Fitness Seller

Gestopt Nootmuskaatje's whatever it takes cut log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh dan heb je waarschijnlijk het geluk dat je nog net in de server kwam maar wel niks kunt. Net een Hypno, seaking en krabby tegengekomen, maar als ik ze ving liep die vast bij de pokeball en moest ik restarten. En een mankey nearby, die ik ook niet heb kunnen pakken door die klote kut servers.

Pokemon go was enorm gehyped, je zou toch wel denken dat ze hierop waren voorbereid. Het is te vroeg uit gekomen, erg jammer. Als er iets is waar ik me aan erger is dat server lag, zou me geen fuck uitmaken als ik 100x zou falen, 1x falen door server lag kan ik wel gek van worden.

En ik heb nou ook een gewoonte om te eten als ik gefrustreerd raak. Vandaag toch wel een goede 3500 kcal, maar ik ken natuurlijk wel m'n grenzen. Heb alleen extra kcal gegeten voor de km's die ik gefrustreerd heb zitten lopen:o. Heb al 3 uur gelopen, 5 uur gewerkt en zo nog trainen. Dus nog wel gewoon een goed tekort gehanteerd, en als die servers vannacht weer goed werken zal ik nog wel een uur of 3 Arnhem gaan verkennen. Ik wil mijn 10km egg hatched krijgen vandaag:(, heeft nog maar 2km geregistreerd van de 7-8km die ik eigenlijk heb gelopen.
Whatever it takes!1!!!1!! Heb btw ook een pokemon go topic gemaakt bij allerlei sectie:p
 
Alleen de servers van amerika en australie zijn nog maar online. Omdat Europa pas over een aantal dagen zou komen. Maar omdat iedereen nu via buitenlandse accounts het al download kunnen ze het indd niet aan :p
 
Die dikke meals doen m'n abs niet goed, maar alles daarboven ziet er toch wel erg stevig uit. Heb het gevoel alsof ik zelfs wat massa op m'n borst heb gepakt, maar dat komt waarschijnlijk door het lagere vp waardoor je die scheiding beter ziet en omdat ik vol sta.

Had vandaag LB gepakt, dus ook zonder pomp.
pQJ8pQ0.jpg

Ik moet trouwens wel echt oppassen met melanotan en zon, vooral nu ik uren buiten pokemons aan het vangen ben. Laatst dacht iemand nog dat ik Surinaams was, die schrok zich dood toen mijn moeder zei dat ik haar zoon ben:o. Zet maar 0,5mg per week voor onderhoud, maar met zoveel zon kan daar nog wel wat mee gebeuren. En ik zit op 20mg roa, maar dat is ug, dus zo snel zal ik daar niet door verbranden.
 
Laatst bewerkt:
Ayyyyyyylmaooo heb deze foto ook nog, trainde toen net een maand(7 juni 2k15 genomen). Was daar een kg of 71, begon op 68. En dat was gewogen in de sportschool, dus doe dat maar -2kg gezien ik op een nuchtere ochtend gemiddeld 2kg lichter weeg.
aoqpp2.png
Ik kan nog steeds niet snappen hoe the fuck het mij niet was opgevallen dat ik zo donker ben geworden. Ik wist dat ik getint was geworden, maar iedereen die me alleen pre en post mt2 zagen gedroeg zich echt alsof ik een ander ras was geworden ofzo:o
 
Hnnnnnnnggg net even flink wat kipstukken en een groot bak ben & jerry's besteld, zeer verdiend! Heb al 7 uur gewandeld, catching them all, 5 uur gewerkt, dit keer meer dan alleen kassa, en vannacht weer 2-3 uur wandelen. Moet even wachten tot m'n telefoon vol is geladen, en vond wel dat ik wat lekkers heb verdiend<3

Ik vermaak me echt zo erg met pokemon go, niet normaal:o. En doordat ik zo belachelijk veel aan het lopen ben mag ik ook flink wat kcal extra eten, ik vind hartstikke helemaal mooi. M'n voeten doen wel pijn tho, maar whatever it takes huh
 
Vandaag weer aardig hoog in kcal, ik ben echt helemaal gesloopt. 1,5 uur geslapen vannacht, gisteren ook maar een paar zielige uurtjes. Vandaag 2,5 uur best intensief gewerkt en 2,5 uur rustig gefietst.

Ik heb overigens geen flauw idee wat m'n kcal behoefte is, en of ik nog wel af val, maar met 3500-4000 kcal, enkele uren per dag fietsen/lopen, werken, trainen en een verhoogde metabolisme door 50 mics T3 en 2 caps ECA mag ik toch wel hopen dat ik dat ook kan hebben. Alleen heb ik recent nog een zoutbom gehad, dus moeilijk om het nog goed te kunnen zien.

Ik heb m'n best gedaan om volledig dedicated tot het einde te gaan, maar ik begin me enorm zorgen om m'n gezondheid te maken en ben er wel een beetje klaar mee. Ik kan m'n hartslag via de trillingen van m'n shirt nog bij m'n buik tellen. Ik verlaag de tren naar 50mg ed, T3 naar 25 en ECA op 1 cap 's morgens. Ik probeer dagelijks ten minste 2 uur te fietsen en/of wandelen(dankjewel pokemon go voor het verbeteren van m'n gezondheid en conditie), en verhoog m'n kcal naar 3000-4000 afhankelijk van m'n activiteit.

Hoop dat de doseringen verlagen me wat beter doet, vanmorgen op werk mocht ik ook 3 uur eerder naar huis omdat ze duidelijk zagen dat ik niet helemaal goed te pas ben. Indien het niet verbeterd gooi ik de tren er volledig uit, denk ook niet meer dat ik dat ga gebruiken in de toekomst. M'n bed zit vol haren, m'n hart klopt als een malle en zorgt voor koppijn, er hangt de hele dag door een zure lucht om me heen, ik slaap zo verrot als het maar kan, ik dacht dat m'n conditie ook niet erger kon, m'n ogen doen zeer(nolva) en ondanks de 400mg mast en 20mg nolva heb ik het gevoel dat er nu ook gyno zit te vormen bij m'n andere tepel.

Het is mentaal nog niet zo'n hele grote ramp, heb flink aan de speed gezeten enkele jaren terug dus wat slapeloosheid/weinig eten zal er niet voor zorgen dat ik een bitch word. Dus ik zal het er nog wel in laten, gezien het, ondanks m'n nog te hoge vp, het de plekken waar minder vet wordt opgeslagen wel harder laat ogen. Maar met iets waarvan ik gewoon duidelijk merk dat m'n gezondheid de grond in vliegt blijf ik toch liever van uit de buurt.

Merk ook dat ik steeds vaker een erg vreemd gevoel bij m'n borst krijg, alsof die m'n hart een slag overslaat of teveel maakt. Dan raak ik heel kort even buiten adem alsof m'n longen leeg gedrukt worden en voel ik m'n hart tekeer gaan(duurt zo'n 2-3 seconden, 1 x meegemaakt dat het het 5-6s duurde en dat was ook tijdens m'n huidige cut). Vooral nadat ik redelijk intensief heb gefietst heb ik er last van, en dat ik het vaker meemaak is toch wel iets om me zorgen over te maken. Had hier dus al niet zo lang geleden een ECG voor gehad, voordat ik aan de AAS ging. Hieruit bleek dat m'n hart gewoon top was, maar misschien is het wel iets wat je pas ziet als je het krijgt tijdens de ECG?
 
Verstandig bro. Beter nog helemaal stoppen.
Maar dat is misschien niet verstandig ? (gelukkig geen verstand van deze).
 
Verstandig bro. Beter nog helemaal stoppen.
Maar dat is misschien niet verstandig ? (gelukkig geen verstand van deze).
Op wat test met low dose deca had ik nergens last van, dus het komt door de mast, tren of t3, of de combinatie van die middelen. Eca kwam pas veel later dat is het zeker niet.

Om nu alles er uit te gooien bijna 2 weeks uit zou gewoon erg jammer zijn. T3 zou ook verder geen probleem moeten zijn gezien 25mics ongeveer gelijk is aan je natuurlijke aanmaak.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Vandaag weer aardig hoog in kcal, ik ben echt helemaal gesloopt. 1,5 uur geslapen vannacht, gisteren ook maar een paar zielige uurtjes. Vandaag 2,5 uur best intensief gewerkt en 2,5 uur rustig gefietst.

Ik heb overigens geen flauw idee wat m'n kcal behoefte is, en of ik nog wel af val, maar met 3500-4000 kcal, enkele uren per dag fietsen/lopen, werken, trainen en een verhoogde metabolisme door 50 mics T3 en 2 caps ECA mag ik toch wel hopen dat ik dat ook kan hebben. Alleen heb ik recent nog een zoutbom gehad, dus moeilijk om het nog goed te kunnen zien.

Ik heb m'n best gedaan om volledig dedicated tot het einde te gaan, maar ik begin me enorm zorgen om m'n gezondheid te maken en ben er wel een beetje klaar mee. Ik kan m'n hartslag via de trillingen van m'n shirt nog bij m'n buik tellen. Ik verlaag de tren naar 50mg ed, T3 naar 25 en ECA op 1 cap 's morgens. Ik probeer dagelijks ten minste 2 uur te fietsen en/of wandelen(dankjewel pokemon go voor het verbeteren van m'n gezondheid en conditie), en verhoog m'n kcal naar 3000-4000 afhankelijk van m'n activiteit.

Hoop dat de doseringen verlagen me wat beter doet, vanmorgen op werk mocht ik ook 3 uur eerder naar huis omdat ze duidelijk zagen dat ik niet helemaal goed te pas ben. Indien het niet verbeterd gooi ik de tren er volledig uit, denk ook niet meer dat ik dat ga gebruiken in de toekomst. M'n bed zit vol haren, m'n hart klopt als een malle en zorgt voor koppijn, er hangt de hele dag door een zure lucht om me heen, ik slaap zo verrot als het maar kan, ik dacht dat m'n conditie ook niet erger kon, m'n ogen doen zeer(nolva) en ondanks de 400mg mast en 20mg nolva heb ik het gevoel dat er nu ook gyno zit te vormen bij m'n andere tepel.

Het is mentaal nog niet zo'n hele grote ramp, heb flink aan de speed gezeten enkele jaren terug dus wat slapeloosheid/weinig eten zal er niet voor zorgen dat ik een bitch word. Dus ik zal het er nog wel in laten, gezien het, ondanks m'n nog te hoge vp, het de plekken waar minder vet wordt opgeslagen wel harder laat ogen. Maar met iets waarvan ik gewoon duidelijk merk dat m'n gezondheid de grond in vliegt blijf ik toch liever van uit de buurt.

Merk ook dat ik steeds vaker een erg vreemd gevoel bij m'n borst krijg, alsof die m'n hart een slag overslaat of teveel maakt. Dan raak ik heel kort even buiten adem alsof m'n longen leeg gedrukt worden en voel ik m'n hart tekeer gaan(duurt zo'n 2-3 seconden, 1 x meegemaakt dat het het 5-6s duurde en dat was ook tijdens m'n huidige cut). Vooral nadat ik redelijk intensief heb gefietst heb ik er last van, en dat ik het vaker meemaak is toch wel iets om me zorgen over te maken. Had hier dus al niet zo lang geleden een ECG voor gehad, voordat ik aan de AAS ging. Hieruit bleek dat m'n hart gewoon top was, maar misschien is het wel iets wat je pas ziet als je het krijgt tijdens de ECG?
Geen top bericht maatje :(

3500-4000 cal lijkt me net wat te gek om op te kunnen cutten voor jou, ook al fiets/wandel/werk je. Dat is gewoon iets boven gemiddelde activiteit maar denk niet dat je metabolisme daar zoveel van opkrikt. T3 draagt dan wel weer positief bij maar Tren werkt het tegenovergestelde. Mja.. Gewoon de spiegel checken over een paar dagen wanneer het vocht weg is getrokken. Dan kun je conclusies trekken. Voor mij is cutten op 3000 al een dikke utopie haha, voorlopig.

Hoofdpijn zou ik niet meteen aan de Tren relateren, eerder T3 en dan vooral de combi met ECA. Had zelf de eerst paar dagen op 50mics (na 1 dag al 25 -> 50 gegaan, misschien te vroeg. Ben redelijk eigenwijs, als ik niets voel up ik :P) ook hoofdijn. Zit nu zo'n 6 dagen op 50mics en is nu nagenoeg verdwenen. Verder helemaal geen last van verhoogde hartslag oid. Ik zou die ECA er gewoon helemaal uitgooien, kijk eens wat dat doet voor je. Denk dat het vooral de combinatie van de wat zwaardere middeltjes is (qua bloeddruk enz), wat samen de boosdoener vormt; hoge dose Ace, ECA en T3. Zure lucht is wss gewoon een oorzaak van androgeen, dat kan ook Mast zijn. Haaruitval is wel kut als je daar last van hebt en een aardig bosje op je appel hebt staan die je lief hebt.

Ik wist trouwens niet dat je last van je ogen kunt krijgen door Nolva? Dacht alleen met Clomid en DNP. Of haal ik DNP met iets ander in de war waarvan je een wazig beeld kunt krijgen. Wat is die 'last' dan, branderig gevoel ofzo? Op hoeveel staat je Test nu? Zou Test verlagen naar 0,5-1ml, ligt eraan wat je nu zet en idd de Tren naar 350mg /week. Dat zal al veel doen voor je gyno. Icm die Mast moet het dan onder controle te houden zijn.

Maargoed, je gaat dus nog wel door hé bro? Probeer minimaal die 10% aan te tikken, zou zeer nice zijn gezien de struggles onderweg! Op je laatste pic was je sowieso al een pak droger, keep goin ;) Zovast benieuwd naar je eindpics :thumbup:
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Geen top bericht maatje :(

3500-4000 cal lijkt me net wat te gek om op te kunnen cutten voor jou, ook al fiets/wandel/werk je. Dat is gewoon iets boven gemiddelde activiteit maar denk niet dat je metabolisme daar zoveel van opkrikt. T3 draagt dan wel weer positief bij maar Tren werkt het tegenovergestelde. Mja.. Gewoon de spiegel checken over een paar dagen wanneer het vocht weg is getrokken. Dan kun je conclusies trekken. Voor mij is cutten op 3000 al een dikke utopie haha, voorlopig.

Hoofdpijn zou ik niet meteen aan de Tren relateren, eerder T3 en dan vooral de combi met ECA. Had zelf de eerst paar dagen op 50mics (na 1 dag al 25 -> 50 gegaan, misschien te vroeg. Ben redelijk eigenwijs, als ik niets voel up ik :P) ook hoofdijn. Zit nu zo'n 6 dagen op 50mics en is nu nagenoeg verdwenen. Verder helemaal geen last van verhoogde hartslag oid. Ik zou die ECA er gewoon helemaal uitgooien, kijk eens wat dat doet voor je. Denk dat het vooral de combinatie van de wat zwaardere middeltjes is, wat samen de boosdoener vormt; hoge dose Ace, ECA en T3. Zure lucht is wss gewoon een oorzaak van androgeen, dat kan ook Mast zijn. Haaruitval is wel kut als je daar last van hebt en een aardig bosje op je appel hebt staan die je lief hebt.

Ik wist trouwens niet dat je last van je ogen kunt krijgen door Nolva? Dacht alleen met Clomid en DNP. Of haal ik DNP met iets ander in de war waarvan je een wazig beeld kunt krijgen. Wat is die 'last' dan, branderig gevoel ofzo? Op hoeveel staat je Test nu? Zou Test verlagen naar 0,5-1ml, ligt eraan wat je nu zet en idd de Tren naar 350mg /week. Dat zal al veel doen voor je gyno. Icm die Mast moet het dan onder controle te houden zijn.

Maargoed, je gaat dus nog wel door hé bro? Probeer minimaal die 10% aan te tikken, zou zeer nice zijn gezien de struggles onderweg! Op je laatste pic was je sowieso al een pak droger, keep goin ;) Zovast benieuwd naar je eindpics :thumbup:
Tren verlaagd je natuurlijke productie, niet wat je slikt:p. Als ik me niet vergis is een uurtje wandelen 300 kcal en fietsen 600, en gezien ik rustig fiets laten we er maar 450 van maken.

In de laatste 4 dagen heb ik 2 dagen gesport, meer dan 20 uur gewandeld, 13 uur gewerkt en 6 uur gefietst. M'n kcal behoefte van m'n vorige cut was +-3200 op een lager gewicht, zonder middelen die je metabolisme verhogen(T3/ECA) en zonder 20 uur te wandelen, 10 uur te werken en 6 uur te fietsen in 4 dagen. En toen fietste ik alleen gemiddeld een uur per dag. Met zo'n fors verhoogde activiteit en een ietswat verhoogd metabolisme zou m'n behoefte toch wel de 5k kcal kunnen halen, laatste 4 dagen gedaan op zo'n 16k kcal.

Eca was juist het enige wat me mentaal beter deed, begon T3 gewoon gelijk op 50mics zonder problemen. En haaruitval ontkom ik helaas niet aan met Turkse genen, het komt ook nog eens bij beide ouders voor dus dat is gewoon al zeker. Nolva kan zeker voor brandende ogen zorgen gezien oestrogeen je ogen beschermt, en ik ben sowieso al enorm gevoelig voor licht. Wel echt kut, want je zou haast denken dat ik aan het huilen ben gezien ik niet vooruit kan kijken als de zon schijnt en met tranen in de ogen zit:o

Geen idee of de 10% gaat lukken, maar ik heb ook nooit m'n vp gemeten en het maar bij gokken gehouden. Als ik een beetje abs kon zien zou ik wel 12% denken, maar ik heb ook vrijwel geen obliques. Dus zou zomaar kunnen dat m'n vp wel wat hoger is maar omdat ik geen lovehandles heb het veel lager lijkt oid.

Ik ga wel zeker door, moet wel de 8% redden. Alleen red ik het niet tijdens de contest:p. Heb de test nog op 300mg, die ga ik ook verlagen naar 180mg. Al denk ik dat vooral hCG de boosdoener is.
 
Welke ai neem je ? Ben je al lang aan de t3 had in het begin ook abnormale bloeddruk en hartslag heb je die gemeten ?
 
Welke ai neem je ? Ben je al lang aan de t3 had in het begin ook abnormale bloeddruk en hartslag heb je die gemeten ?
In heb begin was alles goed, maar het werd snel steeds erger(en toen kwam er nog eca bovenop). Vooral tijdens en na inspanning gaat het echt belachelijk hard, of als ik wat cheat. Nu een week of 6 bezig.

20mg nolva voor de gyno.
 
Denk eerder dat die trillingen etc door die stims komen dan de tren. Maar blijkbaar is tren niet voor jou. Straks mooi bulken met deca :D?
 
Trillingen komen door al die stims
Zelfde met je hartslag.

Gooi alle burners eruit en wordt snel beter ;)
 
Denk eerder dat die trillingen etc door die stims komen dan de tren. Maar blijkbaar is tren niet voor jou. Straks mooi bulken met deca :D?
Daar kijk ik wel erg naar uit ja, maar dit keer wel even wachten tot m'n lipieden echt goed zijn:p.
Trillingen komen door al die stims
Zelfde met je hartslag.

Gooi alle burners eruit en wordt snel beter ;)
Probeer het nog even een paar dagen rustig af te bouwen, misschien hoeft het er niet helemaal uit te gaan en voel ik me wel wat beter op lagere doseringen.
 
zoals hierboven, stims eruit
wat zet je nu precies of wat gaje zetten van AAS?
180mg test e ew
50mg tren a ed
mast?
 
Snap die burners nooit echt.. Wat minder eten of meer cardio bereik je op een veel gezondere manier toch uiteindelijk hetzelfde mee ?
 
zoals hierboven, stims eruit
wat zet je nu precies of wat gaje zetten van AAS?
180mg test e ew
50mg tren a ed
mast?
300mg test/70mg tren a ed/400 mast/50mics T3/1-2 caps eca zette ik t/m gisteren. Ik gooi de tren/t3/eca er helemaal uit.

Snap die burners nooit echt.. Wat minder eten of meer cardio bereik je op een veel gezondere manier toch uiteindelijk hetzelfde mee ?
Die burners waren ook niet daarvoor bedoeld, T3 was preventief tegen lethargy, wat overigens niet heeft geholpen, en de eca was om m'n hongergevoel te onderdrukken en zorgde nog voor een lekkere training.
 
Ben echt enorm slecht te pas vandaag, half 7 tot 10 moeten werken en het leek echt eeuwen te duren. Kreeg ook commentaar omdat ik traag was, ik was dan ook echt belachelijk traag. Moest enorm veel zware dingen tillen, ik had echt enorm veel last van brandend maagzuur en voel me echt ziek. Ben misschien wel 2x zo lang bezig geweest.

Ik gooi ook gewoon bijna alles er uit, dat is fijner voor mij en hopelijk voorkomt het ook verdere problemen op werk. Ik neem ook even een paar dagen rust nu. Ga verder op wat test en mast, en halveer de nolva ook want m'n ogen doen echt gruwelijk veel pijn. Zonder tren en met minder test kan ik misschien nog weg komen met 10mg nolva tegen gyno.

Het enige wat ik ga missen van de tren zijn de geweldige dromen, maar dat is de rest allemaal niet waard. Gisteren om half 9 gaan slapen, rond 12 nog even wakker geworden en online gekomen en toen weer enorm slecht verder geslapen. M'n hele bed is doorweekt en vol met haren. Ik heb wel echt de geweldigste droom ooit gehad vannacht, heb ik het tenminste nog goed af kunnen sluiten:o.

En dan de voeding van vandaag, kip, kip, kip, kwark, 3kg watermeloen, een bak ijs, 2 berlinerbollen, een halve liter versgeperst sinaasappelsap en banaantjes en appels.
 
Ik stap overigens ook uit de contest, voel me behoorlijk slecht te pas. Ik neem even een pauze van alles, tel geen macro's, geen training voor een week, gewoon even voor een week niks doen wat bb gerelateerd is. Heb er echt even helemaal geen zin meer in, heb mezelf al genoeg geforceerd om verder te gaan met iets wat me niet beviel. Ik hoopte dat het tijdelijk was en dat ik me snel weer zo geweldig zou voelen zoals in het begin, maar het werd alleen maar erger.

Even de tren de tijd geven er uit te lopen, m'n schildklier wat tijd te geven om te herstellen, wat me ook niet zo handig lijkt in een kcal tekort. Trainen doe ik naar een week weer, maar ik denk dat ik pas weer onder onderhoud ga eten na 2-3 weken wanneer m'n schildklier al aardig hersteld zou moeten zijn. Dus nu even een kleine bridge op 90 test, hcg + 200 mast & 10mg nolva voor de gyno.

Vind het dan ook zeker geen contest waardig meer. Ik heb nog m'n best gedaan om er wat van te maken, maar om mij nog 2-3 weken zo slecht voelen, en waarschijnlijk slechter, kan ik echt niet meer hebben. Heb nog m'n best gedaan om er wat van te maken, deels voor al het extra geld wat ik voor de contest heb besteed en omdat ik zelf ook wel enorm benieuwd ben hoe het resultaat zou zijn na full retard te gaan. Een paar sides had ik wel verwacht en waren ook wel uit te halen, maar had nooit verwacht dat ik mij ook gewoon zo slecht zou voelen en geen eens zin zou hebben om te trainen of om ook maar iets te doen.

Ga nu eventjes weer langs m'n oude stad, heb al veel te lang niks meer gedaan met m'n vrienden, en ben ook vrijwel niet meer langs m'n ouders gegaan, alleen laatst omdat m'n broertje jarig was. Zo genieten van wat heerlijke turkse gerechten en mezelf weer oppakken. M'n kamer was ook een gruwelijke bende omdat ik ook daar geen zin in had het schoon te maken, ik ben echt nog nooit zo ongemotiveerd en asociaal geweest.

Heb ook al weken geen volwaardig maaltijd meer gekookt, eieren koken, kip bakken, broodjes pindakaas en kwark eten was het enige. Geen rijst, pasta, ook vrijwel geen ei gebakken terwijl ik dat toch wel veel lekkerder vind. Ook vaak m'n groente geskipt omdat ik geen zin had om nog een pan extra te gebruiken. Ik ben echt veel te laks geworden en zo'n stereotype studentje, en ik was echt verre van dat. M'n kamer was altijd erg schoon en ik was 2-3 x per dag in de keuken bezig met volwaardige maaltijden. Daar is niks meer van over gebleven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven