XXL Nutrition

Nootropic Stack's

  • Topic starter tunux
  • Startdatum
  • Reacties 119
  • Weergaven 27K
  • Volgers 25

Bezoekers in dit topic

Vandaag nieuwe stack geprobeerd: -2 visolie caps -200mg oxiracetam -400mg nefiracetam -50 a 60mg noopept -kopje koffie Merkte niet veel meer dan wanneer ik enkel 200mg oxi en 400mg nefi pak (al dan niet met koffie). De visolie en noopept heeft in mijn ogen weinig toegevoegde waarde dus. Maar dit is pas de eerste keer dat ik deze stack heb geprobeerd dus zal het van de week nog een keer proberen

Weet niet of het zinvol is om noopept er bij te pakken. In ieder geval pakt Noopept met Phenylpiracetam niet goed uit bij mij, denk dat combineren van Noopept met wele racetam ook niet heel zinvol is.

Gebruik overigens liever noopept dan phenylpiracetam. Heb nu phenylpiracetam gecombineerd met diverse cholinebronnen en ook nog centrophenoxine gebruikt maar iedere keer toch weer hoofdpijn na gebruik van phenylpiracetam en/of last van mijn darmen. Ook als ik geen cholinebronnen neem dezelfde problemen.
 
Weet niet of het zinvol is om noopept er bij te pakken. In ieder geval pakt Noopept met Phenylpiracetam niet goed uit bij mij, denk dat combineren van Noopept met wele racetam ook niet heel zinvol is.

Gebruik overigens liever noopept dan phenylpiracetam. Heb nu phenylpiracetam gecombineerd met diverse cholinebronnen en ook nog centrophenoxine gebruikt maar iedere keer toch weer hoofdpijn na gebruik van phenylpiracetam en/of last van mijn darmen. Ook als ik geen cholinebronnen neem dezelfde problemen.

Phenylpiracetam heb ik alleen nog een tester van een paar gram. Nog niet geprobeerd en ook niet zoveel behoefte aan. Ga nu een tijdje (1 a 2 weken) kijken hoe enkel choline+oxiracetam bevalt en of het ook meer effect heeft na consistente inname. Noopept heb ik nog genoeg van dus misschien dat ik dat ook wel een keer wat langer dagelijks ga proberen.
 
Noopept + subultiamine ging in ieder geval wel goed, beter dan subultiamine alleen eigenlijk.

Phenylpiracetam word ik echt geirriteerd van, moet de dosis echt terugschroeven naar minder dan 100mg om dat gevoel niet te krijgen. Misschien nog een keer combineren met een andere choline bron.
 
subultiamine heb ik niet. Welke choline bronnen heb je gebruikt? Ik heb zelf choline bitartrate van denkbeter nog, en choline van stopacne maar er staat niet bij welke. Cdp choline zou een stuk potenter zijn dan bitartrate voor het geval je die nog niet geprobeerd hebt.

Heb jij nog leuke stacks als aanrader?
 
subultiamine heb ik niet. Welke choline bronnen heb je gebruikt? Ik heb zelf choline bitartrate van denkbeter nog, en choline van stopacne maar er staat niet bij welke. Cdp choline zou een stuk potenter zijn dan bitartrate voor het geval je die nog niet geprobeerd hebt. Heb jij nog leuke stacks als aanrader?

Eieren, lecithine granules, centrophenoxine.

Die granules bevatten meer choline dan noodzakelijk als je twee scheppen per dag neemt.

Eerste keer phenylpiracetam ging overigens wel goed, tweede keer misschien net even teveel noopept genomen die dag. Maar week later alleen phenylpiracetam was weer koppijn en maag en darmklachten binnen enkele uren.

Heb noopept verder geprobeerd met tianeptine maar tianeptine doet niks voor mij of het moet zo subtiel dat ik het amper merk. Maar ga proberen of langer doseren wel werkt.

Heb nog PEA liggen, nog geen hordenine om te stacken. Nog uitzoeken of higenamine er bij stacken geen negatieve efffecten heeft.
 
Ok dan.

PEA heb ik ook en had 2gr hordenine. Eenmalig de combinatie geprobeerd. Is al ff geleden, maar uit m'n hoofd 2 of 3 caps a 500-600mg PEA en 150-200mg hordenine. Hele sterke euforie, maar het hield maar een minuut of 10 aan. Daarna nooit meer geprobeerd
 
Ok dan.

PEA heb ik ook en had 2gr hordenine. Eenmalig de combinatie geprobeerd. Is al ff geleden, maar uit m'n hoofd 2 of 3 caps a 500-600mg PEA en 150-200mg hordenine. Hele sterke euforie, maar het hield maar een minuut of 10 aan. Daarna nooit meer geprobeerd

Ga het binnenkort proberen, Hordenine besteld.

Ook wat Choline Bitartraat besteld en L-Theanine.

Stack van PEA, Hordenine, Subultiamine en Caffeine zou op zich geen problemen moeten opleveren. Nog wat Noopept en Choline bitartraat er bij voor de Nootropische eigenschappen.
 
Vandaag subultiamine, L-theanine, caffeine en noopept gestacked. Buiten een goede focus die ik ook wel krijg van caffeine en noopept alleen nog geen noemenswaardige effecten. Wel gemerkt dat L-theanine de scherpje kantjes van caffeine haalt, reageer zelf nogal heftig op caffeine alleen omdat ik geen koffie of thee drink.

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

Zie geen meerwaarde in de toevoeging van subultiamine. Waar l-theanine duidelijk de scherpe randjes weghaalt van de caffeine geeft toevoegen van subultiamine toch een wat te gejaagd en geirriteerd gevoel.

Combo die ik dus niet snel ga herhalen, noopept+caffeine+l-theanine blijft voldoende.
 
Ga een tijdje proberen dagelijks het volgende te pakken:
-650-1300mg choline bitartrate
-1100mg oxiracetam

Nootropics zouden beter kunnen gaan werken na consistente suppletie dus ik ben benieuwd of dat ook voor mij geldt.

Ben benieuwd of het wat doet voor je. Neem aan dat die oxiracetam uit het buitenland komt?

Ik zat zelf van de week nog te kijken naar phenylpiracetam, maar voor die prijs... En dan blijft het nog de vraag of het significant verschil maakt (bij betaalbare doses)

Oxi voorraad was kleiner dan ik dacht dus van de week maar besteld bij powdercity. Zag dat m'n bestelling al in de UK is dus zal niet lang duren eer ik het binnen heb.

Oxi dosering per dag varierend tussen 550 en 1650mg (1ml is 550mg) en choline 450-900mg (1ml 450mg). Voor mijn gevoel merk ik het meeste rond de 2e dosering waar ik tijdelijk een sterk verbeterde concentratie merk, veel minder afleiding, meer kunnen verwerken aan een stuk en sneller kunnen lezen. Echter na die piek zwakt het wat af en merk ik er volgens mij niet veel meer van. Als die bestelling binnen is, schroef ik de oxi op naar zo'n 750mg per dosering. Choline hou ik nog even gelijk tenzij ik hoofdpijn krijg.

Zie geen meerwaarde in de toevoeging van subultiamine. Waar l-theanine duidelijk de scherpe randjes weghaalt van de caffeine geeft toevoegen van subultiamine toch een wat te gejaagd en geirriteerd gevoel.

Combo die ik dus niet snel ga herhalen, noopept+caffeine+l-theanine blijft voldoende.

In wat voor setting? Werk neem ik aan?
 
Ik ben sinds kort ook aan de nootropics.
Vandaag is noopept, picamilon en theanine toegekomen met de post, dus zodra eens noopept proberen.

Vorige week ook methyleenblauw gaan halen, waarvan ik nu dagelijks +- 500 microgram van neem verdeeld over 4 dosissen (gehaald bij de apotheker: 2 euro voor halve gram).

Voor de rest neem ik ook ginkgo biloba (3x 120 mg per dag), 1x500 ml energiedrank, veel koffie, dagelijks of eieren of roodvlees of orgaanvlees.
 
Iemand nog leuke studeer/concentratiestacks?
En weten jullie of efedrine/pseude-efedrine eigenlijk hetzelfde werkt als bv. rilatine/methylfenidaat/concerta?
 
Werkt anders.
 
Iemand nog leuke studeer/concentratiestacks?
En weten jullie of efedrine/pseude-efedrine eigenlijk hetzelfde werkt als bv. rilatine/methylfenidaat/concerta?

Effecten waren vergelijkbaar bij mij, maar efedrine was minder intens dan rilatine/concerta.
 
Iedereen met veel interesse in nootropics: http://www.powdercity.com/ én je krijfgt 10% met de code: http://powdercity.refr.cc/NSQSC7H

beetje mijn referrals jatten wtf

Wist niet dat je ook met ideal geld op je paypal rekening kon zetten. Net gedaan en meteen wat besteld op powdercity

Oh en een kortingscode van internet geplukt (10% korting op het totaalbedrag voor verzendkosten):
You have successfully applied the coupon 10WINTER with a value of $3.47.

10% korting kan ook via deze link :)
http://powdercity.refr.cc/VP2LTS2
 
Weet iemand hier wat het verschil is tss Cytidine Diphosphocholine en Choline Bitartrate?
 
Back
Naar boven