MuscleMeat

Nootropic Stack's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bekend verhaal voor mij.

Heb dankzij nootropic's echt de meest fantastische dromen mogen meemaken :D

Zo fantastisch was deze droom eigenlijk niet :D

Denk de combi van Noopept met centrophenoxine, nu ik alleen Noopept neem geen vreemde dromen meer gehad. Wel goede focus, zowel bij het sporten, leren als bij het auto rijden.
 
Binnenkort weer tentamens dus zal hiervan is het een en ander testen.
 
Poosje even geen noot's gehad.

Ik merk zeer duidelijk verschil in mijn leervermogen, ik kom nu een stuk moeilijker door de stof heen.

sinds ik gestopt ben is het lezen is het meest achteruit gegaan, met noots vloog ik door de tekst heen, ik was meer aan het scannen dan daadwerkelijk woord voor woord aan het lezen.

Wat ik wel moet zeggen is dat nu zonder noots mijn leervermogen wel is toegenomen als voordat ik aan noots begon.

Het heeft blijkbaar wel een soort van blijvend effect, echter denk ik eerder dat dit te danken is aan het feit dat je brein gewend is geraakt aan een bepaald tempo, en dat probeerd vast te houden.

Al met al ben ik dus zeer te spreken, en vooral omdat mijn leer-lees/vermogen is toegenomen, en schijnbaar een blijvend effect heeft. weliswaar minder dan wanneer je on noots bent maar ok.
 
Hoelang werkt zo'n stack? een paar uur? de hele dag?
 
kun je zo'n stack meerdere keren per dag pakken?
 
1x in de week strak staan op 3000mg phenibut.
 
kun je zo'n stack meerdere keren per dag pakken?

Dat hangt van je stack af. Sommige stacks duren een paar uur en de andere een halve dag en heel soms de hele dag al wordt de werking wel minder in die tijd, uiteraard.
 
oh okay. Ik wil graag een stack hebben dat ongeveer een halve dag duurt.

welke zijn dat?
 
oh okay. Ik wil graag een stack hebben dat ongeveer een halve dag duurt.

welke zijn dat?

Zou ik gaan voor:
Pramiracetam 500-800mg
choline 1000mg
cafeine 200-400 mg
Noopept 30-50 mg
 
nieuw

Ik persoonlijk ben nieuw in de nootropics,
Ik ben nu voor het eerst begonnen aan noopept en wist echt niet dat het zo bekend was onder sporters.
Ik merk wel dat de concentratie langer word. Nu heb ik binnenkort mijn examens (maart) waarmee zou ik noopept kunnen stacken om te zorgen voor een betere concentratie en dat ik de stof makkelijker onthoud? En wanneer zou ik het best kunnen beginnen met die stack?

mvg
 
Ik persoonlijk ben nieuw in de nootropics,
Ik ben nu voor het eerst begonnen aan noopept en wist echt niet dat het zo bekend was onder sporters.
Ik merk wel dat de concentratie langer word. Nu heb ik binnenkort mijn examens (maart) waarmee zou ik noopept kunnen stacken om te zorgen voor een betere concentratie en dat ik de stof makkelijker onthoud? En wanneer zou ik het best kunnen beginnen met die stack?

mvg

Voor betere concentratie helpen de meeste nootropics. Bij mij slaan oxiracetam en nefiracetam het best aan, meestal combineer ik die en pak ik daar caffeine bij (koffie of caf pil). Wanneer je met een stack wil beginnen moet je zelf weten.
 
zit er geen hoogtepunt in zo een stack? (zoals bij aas dat het pas echt goed werkt na zo veel tijd)? en zal die ook even bestellen
 
zit er geen hoogtepunt in zo een stack? (zoals bij aas dat het pas echt goed werkt na zo veel tijd)? en zal die ook even bestellen

Dat ligt er maar net aan om welk nootropic het gaat.
 
zit er geen hoogtepunt in zo een stack? (zoals bij aas dat het pas echt goed werkt na zo veel tijd)? en zal die ook even bestellen

De stack die ik de laatste tijd veel gebruik is dan nefi+oxi en evt caffeine, afhankelijk van de hoeveelheid voedsel in mijn maag begin ik er na 15-45 minuten wat van te merken, en de effecten blijven dan redelijk gelijk maar na een tijd zwakt het uiteraard wat af.
 
Vandaag nieuwe stack geprobeerd:
-2 visolie caps
-200mg oxiracetam
-400mg nefiracetam
-50 a 60mg noopept
-kopje koffie

Merkte niet veel meer dan wanneer ik enkel 200mg oxi en 400mg nefi pak (al dan niet met koffie). De visolie en noopept heeft in mijn ogen weinig toegevoegde waarde dus. Maar dit is pas de eerste keer dat ik deze stack heb geprobeerd dus zal het van de week nog een keer proberen
 
I.p.v. visolie kun je het ook bij het eten nemen (indien er vetten inzitten).
 
Ga een tijdje proberen dagelijks het volgende te pakken:
-650-1300mg choline bitartrate
-1100mg oxiracetam

Nootropics zouden beter kunnen gaan werken na consistente suppletie dus ik ben benieuwd of dat ook voor mij geldt.
 
Ben benieuwd of het wat doet voor je. Neem aan dat die oxiracetam uit het buitenland komt?

Ik zat zelf van de week nog te kijken naar phenylpiracetam, maar voor die prijs... En dan blijft het nog de vraag of het significant verschil maakt (bij betaalbare doses)
 
Ben benieuwd of het wat doet voor je. Neem aan dat die oxiracetam uit het buitenland komt?

Ik zat zelf van de week nog te kijken naar phenylpiracetam, maar voor die prijs... En dan blijft het nog de vraag of het significant verschil maakt (bij betaalbare doses)

Heb doseringen aangepast naar 2x per dag 650mg choline & 550mg oxi. Komt allebei gewoon uit Nederland. Had een voorraadje ingeslagen voor het verboden werd.

Hier wat links waar je nog kunt bestellen volgens EricR:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f283/nootropics-waar-dadelijk-verkrijgbaar-358131/#post8763548
 
Back
Naar boven