De tren van vandaag:

Fb 7 nov

Squats
1x12x20
1x12x60
3x10x100

Leg curls
2x12x70(+2reps)
1x10x70

1-legged calf raises
3x10x110

Db benchpress
1x12x24
3x8x36(-2reps)

Lat pulldowns
3x12x55

Weer eens lekker gesquat. Ik hield m'n rechter been altijd iets verder om te compenseren voor m'n debiele evenwicht waardoor links veel sterker is.. Vandaar ook alle pijntjes, het is zo asymmetrisch als het maar kan :o. Nu goed op letten dat ik ze echt recht heb en niet naar links leun. M'n linkerbeen telt ook zo'n 5cm extra in omtrek:roflol:
 
Vandaar ook alle pijntjes, het is zo asymmetrisch als het maar kan :o. Nu goed op letten dat ik ze echt recht heb en niet naar links leun. M'n linkerbeen telt ook zo'n 5cm extra in omtrek:roflol:
Klinkt niet goed, en ook een recept voor heup en rugaids....
Ik denk dat een one legged oefening als de bulgarian split squat wel goed zou zijn voor je evenwicht en om de asymmetrie eruit te werken.
 
Klinkt niet goed, en ook een recept voor heup en rugaids....
Ik denk dat een one legged oefening als de bulgarian split squat wel goed zou zijn voor je evenwicht en om de asymmetrie eruit te werken.
Het is ook idd pijn aan m'n onderrug en linkerkant van m'n heup. Ik doe walking lunges en probeer nu extra op m'n vorm te letten tijdens squats. Ik merk ook dat dat een heel stuk zwaarder is, minder vanuit m'n linkerbeen maar ook minder evenwicht. Maandag weer met de fysio een hele training doen zodat hij echt goed kan kijken hoe alles gaat. De laatste keer was even kort kijken hoe squats gaan en m'n spieren even 'ontspannen'.
 
79.5kh (+0.6) & 74.5cm (+0.8) waist, dat gaat de verkeerde kant op, op nog minder kcals :o. Zal vast wel de verkeerde dingen hebben gegeten. Dacht ooit te lezen te hebben dat broccoli zorgt voor een bloat, daar is er gisteren wel een hele van in gegaan :p
 
79.5kh (+0.6) & 74.5cm (+0.8) waist, dat gaat de verkeerde kant op, op nog minder kcals :o. Zal vast wel de verkeerde dingen hebben gegeten. Dacht ooit te lezen te hebben dat broccoli zorgt voor een bloat, daar is er gisteren wel een hele van in gegaan :p
Don't worry. Als je iets eet met veel vezels vormt dat een waterrijke brei in de darmen. Na een goeie :toilet: ben je daar snel vanaf.
 
Don't worry. Als je iets eet met veel vezels vormt dat een waterrijke brei in de darmen. Na een goeie :toilet: ben je daar snel vanaf.
Dat denk ik ook ja :p. Anders is er iets niet goed als ik op 2000kcal aankom:roflol:. Kijk nooit naar dagmetingen maar naar de weekgemiddelden via een grafiek.

Moet wel zeggen dat ik nu begin te merken dat het echte werk begint. 2000 kcals is pittig zwaar, en ik zou mezelf nu op legit 12% bf schatten. En dan heb ik ook weer een cafeïne break zodat de tolerantie op 0 is wanneer ik met de yohimbine start :(
 
78.9kg (+0.2) 73.7 cm (-0.3) waist. Vandaag weer fb knallen :D.

Gisteren 2100 kcals en de hele dag weer geleerd. M'n eating window is atm 3-4 uur tot 10, heb het aardig ingekort om de lagere hoeveelheid kcals aan te kunnen.
Had toch gehoopt dit nooit te hoeven zeggen, maar jelly op die waist! Ik moet eigenlijk ook maar weer eens gaan cutten ipv kutten
 
Gewicht is zo variabel dat je hierop echt geen conclusie kan trekken. Ik bulk nu een week en ben bijna alleen maar afgevallen/gelijk gebleven. Puur doordat cortisol waarschijnlijk gezakt is.
 
Had toch gehoopt dit nooit te hoeven zeggen, maar jelly op die waist! Ik moet eigenlijk ook maar weer eens gaan cutten ipv kutten
Minder spelletjesavonden en meer strafcardio :D
Gewicht is zo variabel dat je hierop echt geen conclusie kan trekken. Ik bulk nu een week en ben bijna alleen maar afgevallen/gelijk gebleven. Puur doordat cortisol waarschijnlijk gezakt is.
Hehe was ook een grap :p, weekgemiddelde is waar het om draait. Zal morgen ook wel een kg zwaarder zijn na het etentje vandaag:roflol:. Totaal aan kcal valt wel mee, 2500-2750 max.
 
Minder spelletjesavonden en meer strafcardio :D
Zelfs zonder dat heb ik een soort bodemdrang in de snoepbak in de huiskamer..we zijn er bijna doorheen!

..en dan is het kerst:roflol:
 
Back
Naar boven