Fitness Seller

Gestopt Nootmuskaatje's whatever it takes cut log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nootmuskaatje

True Natural Space Ranger
Elite Member
Lid geworden
14 jun 2015
Berichten
7.953
Waardering
8.775
Lengte
1m82
Massa
78kg
Vetpercentage
> 50%
Lieve dbbers,

Ook ik ben in, een contest leek me wel een leuke ervaring en motivatie om echt voor het beste te gaan en letterlijk te doen whatever it takes. Ik begin volgende week met een cut, waarbij ik gewoon zo laag mogelijk wil komen in 9 weken.

Poseren/belichting etc is nou niet bepaald mijn ding, vooral met m'n lats krijg ik hem nooit echt mooi(bdb/lat spread). Maar daar heb ik ook nog wel even de tijd om mee te oefenen, en belichting kan ik wel een fotoshoot voor nemen:D.

Stats nu: 1m82, gewicht schommelt enorm tussen 85-88 afhankelijk van wat ik eet en m'n activiteit(atm meer IIFYM aan het doen en veel junken), BF schat ik naar zo'n 15-16%.
Meetlint:
Armen: L:39cm/R:38,5cm
Borst:110cm
Taille:80,5-81,5 afhankelijk van gewicht/vocht etc
Benen:L67cm/R64cm
kuiten:44cm

VjI1gvf.jpg

rXNr29G.jpg

thyjaGe.jpg

1fGy1k7.jpg

xgTffzJ.jpg

BNsPDtU.jpg

0dwhLjY.jpg
Mijn kuiten vind ik toch wel mijn sterkste punt waar ik vanaf het begin al trots op ben, ben erg benieuwd hoe ze er uit zullen knallen op <10%:D

UB:
4x8 Benchpress
4x8 Seated cable rows
4x8 Incline DB benchpress
4x8 Lat pulldown
4x8 Rear delts machine
4x8 Lateral raises
5x6 CGBP
3x10 Preacher curls

LB:
3x12 Squats
3x12 Goodmornings
3x10 1-legged leg press
3x10 Leg curls
4x12 Calf raises

UB2:
Pull ups
3x10 Decl. benchpress
3x12 DB rows
3x10 DB shoulder press
3x10 Rear raises dumbbells
3x12 DB benchpress
3x12 Hammer curls
3x12 Tricep extension

Legs:
4x8 Squats
4x8 Deadlift ramping
4x8 1-legged leg press
4x8 Leg curls
5x8 Calf raises
 
Laatst bewerkt:
In gl hf gg wp
 
IN.gif


Nog steeds PL ambities? En linker been ziet er op fotos ook wel echt groter uit dan rechts. Enige reden daar voor?
 
IN.gif


Nog steeds PL ambities? En linker been ziet er op fotos ook wel echt groter uit dan rechts. Enige reden daar voor?
Niet meer helaas, had behoorlijk veel zeurende pijntjes in m'n knieën en schouders, sinds ik tijdelijk geen dl/squats deed en bench hoger in reps lager in gewicht heb ik nergens meer last van. Doe nu alles 8-12 reps, gooi m'n schema er zo ook wel even in.

Linker been is ook 3cm groter en oogt veel groter indd, ga daar meer aandacht aan besteden nu door wat 1 been oefeningen te doen.

In ieder geval 1 legged leg press omdat F4F:( gaat maar tot 400lbs dus daar heb je niet zo veel aan.
 
Je kuurde toch? Wat voor gear zet je?
 
Je kuurde toch? Wat voor gear zet je?
Voor m'n cut ga ik low test high tren mast t3. 60 ace ed, 150 test ew, 400mast ew, 50mics t3 & roa 10mg

Denk dat ik op een kcal of 2500 begin, misschien rustig aan zakken naar 2000 als het niet snel genoeg gaat. Wil toch wel minstens op 8% staan, lager mag ook:D

Gezien ik maar een prep van 9 weken heb en mn vp nog redelijk hoog gaat het een flinke uitdaging worden:D
 
Vanwaar 60mg tren?
 
in, succes met de cut, mocht je vragen hebben over het poseren wil ik je hier wel mee helpen, :thumb:
 
In, succes. Is dit nou je 2e kuur?
Yes, wel een beetje vroeg dus er is een kans dat ik afhaak. Volgende week een bloedtest aanvragen, als de waarden echt slecht zijn ga ik er niet mee door(cholesterol/leverfunctie/nierfunctie etc).
 
Mooie startpositie kootmusnaatje! Succes :thumbs:

Hoe kun je nou zulke dikke calves hebben en zulke kleine biceps :eek: Doe jij curlen met je calves???
 
Mooie startpositie kootmusnaatje! Succes :thumbs:

Hoe kun je nou zulke dikke calves hebben en zulke kleine biceps :eek: Doe jij curlen met je calves???
Ik curl bijna niet:$ bicep pees in het begin overbelast omdat ik full retard begon met trainen:o
 
Mehh dat sucks.. Hoe oud ben je dan?
 
Mehh dat sucks.. Hoe oud ben je dan?
20, sucks behoorlijk. Alleen preacher curls op zo'n machine en wat hammer curls kan ik goed hebben. Maar ze lopen op zich wel lekker mee met de rest dus nog niet echt een probleem mee.
 
OP die leeftijd zou ik niet zo snel zulke blessures verwachten? Dan heb je het wel heel bond gemaakt.. everyday is chest en biceps day? Zoiets? :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven