Fitness Seller

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Bezoekers in dit topic

:roflol:

:burns:muwhahahahah er zal nog maar een persoon grote kuiten hebben en jij bent dat lekker niet
Ik doe vanavond gewoon 5-6 setjes bij ub hoor, flikkers moeten van mn kuiten afblijven!!
 
Weer een lekkere tren :D. Was nog redelijk sore van eergisteren en gesloopt vsn werk, dus ietswat lichter gehouden met minder volume/isolatie. Desalniettemin lekker getrend!

Benchpress
1x15x20
1x12x60
3x8x75

Bent-over rows
1x12x20
4x10x60

Db incline bp 15°
4x10x26

Lat pulldowns
3x12x55

Concentration curls
1x8x12
2x8x10
 
Toch wel ff lekker bezig geweest zo te zien.
Zeker! :D
Die, en ook priester curls zijn wel erg lekker voor de bicepses :)
Vind ik ook idd een hele fijne! Merkte weinig van m'n biceps gezien alle rug oefeningen met een reverse grip waren. M'n onderarmen en triceps waren gesloopt, dus heb die oefening nog wel even gedaan zodat elk spiergroep flink gepakt is :p
 
Leermomentje dit. Hoe succesvoller de cut, hoe kutter de overgang naar bulk. Merk dat ik toch wel langer dan gewend veel zin heb in alles wat los en vast zit. Met al die etentjes, uitjes, kerstvieringen etc was dit ook het meest waardeloze moment :o. Na de feestmaand weer een poging wagen, en dan wel de tijd nemen om rustig op te bouwen op het einde.

Had dinsdag trouwens ub gedaan, maar was echt ruk. Kind van m'n huisgenoot boven is ziek oid, en dat hoor ik maar al te goed. Slaap de hele week al bagger. En dan ook nog eens de laatste 2 dagen stage de wekker om 6:45. Verder geen tijd of energie gehad om te trainen. Morgen fb, zondag en maandag ub/lb en dan nog meer feest :o
 
Godver, nu weet ik hoe het voelt om Marvin te zijn. Elke dag is er wel iets om te vreten deze maand. Zojuist laatste stagedag met kerstcadeautjes in de klas. Iedereen met bergen aan snoep, koek, chocola etc en lekker de stagiair feeden :o. Etentjes, kerstpakketten, koekjes overal op tafel. Gelukkig is het voor mij maar 1 maand, sucks to be Marvin:roflol:

Als je van alles naar binnen propt is een bulk toch juist succesvoller?
Niet slapen is niet fijn, je schijnt er JUIST niet over na te moeten denken.... https://www.nu.nl/gezondheid/5630543/hoe-niets-doen-helpt-om-beter-te-slapen.html
Te veel naar binnen proppen is helaas 90% vet terugwinnen. Helaas kan ik weinig aan het geluidsoverlast doen :(
 
Gisterenavond fb gedaan, ondanks de dikke krachtgains voelt het toch niet goed. Voelt meer als een continu cheat dan een bulk. Na de feestdagen weer rustig tegenaan gaan en shredden.

Leg press
1x12x150
2x12x170(+20kg)

1-legged leg curls
3x10x35(+5kg,-2reps)

Benchpress
1x15x20
1x12x60
3x8x80(+5kg)

Lat pulldowns
3x12x60(+5kg)

Cable pulldowns
3x12x22.5

Preacher curls (ez-bar)
1x8x15
2x8x10
 
Gisterenavond fb gedaan, ondanks de dikke krachtgains voelt het toch niet goed. Voelt meer als een continu cheat dan een bulk. Na de feestdagen weer rustig tegenaan gaan en shredden.
Wel even genieten van de winst op bench toch :)
 
10x100 is leuk inderdaad als je 80 weegt
 
Dat moet zeker lukken maatje! Eerst cutten voor de zomer ;)

Begin binnenkort ook aan een lange cut :D
Hoop dat mijne niet zo lang wordt :p. Ben wel duidelijk in bf gestegen, maar nog wel een stuk beter dan begin van de cut. Ben de laatste dagen weer wat voorzichter met kcals en de binges zijn redelijk verdwenen, of in ieder geval onder controle te houden nu :p




En nu lekker genieten van de feestdagen :D. Fijne feestdagen iedereen! :kerst:
 
Gewicht en waist al een week stabiel op 80.2kg en 75.5cm. Het zwaarste zit er gelukkig weer op en nog net onder de 76cm kunnen blijven :p.

Fb gisteren ging best lekker kwa kracht, maar wel simpel gehouden gezien ik weinig heb gedaan de laatste tijd. Wel sick hoe veel kracht ik heb gepakt met nauwelijks trainen of serieus te bulken, denk dat als ik eens een paar maanden serieus ga bulken het echt hard zal gaan.

Fb 22 dec

Squats
1x12x20
1x12x60
3x10x100(+2reps)

Benchpress
1x15x20
1x12x60
1x8x85(+5kg)
2x8x80

Pullups
1x8x+10kg
1x8x+5kg
1x8xbw

1-legged leg curls
3x12x35(+2reps)
 
Lekker zeg, zowel gewicht als de kracht.
 
Dikke ub vandaag, benen nog te sore om iets mee te kunnen doen :o

Ub 30 dec

Db benchpress
1x14x26
1x12x34(+2kg,+2reps)
2x8x36 nog een klikooo of 2

Db rows
2x12x34(+2kg)
1x10x34

Db oh press
2x10x22(+2kg)
1x10x20

Bent-over raises
3x12x10(+2reps)

Concentration curls
3x10x12


Voelde in het begin even alsof de dumbbells hier niet klopten:roflol:. En gewicht en reps omhoog dat komt nog zelden voor sinds ik off ben gegaan :o. Helaas bleef het bij het benchen en was de rest gewoon normaal qua gewicht. Wel een mooie tren om het jaar mee af te sluiten!


Fijne jaarwisseling allen:baard::marvin:
 
Een goed begin van het nieuwe jaar.. Voel een koorts opkomen: rillingen, zwak gevoel in de spieren etc. Dat wordt nog even geen trainingen :(
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven