MuscleMeat

Nootropic log

Bezoekers in dit topic

Ik haal het ook bij sportpoeders.
Mucuna pruriens is inderdaad mooi spul, maar Rhodiola is ook zeker het proberen waard.
Heb het beiden besteld. Hoeveel capsules neem jij van beiden?
 
Rhodiola en mucuna 50% vind ik ook erg fijn werken! Staan bij mij nu ook standaard in me kastje. Ik gebruik het ook voor ontspanning of juist voor meer motivatie. Dit werkt soms fijner als de echte stimulerende goedjes zoals caffeine of de sterkere stims.

Heb je ook ervaring met MACA? Ik ga dit ook eens proberen want het schijnt vergelijkbaar te zijn met Rhodiola Rosea.

Helemaal mee eens.

Maca heb ik in principe als eens geprobeerd, maar dan echt lang geleden. Dat was overigens ook geen extract en nam capsules van 500 mg tot 1 gram in. Dus of ik er een waardige review over kan schrijven betwijfel ik.
 
Heb het beiden besteld. Hoeveel capsules neem jij van beiden?

Gebruik liever het poeder, om beter te kunnen spelen met doseringen.

Mucuna rond de 600 tot 1000 mg.
Rhodiola rond de 800 tot 1000 mg.
 
Helemaal mee eens.

Maca heb ik in principe als eens geprobeerd, maar dan echt lang geleden. Dat was overigens ook geen extract en nam capsules van 500 mg tot 1 gram in. Dus of ik er een waardige review over kan schrijven betwijfel ik.

Oke duidelijk, thanks! Een goed extract zal wel een groot verschil maken denk ik vergeleken de normale poeder zeg maar. Ik zal binnenkort wat bevindingen posten hier. Ben er nog niet aan toe gekomen.
 
Back
Naar boven