XXL Nutrition

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Bezoekers in dit topic

is zuivel eigenlijk wel goed tegen de genezing? :o
inb4 Skatermarvin zuivel is de duivel :burns:

Je hebt wel serieus een punt in dit geval. Zuivel zorgt voor enorme speekselvorming en shit. Maar goed snap wel dat je iets wilt pakken qua eten als je niet kunt kauwen..

Hoewel je kroketten en frikandellen ook gewoon kunt blenderen natuurlijk:roflol:
Goede vraag, geen idee eigenlijk. Nergens last van gehad deze 2 keer iig :o



Vandaag kan ik wel een beetje prima kauwen zolang het fijngesneden is en ik mn mond niet meer dan een paar cm hoef te openen of er scherpe stukken ontstaan. Zal wel wat groenten en vlees eten vanavond. Totaal zal weer niet hoger dan 1750 worden. 600 nu gegeten, avondeten zal niet meer worden dan 750 en ofc de caseine shake van 350 voor het slapen.
 
Laatst bewerkt:
Goede vraag, geen idee eigenlijk. Nergens last van gehad deze 2 keer iig :o
Vandaag kan ik wel een beetje prima kauwen zolang het fijngesneden is en ik mn mond niet meer dan een paar cm hoef te openen of er scherpe stukken ontstaan. Zal wel wat groenten en vlees eten vanavond. Totaal zal weer niet hoger dan 1750 worden. 600 nu gegeten, avondeten zal niet meer worden dan 750 en ofc de caseine shake van 350 voor het slapen.
Ik heb het vast even gemist en ben te lui om terug te bladeren...wat gingen ze ook alweer precies doen?
 
En de 'schade' van de 2 dagen na de kaakchirurg: 77.8kg (-0.6) & 73cm (-0.5) waist. Ik heb niets te klagen:roflol:

Ik begin vandaag met de yohimbine. Gezien ik dit weekend veel en vroeg moet werken en vandaag ook veel tijd heb, kan ik daar al goed gebruik van maken. Begin met 5mg en dan stapsgewijs door naar 15mg. Zal het 3-4 weken doen, ben benieuwd of het wat toe te voegen heeft. Zo meteen 1 tot 1.5 uur wandelen om er gelijk goed gebruik van te maken!

Ik neem het uiteraard fasted, deed sowieso al intermittent fasting. En wanneer mogelijk elke keer steady een half uur tot een uur fasted wandelen.
 
hoe is je shape nu?
 
dat is verleden tijd.
 
ik bedoel niet per se foto maar sta je er voor je gevoel nog beter bij?
 
Voeding van vandaag:

800g aan groentemix
400g gehakt
Goei shake
2 kleine bananen, 2 appels, een halve grapefruit
Bak skyr met extra caseïne
2 rode bieten

Zo'n 2000-2100 kcal. De groenten en fruit worden drastisch omhoog geschroefd naar 600g-1kg groente per dag en 3-5 stukken fruit. Er is nu geen tijd meer om te slacken en om brood te eten en weinig vullends te pakken. Nu gaan we er écht tegenaan knallen!

Zo trainen. Zal fb worden met weer 10min warming up en 10-15min cooling down voor een goede 200kcal. Verder 2 uur gewandeld vandaag op een aardig tempo, waarvan een uur fasted 's ochtends.

Morgenochtend weer een half uur tot driekwartier fasted wandelen na de yohimbine. 12-21 werken, rond 2-3 uur op werk de fast breken met een bak skyr en veel fruit, weer een berg groente met gehakt als avondeten en thuis weer 2 rode bieten en de pre-bed caseine shake. Kcals zijn dus lowwwwwwww, ga de moeite niet eens nemen om te tellen. Zal zo tussen de 1750-2000 zijn.

Zoals we allemaal al weten slack ik altijd wanneer het net ergens op begint te lijken. Nu ik al lager ben dan voorheen ooit gekomen ga ik het goed afmaken ook :D
 
Hehe, hij begint naar m'n advies te luisteren. Gl bro, laatste loodjes.
 
Hehe, hij begint naar m'n advies te luisteren. Gl bro, laatste loodjes.
We gaan voor goud!!


De tren van vandaag:

Fb 16 nov

Warmup (loopband) : 10 min, 7 min 8kmh(+0.5) & 3 min 5kmh; 2%; +-100kcal

Squats
1x12x20
1x12x60
2x12x80
^rechter been een paar cm naar achteren om daar de focus op te leggen ivm ongelijke benen

1-legged leg curls
2x12x30
1x10x30
^idem, alles nu 1 legged om de benen weer op evenwicht te krijgen qua krwcht en massa

1-legged calf raises
3x10x110

Db benchpress
1x12x22
3x10x34(-2kg,+2reps)

Lat pulldowns
2x12x60(+5kg)
1x12x55

Cooling-down (crosstrainer): 10min; 135 watt(+35); 130rpm; +-100kcal

Merk dat cardio ook al stappen maakt, en dat na pas 3 x wat te doen.
 
77.2kg (-0.6) & 72.8cm (-0.2) waist. Uh, stahp. Vind m'n gewicht nu wel een beetje te laag te vallen :o
 
77.2kg (-0.6) & 72.8cm (-0.2) waist. Uh, stahp. Vind m'n gewicht nu wel een beetje te laag te vallen :o

Kijk in de spiegel of neem foto's van jezelf, niet naar de weegschaal kijken.

Post anders nog eens een foto update. Jouw DBB vrienden zullen hun ongezouten mening geven... NO homo uiteraard :D
 
Kijk in de spiegel of neem foto's van jezelf, niet naar de weegschaal kijken.

Post anders nog eens een foto update. Jouw DBB vrienden zullen hun ongezouten mening geven... NO homo uiteraard :D
Ook wel leuk om even de pre-yohimbine pics te hebben :p

9c674b34c8cd81798a86e9d085990fa4.png

5ca0783984941291ec52f6d05c70cc62.png

1536c507cc97fc8b92ea4c9b4f80e617.jpg
Eerste is gisterenavond na het sporten, overige twee net koud en depleted geschoten. Die Huawei van mij is een geweldige en goedkope telefoon, maar de camera vind ik dan wel een beetje matig . Laat vaak de helft niet zien, en meestal gebruik ik de snapchat camera. Volgens mij maakt de camera m'n huid zachter/egaler, waardoor het juist een verkeerd beeld geeft. En ik heb helaas geen epic lightning thuis of in de kleedkamers bij de basic :(

Maar qua foto's en de spiegel ben ik zeker tevreden :D. Vooral in die back pic valt m'n smalle waist nu wel heel erg op.
 
77.2kg (-0.6) & 72.8cm (-0.2) waist. Uh, stahp. Vind m'n gewicht nu wel een beetje te laag te vallen :o
Ik voel mezelf nu vet :(
Mooie shape hoor, vooral de V-rug :thumb: Hoeveel kilo ben je inmiddels nu kwijt? Staat er nog een begin pic ergens?
 
Ik voel mezelf nu vet :(
Mooie shape hoor, vooral de V-rug :thumb: Hoeveel kilo ben je inmiddels nu kwijt? Staat er nog een begin pic ergens?
Jij zag er anders ook al goed lean uit! Zo'n 7kg kwijt nu, maar ik gok wel echt 3kg aan vocht/glycogeen etc. In het begin verloor ikal snel 2kg,en deze week ook ineens meer dan een kg. Heb tot lange tijd redelijk hoog in kh gecut, maar nu zit ik <100 of zelfs <75.

Zal vnv kijken of ik wat fotos kan vinden. Iig eind augustus begonnen, dus even terug kijken in mn log na werk :p
 
Jij zag er anders ook al goed lean uit! Zo'n 7kg kwijt nu, maar ik gok wel echt 3kg aan vocht/glycogeen etc. In het begin verloor ikal snel 2kg,en deze week ook ineens meer dan een kg. Heb tot lange tijd redelijk hoog in kh gecut, maar nu zit ik <100 of zelfs <75.

Zal vnv kijken of ik wat fotos kan vinden. Iig eind augustus begonnen, dus even terug kijken in mn log na werk :p
Thanks ..... maar helaas: middel van 82-83 cm
7 kg is netjes hoor. De eerste week zal idd vooral glycogeen + water zijn, en dan steeds meer vet en pas als het extreem wordt, steeds meer spiermassa.

Ed. heb al iets gevonden op blz 48. Shape was al niet slecht bij het begin hoor, weinig pens, vooral onderhuids vet als ik dat zo zie....
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven