MuscleMeat

Gestopt Nootmuskaatje's whatever it takes cut log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niemand is te oud voor pokemon:heart:



Voel me vandaag echt geweldig, eindelijk weer eens een heerlijk agressieve training gehad, aan een stuk door geslapen en voel me gewoon top.

Heb me echt al zo lang niet meer zo geweldig gevoeld dat ik vandaag volledig yolo ben gegaan en meer dan 5000 kcal heb gegeten:D. Voel me eens weer geweldig dus heb mezelf gewoon lekker laten gaan en zo gek gemaakt als dat ik zin in had. gewoon eens echt volledig genieten.

Maar omdat ik me zo goed voel ga ik het natuurlijk wel dik compenseren. Vandaag 4 uur wandelen en beetje pokemons vangen, 4,5 uur kassa gedraaid en nog een dikke training gezet. Morgen weer 5 uur werken, trainen, paar uur wandelen en het dan doen met 2k kcal, en zaterdag ook. Dat lijkt me wel meer dan voldoende voor die 2 a 2,5k kcal extra.

M'n hart vond al dat suiker, zout en die extra cap eca niet zo geweldig tho, m'n bloeddruk is flink de lucht in gevlogen. Denk dat als ik 2 weeks out ben het wel tijd is om m'n zoutinname constant te houden.
 
Goed om te horen, denk dat het je ook alleen maar goed gaat doen. Vooral mentaal en dat dat dan weer gaat helpen voor je fysiek.

Niemand is te oud voor pokemon! Ik heb een pidgeot en een squirtle gevangen na een paar uurtjes spelen (naast de eerste gekozen charmander, pidgey, spearow en rattata), geluk of zijn die toch redelijk makkelijk? :D
 
Goed om te horen, denk dat het je ook alleen maar goed gaat doen. Vooral mentaal en dat dat dan weer gaat helpen voor je fysiek.

Niemand is te oud voor pokemon! Ik heb een pidgeot en een squirtle gevangen na een paar uurtjes spelen (naast de eerste gekozen charmander, pidgey, spearow en rattata), geluk of zijn die toch redelijk makkelijk? :D
Die zijn nog wel goed te vinden, een pidgeot is wel erg lastig omdat ze volledig geëvolueerd zijn, na 8x ging die van mij weg:(. Enige zeldzame die ik heb is een dratini, en heb al 5 gyms op mijn naam:D


Die dikke junkdag, of maak er maar refeed van, deed me idd erg goed. Hou het gewoon 1x in de week, helaas mag ik alleen nog volgende week wat extra natrium naar binnen krijgen. Maar dan ga ik daarna wel wat chocola en ijs binge eaten<3.

Voel me vandaag ook wel lekker, zo 2 uur naar werk omlopen en wat pokemon go spelen, vervolgens weer vol laden tijdens werk en naar de sportschool lopen. Zal wel een goed uurtje of 3-4 in zitten, samen met 5 uur werk en een dikke training:D.
 
Mijn pidgeot wilde niet weg, 10 ballen gegooid ofzo. Ik ben pas lvl 3 dus kan nog geen gyms doen.

Helaas was pokemon GO er niet toen ik aan het cutten was, anders was ik waarschijnlijk naar de 3% gegaan :D
 
Mijn pidgeot wilde niet weg, 10 ballen gegooid ofzo. Ik ben pas lvl 3 dus kan nog geen gyms doen.

Helaas was pokemon GO er niet toen ik aan het cutten was, anders was ik waarschijnlijk naar de 3% gegaan :D
Het doet het idd erg goed als cardio:o, en bij lvl 5 kun je eggs uit pokestops krijgen, mijn eerste 2 eitjes van 5km lopen zijn bijna uit(had er allang 4 uit kunnen krijgen als die server gisteren niet steeds offline viel). Die werken ook niet in de bus dus nu moet je wel lopen hehe:D
 
Welke pokemon is dat? Hoe heet ie. Drumbell gets interested.

Betreft die refeeds/cheats, hoe pak je dat aan? Voor/na training, op/boven onderhoud?
 
Nog ff wachten dus :huilen:
 
Overigens vandaag gewoon iets meer kcal, m'n hart vind het niet zo leuk van gisteren. Dus vandaag een shitload aan fruit en vette vis eten. Kcal of 2750 wel weer op een enorm actieve dag, halve liter sinaasappelsap, flink wat fruit en 300g zalm.

Had op 150/80 107bpm nergens last van, en nu voel ik het kloppen in m'n hoofd en kan m'n hartslag tellen door de trillingen op m'n shirt, oops:o. Flinke druk ook op m'n borst.
 
Nog ff wachten dus :huilen:
Ri,, ik vind het echt geweldig:o. Drop wel een screenie als ik klaar ben vandaag, pokemon go hoort hier zeer zeker wel even tusen. Heb meer zin in het heen en weer lopen naar de sportschool dan het sporten zelf:roflol:
 
Ojee een nieuwe verslaving erbij voor nootmuskaat! Haha :banana:
 
Nieuwe verslaving is leuk, maar als die servers tering hebben dan niet. Uit frustratie omdat ik net 4km heb gelopen waarvan alleen die kut servers te refreshen maar een mac flurry gehaald. Allemaal pokemons gemist die ik nog niet heb:(
 
Snap er geen pepernoot van. In het begin moet je charmander, pikachu of die natuur pokemon vangen maar zelfs dat krijg ik al niet voor elkaar :roflol: Moet je dan ook persee buiten zijn ofzo?
 
Idk? heb gewoon via een of andere site Pokemon Go gedownload, via dropbox en kon spelen. Maar ik zie ook geen Pokeball of iets.
Oh dan heb je waarschijnlijk het geluk dat je nog net in de server kwam maar wel niks kunt. Net een Hypno, seaking en krabby tegengekomen, maar als ik ze ving liep die vast bij de pokeball en moest ik restarten. En een mankey nearby, die ik ook niet heb kunnen pakken door die klote kut servers.

Pokemon go was enorm gehyped, je zou toch wel denken dat ze hierop waren voorbereid. Het is te vroeg uit gekomen, erg jammer. Als er iets is waar ik me aan erger is dat server lag, zou me geen fuck uitmaken als ik 100x zou falen, 1x falen door server lag kan ik wel gek van worden.

En ik heb nou ook een gewoonte om te eten als ik gefrustreerd raak. Vandaag toch wel een goede 3500 kcal, maar ik ken natuurlijk wel m'n grenzen. Heb alleen extra kcal gegeten voor de km's die ik gefrustreerd heb zitten lopen:o. Heb al 3 uur gelopen, 5 uur gewerkt en zo nog trainen. Dus nog wel gewoon een goed tekort gehanteerd, en als die servers vannacht weer goed werken zal ik nog wel een uur of 3 Arnhem gaan verkennen. Ik wil mijn 10km egg hatched krijgen vandaag:(, heeft nog maar 2km geregistreerd van de 7-8km die ik eigenlijk heb gelopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven