AndroidHealthClinic

Nootropic Stack's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Thnx, kort samengevat: Choline bitartraat is de goedkoopste vorm. Niet de beste keuze indien je wil gaan voor betere concentratie/geheugen/... Wel interessant om de lever te "helpen" CPD-choline is een duurdere variant (zet om naar choline en uridine) maar de beste optie voor cognitieve doeleinden. Alpha-GPC: zet om naar choline en glycerofosfaat (van dit laatste is er te weinig bekend om echt goede uitspraken over te doen.) Ook interessant voor geheugen e.d.
 
OK guys, ik heb ff een verzoekje, ben zelf niet zo van nootropics.
Mijn moeder is inmiddels 50+, heeft drukke periode en moet daarnaast ook nog studie volgen via haar werk.
Ze kan moeilijk concentreren of dingen onthouden, vaak mentaal uitgeput ook.
Wat zou een goeie en veilige stack zijn voor haar om die problemen tegen te gaan?
Graag ook (als aanwezig) link van de (legitime) shop erbij.
Alvast bedankt!
 
OK guys, ik heb ff een verzoekje, ben zelf niet zo van nootropics. Mijn moeder is inmiddels 50+, heeft drukke periode en moet daarnaast ook nog studie volgen via haar werk. Ze kan moeilijk concentreren of dingen onthouden, vaak mentaal uitgeput ook. Wat zou een goeie en veilige stack zijn voor haar om die problemen tegen te gaan? Graag ook (als aanwezig) link van de (legitime) shop erbij. Alvast bedankt!

Wat ik zou doen:
noopept: 50-100 mg
choline: 1000 mg
adrafinil: 500 mg
cafeïne: 200 mg
(en eventueel nog vinpocetine bij)

check powdercity.com. Met deze link nog eens korting: http://powdercity.refr.cc/NSQSC7H
Duurt wel een weekje vooraleer je het in huis hebt.
 
Ik vind noopept goed om mee te beginnen, choline erbij voor eventuele bijwerkingen??
Mag dagelijks genomen worden neem ik aan? zonder pauzes?
 
http://powdercity.refr.cc/VP2LTS2
deze link is beter

Ik vind noopept goed om mee te beginnen, choline erbij voor eventuele bijwerkingen??
Mag dagelijks genomen worden neem ik aan? zonder pauzes?

Choline om eventuele hoofdpijn te voorkomen, maar is daarnaast synergisch met nootropica. Visolie is daarom ook een goede toevoeging aan je stack. Aniracetam/oxiracetam kan je ook nog eens naar kijken
 
Kijk net pas mee in het Nootropics gedeelte, en het is best ingewikkeld allemaal.
Long story short, zit nu zo'n half jaar ongeveer op ritalin, tussendoor concerta geprobeerd tegen ADD.
Nu is mijn ritalin 2 dagen al op, en zit al langer met het idee te stoppen met dit soort medicatie. Het werkt wel maar heb wel vrij vaak hoofdpijn er van en het voelt niet goed om dit soort meds dagelijks te pakken imo.

Heb vorig jaar wel is Phenibut geprobeerd maar dat is al lang geleden.

Nu zoek ik eigenlijk een "basis" stack als vervanging voor de ritalin en dus voor de ADD die ik heb (die ik bij voorkeur dus dagelijks kan pakken).
Merk nu dat 2 dagen zonder echt een drama is wat betreft concentratie, continue dromerig, weinig besef van tijd en chaos en 1000en gedachtes.

Hoop dat iemand me kan helpen ermee.
 
Kijk net pas mee in het Nootropics gedeelte, en het is best ingewikkeld allemaal.
Long story short, zit nu zo'n half jaar ongeveer op ritalin, tussendoor concerta geprobeerd tegen ADD.
Nu is mijn ritalin 2 dagen al op, en zit al langer met het idee te stoppen met dit soort medicatie. Het werkt wel maar heb wel vrij vaak hoofdpijn er van en het voelt niet goed om dit soort meds dagelijks te pakken imo.

Heb vorig jaar wel is Phenibut geprobeerd maar dat is al lang geleden.

Nu zoek ik eigenlijk een "basis" stack als vervanging voor de ritalin en dus voor de ADD die ik heb (die ik bij voorkeur dus dagelijks kan pakken).
Merk nu dat 2 dagen zonder echt een drama is wat betreft concentratie, continue dromerig, weinig besef van tijd en chaos en 1000en gedachtes.

Hoop dat iemand me kan helpen ermee.

Ik zou dan gaan voor een stack van visolie, choline, noopept en oxiracetam ofzo.
 
Waar kan je zo een precieze weegschaal niet duur halen? 1gram gecapsuleerde Noopept is 10x zo duur als poeder.

---------- Toegevoegd om 03:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:16 ----------

Hoe zit het trouwens met die Powder City? Komen ze wel door naar NL uit VS?
Iemand ervaring met die site?
 
Waar kan je zo een precieze weegschaal niet duur halen? 1gram gecapsuleerde Noopept is 10x zo duur als poeder. ---------- Toegevoegd om 03:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:16 ---------- Hoe zit het trouwens met die Powder City? Komen ze wel door naar NL uit VS? Iemand ervaring met die site?

Heb al meerdere besteld en nooit problemen mee gehad. Je kan bij de bestelling ook "gift" aanduiden en dit zetten ze dan ook op de verpakking. Mss dat het zou kunnen helpen als je toch problemen krijgt. Gewoon zeggen dan dat je niets heb besteld en het gwn een "cadeau" van powdercity is?

Met deze link nog eens korting: http://powdercity.refr.cc/NSQSC7H
 
Mss enkel omega 3 nemen? Of wat vind jij?

Visolie is altijd goed om te pakken, maar enkel visolie tegen ADD lijkt me niet bijzonder effectief buiten de algemene gezondheidseffecten
 
Visolie is altijd goed om te pakken, maar enkel visolie tegen ADD lijkt me niet bijzonder effectief buiten de algemene gezondheidseffecten

Jij raadt aan dan omega 3-6-9 bij in te nemen? Via de voeding krijgen we toch al genoeg omega 6 binnen, niet?
 
Jij raadt aan dan omega 3-6-9 bij in te nemen? Via de voeding krijgen we toch al genoeg omega 6 binnen, niet?

Dunno welke omega's specifiek. Ik had omega 3 caps
 
Mss enkel omega 3 nemen? Of wat vind jij?

Ja visolie neem ik al +- 2 jaar en helpt inderdaad niet (genoeg) tegen de ADD. Heb gister het een en ander binnen gekregen. Zal die stack is gaan proberen. Wat voor doseringen raad je aan? Gewoon wat ongeveer aangegeven word op de verpakking?
 
Dan zit je waarschijnlijk wel goed denk ik.

Oxi rond de 200mg, noopept 20-50mg en choline weet ik niet uit mijn hoofd.
 
Iemand goede/slechte ervaringen met phenylpiracetam?
 
Vandaag volgende stack geprobeerd:
7u20: 200 mg cafeine
7u35: 1 tablet choline/inositol 250mg/250mg + 94 mg noopept + 83 mg hordenine
8u15: eten + 1 cap omega 3
11u15: eten + 1 cap vinpocetine 5 mg + 1 cap multivit

Niets gevoeld buiten hoofdpijn. Nog meer choline erbij nemen dus.
 
noopept vrij hoog gedoseerd. Normaal is een dosering 20-40mg dacht ik
 
Hoe weet ik welke stoffen legaal / illegaal zijn?

kan er niks over vinden namelijk.
 
Ik blijf het toch knap vinden hoe goed DMAE wel niet werkt tegen een kater. als je dat spul dagelijks neemt heb je zelfs na de meest extreme zuippartijen en weinig slaap nergens last van. Neem het dus altijd vanaf een paar weken dat ik op vakantie ga.


edit: en niet normaal intense dromen, maar opzich nog wel een goede nachtrust.
 
Back
Naar boven