XXL Nutrition

Nootmuskaatje voor 100+ (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nootmuskaatje

True Natural Space Ranger
Elite Member
Lid geworden
14 jun 2015
Berichten
7.953
Waardering
8.775
Lengte
1m82
Massa
78kg
Vetpercentage
> 50%
Ivm herkenning(tattoo)/AAS gebruik heb ik besloten om alles even weg te halen.

Zal het evt later terug gooien op een andere account als het gebruik niet al te obvious zal zijn.
 
Laatst bewerkt:
Leuk dat je een fotolog gaat bij houden man. Dapper, want ze kunnen hier behoorlijk zeiken. Anyway, het is een mooie basis en nog 26kg te gaan toch :D Keep it up, wanneer je volhoud moet het gaan lukken. Succes!
 
Leuk dat je een fotolog gaat bij houden man. Dapper, want ze kunnen hier behoorlijk zeiken. Anyway, het is een mooie basis en nog 26kg te gaan toch :D Keep it up, wanneer je volhoud moet het gaan lukken. Succes!
Thanks! Het is nog een lange weg te gaan, maar zolang ik maar blijf staan kom ik er wel! Ze mogen van mij wel zeiken, alsof zij al 90kg en ripped waren voordat ze een gewicht aanraakten:p.
 
Thanks! Het is nog een lange weg te gaan, maar zolang ik maar blijf staan kom ik er wel! Ze mogen van mij wel zeiken, alsof zij al 90kg en ripped waren voordat ze een gewicht aanraakten:p.

Nee helaas worden we niet geboren als Ripped Freak.
Heel tof dat je alles gaat bijhouden man, heel veel succes
 
Je armen zijn neem ik aan koud en aangespannen gemeten? Zien er groter uit dan 33
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In, fotologs zijn altijd leuk.

Succes :D
 
37 is zeker netjes maar wat is je vet % ik vermoed dat dit wel hoog ligt als je 37 cm armen hebt als je pas 3 maanden bezig bent.
 
37 is zeker netjes maar wat is je vet % ik vermoed dat dit wel hoog ligt als je 37 cm armen hebt als je pas 3 maanden bezig bent.
Geen idee, mijn sportschool heeft alleen zo'n elektronisch flut ding. Maar die ligt indd wel aardig aan de hoge kant, over 1 a 2 weken beginnen met m'n cut. En dan houd ik het maandelijks wel een beetje bij + pics.
 
Geen idee, mijn sportschool heeft alleen zo'n elektronisch flut ding. Maar die ligt indd wel aardig aan de hoge kant, over 1 a 2 weken beginnen met m'n cut. En dan houd ik het maandelijks wel een beetje bij + pics.

okey ik kijk er naar uit haha! succes maat
 
poseren doet een hoop voor je fysiek! bij back picks proberen iets rechter op te staan en de foto van iets hoger nemen oogt stuk forser :D

ik vind je doelen gaaf, ga je zeker volgen :D
 
poseren doet een hoop voor je fysiek! bij back picks proberen iets rechter op te staan en de foto van iets hoger nemen oogt stuk forser :D

ik vind je doelen gaaf, ga je zeker volgen :D

Hahah ja dat zie ik ook duidelijk in de spiegel, foto's zien er toch een heel stuk minder uit:p. Ik laat m'n telefoon tegen iets leunen terwijl het filmt en maak dan screenshots. Maar die zit een beetje schuin waardoor het ook naar boven richt. Moet het nog een beetje uitpuzzelen hahah.
 
Laatst bewerkt:
Aangespannen gemeten, 81,7kg 04-11-2015

Armen; L:37cm, R:36cm
Borst; 105cm
Middel; 81cm
Bovenbeen; L:64cm, R:60cm
Kuiten; L:42,5cm, R:42cm RIP kuiten???
 
Succes kerel en gewoon volhouden!



:roflol:
 
Vandaag even lengte gemeten omdat ik volgens mijn ma langer oogde en zij zich afvroeg of ik was gegroeid. Of ik ben 2cm gekrompen of ze hebben me jaren terug verkeerd gemeten:o.
 
Netjes netjes, gaat de goede kant op!

Bij iedereen zie ik die v, bij je buik. Maar ik krijg m niet echt. Doe je daar iets speciaals voor of ben ik gewoon fucked? Haha
 
Netjes netjes, gaat de goede kant op!

Bij iedereen zie ik die v, bij je buik. Maar ik krijg m niet echt. Doe je daar iets speciaals voor of ben ik gewoon fucked? Haha

Genetics als ik me niet vergis, de ene heeft het al bij een hoge BF en de ander niet of zelfs amper op vrij lage BF.

Bredere obliques zouden soms kunnen helpen, maar dan ogen je schouders minder breed door een bredere middel. Zelf train ik geen abs/obliques om die reden, gewoon zwaar deadliften en squatten:p.

Deze staat goed droog maar heeft ook geen v-cut.
32536_430130847649_98524982649_5576033_3189124_n.jpg
 
Back
Naar boven