Fitness Seller

Nootropica verboden in vermoedelijk heel Europa (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kaldruka

Novice
Lid geworden
2 dec 2013
Berichten
24
Waardering
0
Kreeg net een mailtje van een Nederlandse leverancier van Nootropica:

De Voedsel en Warenautoriteit is langs geweest en die hebben gezegd dat de hele handel in nootropics verboden is. Het gaat hier om producten met farmaceutische werking (medicijnen) en die mogen niet zomaar verhandeld worden. De wetgeving omtrent voedingssupplementen is hier in Nederland zelfs zo streng dat je eigenlijk gerust mag stellen dat alles wat een klein beetje werking heeft verboden is.
Helaas maar waar.


:(
 
Voor wat worden nootropics dan voorgeschreven?
 
Voor wat worden nootropics dan voorgeschreven?

Piracetam (enigste nootropic verkrijgbaar apotheek) wordt voorgeschreven bij dementie bv. Dus als gevolg staan alle racetams sowieso op lijst geneesmiddelen.
 
Straks moeten we alles uit het buitenland halen. Wel balen.
 
slechte ontwikkeling, wat vinden jullie van de kwaliteit van stopacne.nl? Is dat een beetje betrouwbaar aangezien ze daar nog alles verkopen.

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------

brein-supplementen is er mee gestopt zie ik, nog net op tijd weten te bestellen vandaag. zonde
 
Mijn bestelling bij stopacne ging prima.
OT; best wel jammer, Phenibut was best leuk spul. Is aankoop ervan ook verboden of alleen verkoop?
 
nog snel een shit load phenibut zien vast te krijgen.
 
Wat een gejank zeg. Nootropics verbieden :')
Nog maar ff wat ingeslagen. Wel gunstig die uitverkoop op stopacne :p
 
Ja echt he, krijg morgen nog wat phenibut en hordenine binnen, had pas nog een shitload aan PEA en wat racetams. Kan voorlopig nog wel vooruit ;)
 
En net vandaag zijn er problemen met mijn pakket van stopacne.nl ...
Pakket was in de loods van DPD, gebeld om te vragen of ik het daar mocht afhalen (is in de buurt en ik heb de komende dagen vrij veel te doen), was goed voor hen. Mijn pakket werd na lang zoeken LEEG teruggevonden tussen het afval...
Hopelijk kunnen ze het nog opnieuw versturen en hopelijk zonder problemen...
 
Ja echt he, krijg morgen nog wat phenibut en hordenine binnen, had pas nog een shitload aan PEA en wat racetams. Kan voorlopig nog wel vooruit ;)

Vind je pea+hordenine chill dan? Vind het niet echt de moeite waard, trip veel te kort
 
Vind je pea+hordenine chill dan? Vind het niet echt de moeite waard, trip veel te kort

True, maar het koste echt niks en zo af en toe wel een lachen, dit is toch het laatste waar ik mn handen aan ga krijgen (tenzij ik een beetje m'n best doe). Belangrijkste vind ik dat ik nu redelijk wat phenibut heb, nog wat noopept, phenylpiracetam en wat random sampeltjes
 
Ik hoop maar dat stopacne nog een nieuwe zending kan/wil doen. :p
 
Ik hoop maar dat stopacne nog een nieuwe zending kan/wil doen. :p

Ja gewoon snel bestellen. Ik heb er gisteren nog besteld en pakket komt morgen binnen wss
 
echt klote net nog wel wat phenibut binnen morgen maar even snel dan maar wat nog bestellen
 
Ja gewoon snel bestellen. Ik heb er gisteren nog besteld en pakket komt morgen binnen wss

Ik heb dit weekend besteld maar de inhoud van mijn pakket is bij DPD verdwenen ofzo... Er is alleszins iets misgelopen met de levering dus nu hoop ik maar dat ze het nog opnieuw kunnen opsturen. :(
 
Phenibut
Beschikbaarheid: Niet op voorraad
gvd!
 
Back
Naar boven