XXL Nutrition

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Bezoekers in dit topic

Voel me redelijk oke, denk dat het morgen wel weer goed zal gaan. Temperatuur op 38.5 geweest vandaag, gelukkig niet veel meer dan dat geworden. Heb de laatste 3 keren koorts gehad dat het in een paar uur van 37.5 naar 39.5 bleef stijgen.

De cut begint ook weer. Nog een kleine shape update, de schade lijkt redelijk beperkt gebleven. Zie er nog steeds een stuk leaner uit dan voordat ik begon met de 3 maanden cut.

Screenshot-20190103-204134.jpg
 
Voel me redelijk oke, denk dat het morgen wel weer goed zal gaan. Temperatuur op 38.5 geweest vandaag, gelukkig niet veel meer dan dat geworden. Heb de laatste 3 keren koorts gehad dat het in een paar uur van 37.5 naar 39.5 bleef stijgen.

De cut begint ook weer. Nog een kleine shape update, de schade lijkt redelijk beperkt gebleven. Zie er nog steeds een stuk leaner uit dan voordat ik begon met de 3 maanden cut.

Screenshot-20190103-204134.jpg

Gelukkig nieuwjaar alsnog en beterschap gewenst!

Gewicht nog steeds 80kg?
 
Gelukkig nieuwjaar alsnog en beterschap gewenst!

Gewicht nog steeds 80kg?
Yes, alles stabiel gebleven op 80-80.5kg. Begon hiervoor op 84kg, dus gelukkig is het niet te gek geworden :p. Voelde soms toch wel dat ik veel te ver ging, maar achteraf valt het redelijk mee voor december!
 
Goede lb wel, kreeg helaas wel hoofdpijn op de 2e set van mn squats :(

Warmup:
5 min 10kmh & 3 min 6kmh (loopband)
Rustig weer beginnen met wat cardio

Squats
1x12x20
1x12x60
1x8x110(+10kg,-2reps)
1x8x105

1-legged leg curls
3x10x35(-2reps)
^vreemde leg curl, voelt een stuk anders en zwaarder dan de leg curl bij een andere basic

1-legged leg extensions
3x12x20(+2reps)

1-legged calf raises
2x12x110
1x12x100




Screenshot-20190104-175431.jpg
En nog een foto uit de oude doos toen ik nog veel gains behalve baardgains had... Godver, dat shirt is maat L en begon ik al doorheen te scheuren, nu is een M haast al te wijd:roflol::roflol:
 
Moeilijk op deze foto te zien, maar dat moeten aardig wat vetgains zijn geweest :)
Nette squats hoor.
 
Moeilijk op deze foto te zien, maar dat moeten aardig wat vetgains zijn geweest :)
Nette squats hoor.
Viel nog best mee, denk een procentje of 16-18. Nooit hoger dan dat gekomen, als m'n buik niet meer plat is was het al gelijk cutten :o. Schommelde toen altijd tussen 14 en 18. Wil het nu tussen 10 en 14 proberen te krijgen.
 
Gisteren ub gedaan. Was eigenlijk de bedoeling in het weekend te doen, maar de basic is hier maar tot 4 open.. Moet er nog even aan wennen dat ik tijdelijk weer bij m'n ouders ben :o

Ub 7 jan dec

Db benchpress
1x12x28
2x10x36(+2reps)
1x8x36

Plate-loaded pulldowns
3x10x100

Db oh press
2x12x22(+2reps)
1x10x20

Bent-over raises
3x12x10(+2reps)

Concentration curls
3x10x12


Woensdag/donderdag weer ublb, vrijdag ayce sushi:eyebrow:. Nog even genieten van het eten hier voordat ik in het dure Noorwegen zit.
 
Beetje een klote week gehad en weinig motivatie. Word continu uitgeroosterd op werk omdat het te rustig is, terwijl ik het geld goed kon gebruiken en het ook verwacht had gezien ik deze 3 weken ingeroosterd was. Wordt nu dus bezuinigen tijdens m'n studie in Noorwegen. Daarbovenop komt nog m'n eigen risico omdat ik volgende week naar de chirurg moet voor een chronisch probleem wat na meerdere zalfjes en gedoe nog niet hersteld is. Door de pijn een les gemist en de afapraak kon alleen op 1 dag, waardoor ik nog een les mis. Hierdoor kan ik de cursus niet meer halen door te veel gemiste lessen en moet ik het volgend jaar doen. Voor aanwezigheidsplicht is er zero tolerance, ondanks dat ik gewoon prima in staat ben om een vervangend opdracht te doen oid.

Pluspunten zijn wel dat ik voor m'n reis behandeld kan worden en een voldoende voor de landelijke kennistoets. Maar goed, met al dat gedoe dipt de motivatie wel even in.

Desalniettemin gisteren wel lekker getraind en een prima stukje op de loopband wezen lopen.


Fb 12 jan

Warmup (loopband) :
10 min; 8min 10kmh & 2 min 6kmh; 2%; 125kcal

1-legged leg extensions
3x12x18
^ander soort apparaat & gewichten in lbs

1-legged lying leg curls
3x8x23

Calf press
1x12x113
1x12x120
1x12x127
^ander soort apparaat specifiek voor calf press

Benchpress
1x15x20
1x12x60
1x8x85
1x8x80

Pullups
3x10x+5kg
 
Dat klinkt zeker als een klote week :( Gelukkig lukt het trainen nog wel :)
 
Goei lb tren gehad, lekker minuutje er bij gelopen op 10kmh. Verder nog 1.5 uur gewandeld.

Warmup (loopband):
11min; 9m 10kmh, 2m 6kmh; 2%; 135kcal
^+1m op 10kmh

Squats
1x12x20
1x12x60
2x8x110
1x8x105

1-legged leg curls
3x12x35(+2reps)

1-legged leg extensions
4x10x25(+5kg,-2reps)
^links zonder ook maar een beeetje moeite

1-legged calf press
4x12x120(+10kg)



En gisteren nog een redelijke ub tren:

Seated oh press
1x12x20
3x10x40(+2 reps)

Bent-over rows
1x12x20
3x12x60(+2reps)

Db benchpress
3x10x32(+2reps)

Lat pulldowns
3x12x60



Verder zijn de kcals zo'n 2500-3000, ben nog niet 'echt' aan het cutten. Het echte werk begint in Noorwegen wanneer ik zelf m'n meals weer maak ipv van de pot eet :o


Volgende trens worden pas za en zo denk ik. Donderdag langs de chirurg, weet nog niet of het ook behandeld gaat worden of dat ze het aanraden na mijn reis. En vrijdag werken, maar gezien ik de laatste 3 dagen uitgeroosterd ben heb ik er niet veel hoop bij. Misschien omdat het vrijdag is, hoop wel op wat werk.
 
Laatst bewerkt:
Waar ga je naar toe in Noorwegen eigenlijk? Stage of vakantie?
 
O, leuk! Ik denk een prettige stad om een tijdje te leven. Al zal het nu een beetje koud zijn :p
Februari zit het zo rond de -1 en -5 met zo nu en dan -10 a 13, maar wel mooi wit :D. Ook eens wat anders, echt mooi wit is het niet vaak :p
 
Keep it up! Ben echt benieuwd wat Oslo je gaat brengen. Maar zal sowieso zeker de moeite zijn.
 
Keep it up! Ben echt benieuwd wat Oslo je gaat brengen. Maar zal sowieso zeker de moeite zijn.
Wat iig al wel zeker is, is dat ik de komende maanden pescotariër ben:roflol::roflol::roflol:. 16 euro voor een kilo kipfilet:angstig:. Ik neem wat makreel in blik mee voor de omega-3tjes, verder is het eieren, zuivel, granen, noten, groente, fruit en peulvruchten :o
 
Wat iig al wel zeker is, is dat ik de komende maanden pescotariër ben:roflol::roflol::roflol:. 16 euro voor een kilo kipfilet:angstig:. Ik neem wat makreel in blik mee voor de omega-3tjes, verder is het eieren, zuivel, granen, noten, groente, fruit en peulvruchten :o
Damn :(
Ik weet ook zeker dat je alkoholvrij gaat zijn :p
 
Damn :(
Ik weet ook zeker dat je alkoholvrij gaat zijn :p
Ik heb een flesje whiskey mee :D. Ben meer van de wijn, maar helaas is dat maar 3 dagen goed na openen :o
 
Back
Naar boven