AndroidHealthClinic

Gestopt Nootmuskaatje's whatever it takes cut log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer maar begrijpelijk bro.

Van mij had je iig de punten gekregen voor alle energie die je in je log steekt ;)
 
Sterkte man !
 
Oké, volg je gevoel kerel dat is het belangrijkste! En onthoud wat Arnold zei; I'll be back ;) Succes/sterkte bro.
 
Vond leuk log om te lezen, maar begrijpelijke keuze man. Succes.
Heb je nog pokemon update ;)
 
Zonde om na al die inspanningen de handdoek in de ring te gooien. Echter was de contest alleen een hulp middel om makkelijker bij je doel te komen en dat was je vp te verlagen. In je missie ben je gefaald maar je bent wel dichterbij je doel gekomen.

Als ik zie je begin pic van waar je gekomen bent, tot hoe je nu erbij loopt is het zeker netjes.

Echter komt er bij veel middelen op een gegeven moment de man met de hamer! En die mist nooit iedereen krijgt daar mee te maken tijdens zijn Cycle de vraag is hoe ga je ermee om , in dit geval is die bij jou nu mentaal en fysiek te hard.. gelukkig dat je het zelf wel in ziet dus wel probz
 
Vond leuk log om te lezen, maar begrijpelijke keuze man. Succes.
Heb je nog pokemon update ;)
Even geen pokemon go meer, wil nog even wachten met fietsen en lopen gaat moeilijk met m'n voeten onder de blaren:o. Laatst bijna te laat op werk doordat ik een beetje laks was, heb toen full retard moeten fietsen omdat ik kort ervoor ook te laat kwam(toen door het ov). Ik werd gestoord duizelig, m'n hart ging helemaal tekeer en ik voelde me toen de hele dag erg ziek. Dat was ook de dag dat ik besloot te kappen met bijna alles, ik ben er toch wel een beetje van geschrokken.

Ik heb nog nooit mijn hart zo hard voelen gaan, en gezien LVH waarschijnlijk niet volledig te voorkomen is kan ik er nog wel voor zorgen dat het geminimaliseerd wordt. En met een bovendruk van over de 180 en een hartslag van over de 200 na enkele minuten hoge inspanning is dat gewoon vragen om een vergroot hart. Bovendruk is een gokje, maar naar mijn gevoel heeft dat toch echt wel tussen de 180-200 kunnen zijn. Zonder inspanning is het al rond de 150, en dan heb ik er vaak ook geen last van.

Sindsdien heb ik ook niet meer zo'n zin om te fietsen. Als ik weer volledig hersteld ben ga ik rustig verder en voeg ik cardarine toe op 10mg voor 8 weken, en dan ook rustig cardio opbouwen. Cardarine is echt geweldig spul voor de conditie, het is zo'n beetje het tegenovergestelde van tren. Het verlaagd de bloeddruk, heeft een positief effect op je lipiden en het verbeterd je conditie. En daarnaast werkt het ook erg goed voor vetverbranding, al is de sweetspot voor vetverbranding 20mg. Maar met 10mg kan ik langer waardoor ik m'n conditie beter kan opbouwen, en het zal ook nog wel zijn steentje bijdragen voor de vetverbranding.

Zonde om na al die inspanningen de handdoek in de ring te gooien. Echter was de contest alleen een hulp middel om makkelijker bij je doel te komen en dat was je vp te verlagen. In je missie ben je gefaald maar je bent wel dichterbij je doel gekomen.

Als ik zie je begin pic van waar je gekomen bent, tot hoe je nu erbij loopt is het zeker netjes.

Echter komt er bij veel middelen op een gegeven moment de man met de hamer! En die mist nooit iedereen krijgt daar mee te maken tijdens zijn Cycle de vraag is hoe ga je ermee om , in dit geval is die bij jou nu mentaal en fysiek te hard.. gelukkig dat je het zelf wel in ziet dus wel probz
Ik ben idd wel erg tevreden met waar ik ben gekomen, maar nu nog de vraag hoe ik daar verder mee ga komen met een trage schildklier en kcal op onderhoud. Mogelijk iets boven onderhoud gezien m'n onderhoud vast ook wel een stuk lager zal zijn nu. Maar dat zal vast niet zo erg zijn dat ik weer terug bij het begin raak, misschien een procentje erbij oid.

Even een stap terug nemen om vervolgens 2 stappen vooruit te gaan mag ook wel eens, heb sinds ik met bb bezig ben nog nooit even een weekje rustig aan gedaan. Wou alleen maar verder verder verder, zonder een stap terug te nemen. Uiteindelijk heeft dat ook mijn knieën en schouders verkloot, deed eerst PL en BB en had toen echt constant last van zeurende pijn. Toen was ik even gestopt met PL tijdens m'n 1e cycle door de gruwelijke back pumps waardoor ik een uur later nog pijn had met zitten en lopen, en ineens had ik nergens last meer van.
 
Jammer om te lezen man.

hoe zien je trainingen er dan uit? Lees ook wel vaak dat je een training skipt bijvoorbeeld.
 
Jammer om te lezen man.

hoe zien je trainingen er dan uit? Lees ook wel vaak dat je een training skipt bijvoorbeeld.
Ik doe meestal gewoon hetzelfde zoals in m'n beginpost, met zo nu en dan een andere oefening omdat een iets bezet is oid.

Heb dit keer best wat trainingen geskipt idd, niet echt enorm vaak ofzo, meestal deed ik dan een FB training ipv ub & lb. Maar heb alsnog wel meer geskipt in de afgelopen weken dan het jaar daarvoor, heb voorheen nooit een training geskipt. Een keer als ik echt niet kon FB gedaan of verplaatst naar een andere dag, ik moest echt doodziek zijn wou ik een training skippen.
 
een paar weken helemaal niets doen en nemen (buiten afbouwen) doet wonderen
 
Dit zijn allemaal lessen die je meeneemt voor je volgende keer.

Veel eerder beginnen met cutten en veel rustiger aan met kcal verlagen.

En al die rotzooi burners niet gebruiken als je boven de 10% staat.

Nergens voor nodig op zo'n vp.
Het moet zijn voor finishing touch.

Dit is een marathon sport.

Het wordt nooit makkelijker.
Je wordt alleen mentaal sterker ;)

Pak wat rust en maak nieuw plan van aanpak.
 
een paar weken helemaal niets doen en nemen (buiten afbouwen) doet wonderen

Dit zijn allemaal lessen die je meeneemt voor je volgende keer.

Veel eerder beginnen met cutten en veel rustiger aan met kcal verlagen.

En al die rotzooi burners niet gebruiken als je boven de 10% staat.

Nergens voor nodig op zo'n vp.
Het moet zijn voor finishing touch.

Dit is een marathon sport.

Het wordt nooit makkelijker.
Je wordt alleen mentaal sterker ;)

Pak wat rust en maak nieuw plan van aanpak.
Het gaat idd weer vele malen beter sinds ik alle zooi er uit heb gegooid;), log nu verder in een algemeen kuurlogje. Genoeg rust genomen, nu stap voor stap weer cutten en cardio toevoegen.
 
Ja dit is ook beter, je bent nog jong ... je hebt je wel goed ingelezen en dergelijke maar een rups is niet in 1 x een vlinder.. haha

Je fysiek moet gebouwd worden zoals muur je kan niet beginnen boven je stand dan kom je altijd verkeerd uit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven