MuscleMeat

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Bezoekers in dit topic

Gisteren weer lekker 9 uur flink doorgelopen op werk op 2100 kcal. Vandaag ub doen en morgen lb met de fysio. Heb wel zin om even extra te bewegen nu nadat ik de hele week naar de kloten heb zitten leren voor de tentamens :o. Wel fasted trainen morgen want moet al om 10:00 :(

De voeding voor vandaag:

Ontbijt 14:00:
2 bakkers bollen 320
4 eieren 280
1/2 grapefruit 30
Whey shake 20g 125
775 kcal

Avondeten 18:00:
Tomatensoep 300
250g kipfilet 300
1/2 grapefruit 30
1 bakkersbol 160
790kcal

Pre-bed 22:00:
Caseïne shake 350
20g nootjes 135
485 kcal

Totaal: 2050 kcal

Eiwitten gaan iets hoger: meer caseïne, meer vlees en nog een extra kleine shake bij m'n 'ontbijt'. Zal hiermee zo rond de 175g/dag mee aanzitten. Brood vandaag omdat ik er even zin in heb, maar de laatste week eet ik eigenlijk gewoon 2 uitgebreide maaltijden met bergen groente. Brood is iets waar ik altijd meer van kan eten :o
 
Laatst bewerkt:
Begin te merken dat ik echt enorm lethargic begin te worden tussen m'n meals. Heb ook maar even m'n huiswerk gepauzeerd tot na m'n 2e meal omdat m'n concentratie op 0 staat. Kan ook komen omdat ik 2 weken lang niets anders heb gedaan dan sporten,werken en leren:roflol:. En dan nog tijdens m'n cafeïne break :(

The weekend life :p
Intermittent fasting life :(
 
Begin te merken dat ik echt enorm lethargic begin te worden tussen m'n meals. Heb ook maar even m'n huiswerk gepauzeerd tot na m'n 2e meal omdat m'n concentratie op 0 staat. Kan ook komen omdat ik 2 weken lang niets anders heb gedaan dan sporten,werken en leren:roflol:. En dan nog tijdens m'n cafeïne break :(
Nog even doorzetten! Maar hoe lang nog?
 
78.4kg(-0.3) & 73.5cm (-0.2) waist, new low :D. Gisteren wel echt een dikke slackday geweest.. 2300 kcal gegeten, niet gesport en ook gewoon echt nauwelijks verder gekomen voor school. Kan ook komen door werk, op 2000 kcal 9 uur flink staan lopen met dienbladeren. Ben wel vaker wat hongeriger de dagen na werk. Wel over de dag verdeeld 1,5 uur gewandeld. Maar gezien ik al lang geen training meer heb overgeslagen en 300 kcal boven de planning heb gegeten voelt het echt als slacken.

Nog wel 2 koude foto's van vanmorgen:
cce0af56d642a62754af87e0e401a517.png

[afbeelding niet meer beschikbaar]
b2008ef57fcecccfd7fb69bd175e92bb.png

Zo fasted trainen bij de fysio. Gewoon een volle trainen knallen zoals normaal.

Nog even doorzetten! Maar hoe lang nog?
Tot de kerst. Dus nog 5 weken op 2000 proberen en dan rustig opschroeven.
 
Toch wel nette shape hoor! Abs goed zichtbaar, smalle waist en nog prima borst en schouders:thumb:
 
Morgen toch extra ub doen, kwam er niet aan toe nu met de fysio gezien er nogal wat fout gaat met alle leg oefeningen :o. Door een platte rechtervoet ga ik altijd met mn rechter enkel naar binnen en compenseren met kracht uit m'n linkerbeen. Moet toch eens een podotherapeut opzoeken, maar daar zitten wss aardige kosten aan dus is dat pas na Noorwegen.

Verder wel 30 min fasted cardio & legday gedaan en 40 min wandelen vandaag. Dus die 300 kcal van gister zijn er onderhand al weer uit :o

Toch wel nette shape hoor! Abs goed zichtbaar, smalle waist en nog prima borst en schouders:thumb:
We gaan voor goud!!
 
Inclusief al dat bloat en vet 102kg. Zonder bloat zo'n 95kg op 18-20%.

Op +100kg zag je er allicht als een beer uit met een shirt aan maar nu ben je volledig anders qua shape: kzou het eenvoudig beachboy noemen ;)

"Jammer" dat je al een vriendin hebt, anders had je volgende zomer wel nog wat kunnen scoren :D
 
Laatst bewerkt:
Op +100kg zag je er allicht als een beer uit met een shirt aan maar nu ben je volledig anders qua shape: kzou het eenvoudig beachboy noemen ;)

"Jammer" dat je al een vriendin hebt, anders had je volgende zomer wel nog wat kunnen scoren :D
Vond de berenfysiek wel leuk, maar wie niet groot kan zijn moet lean zijn :o. En zal echt nog wel wat kilo's aan kunnen tikken eenmaal weer fatsoenlijk bulken!
 
De tren van vandaag:

Ub 13 nov

Opwarmen: 10min, 7.5kmh, 2% +-100kcal (loopband)

Pullups
1x8xbw
3x8x+5kg (-5kg)

Benchpress
1x15x20
1x12x60
2x8x80
1x12x60

Db rows (Plate-loaded, 3x12x80)***
3x12x34(+2kg)

Incline db press 15°
3x12x28

Cooling-down: 11min, 110 watt, 2min 160w (crosstrainer) +-115 kcal


Ik blijf toch op 2250 kcal en doe het extra tekort met cardio. 2000 is gewoon net te weinig merk ik. Een fatsoenlijke warming up en cooling down is al 200-250 kcal extra, dus op zich wel prima door dat minstens 3 x per week toe te voegen.

Vandaag wel iets meer gegeten, 2600. Morgen weer naar de kaakchirurg, dus wilde vandaag even genieten van mijn kauwvermogen:roflol:. Wel aardig gecompenseerd met een beetje cardio en een uur wandelen. En zal morgen waarschijnlijk geen reet eten. Soep, shake, kwark, zacht fruit. Meer zal er niet in gaan :(
 
En de schade van vandaag: 1750 kcal :o. Zal morgen ook niet veel meer zijn gezien mijn enige meal tot 6 uur een bak skyr van 350kcal en een kleine banaan is.
 
is zuivel eigenlijk wel goed tegen de genezing? :o
inb4 Skatermarvin zuivel is de duivel :burns:
Je hebt wel serieus een punt in dit geval. Zuivel zorgt voor enorme speekselvorming en shit. Maar goed snap wel dat je iets wilt pakken qua eten als je niet kunt kauwen..

Hoewel je kroketten en frikandellen ook gewoon kunt blenderen natuurlijk:roflol:
 
Back
Naar boven