XXL Nutrition

‘Normaal’ kuren invloed op hart

Bezoekers in dit topic

Precies dit, je leest hier op dit forum maar zelden dit soort verhalen, zouden toch wel wat vaker in de schijnwerpers mogen komen, al is het maar om de jeugdige (toekomstige) gebruikers af te schrikken, want er wordt inderdaad veel te licht over gedaan!

Denk niet dat degenen die willen kuren zich laten afschrikken, je ziet hier aan de beginnerstopics in de AAS sectie al dat ze over het algemeen al vastbesloten zijn.
En dat zijn dan nog diegenen die de moeite nemen wat informatie op een forum te vergaren.
Maar het kan natuurlijk zeker geen kwaad te waarschuwen voor eventuele gevolgen, dat vooropgesteld.
 
Klopt, zij doen het toch wel. Daarom opende ik dit topic ook om informatie te winnen en niet zomaar het diepe in te stappen, zelf onderzoeken op meerdere vlakken zodat je weet waar je aan begint en het is mooi dat er nu al veel goede info en meningen langskomen in dit topic! Erg blij mee. Ik denk toch dat je moet gaan kijken mocht je willen starten met kuren naar de lange termijn voor je hart. Nou gaat dacht ik 30% van de mensheid ten onder aan hart en vaat problemen maar bij de een zal het een stuk sneller opgestookt kunnen worden door AAS gebruik wanneer het familiair al veel speelt. Dat is in mijn geval dus het raadsel, al ben ik na zelf op ontdekkingstocht te zijn gegaan er wel uit te zijn gekomen dat ik vrij zeker in de safe zone zit. Dat is fijn. Echter niet een reden om meteen nu te gaan beginnen. Maar ik weet het in ieder geval en dat telt al mee. Daarnaast zijn ene hoop van de negatieve effecten op het hart door kuren dus ook reversible wanneer je off gaat een lange tijd begrijp ik, zeker niet allen en ook zeker niet 100%. Maar op en top gezond zal je nooit zijn. Als je ipv kuren en deze sport elke weekend flink wat wegtikt in de kroeg en niet sport en ook ongezond eet zoals de meeste mensen wel in bepaalde maten doen is dat ook niet goed voor het hart, evenals een lage eigen test productie.
 
Klopt, zij doen het toch wel. Daarom opende ik dit topic ook om informatie te winnen en niet zomaar het diepe in te stappen, zelf onderzoeken op meerdere vlakken zodat je weet waar je aan begint en het is mooi dat er nu al veel goede info en meningen langskomen in dit topic! Erg blij mee. Ik denk toch dat je moet gaan kijken mocht je willen starten met kuren naar de lange termijn voor je hart. Nou gaat dacht ik 30% van de mensheid ten onder aan hart en vaat problemen maar bij de een zal het een stuk sneller opgestookt kunnen worden door AAS gebruik wanneer het familiair al veel speelt. Dat is in mijn geval dus het raadsel, al ben ik na zelf op ontdekkingstocht te zijn gegaan er wel uit te zijn gekomen dat ik vrij zeker in de safe zone zit. Dat is fijn. Echter niet een reden om meteen nu te gaan beginnen. Maar ik weet het in ieder geval en dat telt al mee. Daarnaast zijn ene hoop van de negatieve effecten op het hart door kuren dus ook reversible wanneer je off gaat een lange tijd begrijp ik, zeker niet allen en ook zeker niet 100%. Maar op en top gezond zal je nooit zijn. Als je ipv kuren en deze sport elke weekend flink wat wegtikt in de kroeg en niet sport en ook ongezond eet zoals de meeste mensen wel in bepaalde maten doen is dat ook niet goed voor het hart, evenals een lage eigen test productie.

Dat is idd wel een puntje, Palumbogut vs. bierpens.
 
Ik denk dat we dat vaak vergeten. Tot wie of wat vergelijken we de schade door AAS gebruik? Want de gemiddelde mens is ook heel niet zo ‘gezond’ van binnen
 
Precies dit, je leest hier op dit forum maar zelden dit soort verhalen, zouden toch wel wat vaker in de schijnwerpers mogen komen, al is het maar om de jeugdige (toekomstige) gebruikers af te schrikken, want er wordt inderdaad veel te licht over gedaan!
idd
 
Welke zouden jullie typeren als "minst schadelijk" voor het hart?
 
Ok, 20% is idd laag, ik nam automatisch aan dat jij uitging van 100%, my bad.
Wel vaag dat er gewoon tegen je gezegd wordt dat er 'iets bij het hart gezeten heeft' klepstenose zal het alvast niet geweest zijn anders had men wel geopereerd.
Is idd een behoorlijke lijst, kan alleen de t4 niet zo goed plaatsen en ook lijkt me de furosemide wat aan de lage kant bij dergelijke symptomen, naja ik ben ook geen medicus ofc.:o
Weet je toevallig wat je ejectiefractie momenteel is of bij de laatste echo was?

Klopt Klepstenose hadden ze gezien, op de vele echo's of mri- en ct-scan.
Furosemide had ik eerst op 80mg en 120mg als het nodig was, maar heb daar nu al bijna een jaar de laagste dosis van.
Jep mijn EF was afgelopen juni 60%, mijn hartpompt dus weer normaal.
 
Klopt Klepstenose hadden ze gezien, op de vele echo's of mri- en ct-scan.
Furosemide had ik eerst op 80mg en 120mg als het nodig was, maar heb daar nu al bijna een jaar de laagste dosis van.
Jep mijn EF was afgelopen juni 60%, mijn hartpompt dus weer normaal.

Nice man, dat is eigenlijk against all odds.
Jelly.
 
Vandaag voor echo geweest bij prescan. Vanalles is gechecht; hartkleppen, stenose, evt. vergroot hart, atherosclerose, richting/snelheid bloedstromen, evt lekkages etc. Ze vonden het maar raar dat ik op mijn leeftijd een dergelijke check kwam doen. Volgens de cardioloog moest ik gewoon wat positiever in het leven staan en mn geld voortaan beter besteden ipv aan een dergelijk onderzoek (incl conditietest/longfunctie/ecg) wat voornamelijk bedoeld is voor ouderen na een of meerdere operaties. Ze wilde me pas over 10 jaar weer terug zien :)
 
En wat was de uitslag? Of die moet je nog krijgen zeker?
 
Was allemaal goed. En dat terwijl ik net 3 test/primo kuurtjes achter de rug heb en een hoop drugs. Valt me met alles mee :)
Pin away guys. :D welke dosissen gebruikte je?
 
Pin away guys. :D welke dosissen gebruikte je?
250/300 test/primo + hcg. Het zogenaamde cools kuurtje (alleen dan zonder nakuur). Daar tussenin wel braaf steeds 3 maanden off geweest. Laatste kuur was maand geleden en vorige week nog laten prikken: schildklier, nieren, lever en bloedsuiker. Was ook allemaal goed :)
 
250/300 test/primo + hcg. Het zogenaamde cools kuurtje (alleen dan zonder nakuur). Daar tussenin wel braaf steeds 3 maanden off geweest. Laatste kuur was maand geleden en vorige week nog laten prikken: schildklier, nieren, lever en bloedsuiker. Was ook allemaal goed :)
Mild dus eigenlijk. En de andere drugs? Ook mild of toch iets minder?
 
ooit een scan gehad en idd wat groter als normaal , maar als je sport gaat dat sowieso gebeuren
 
Mild dus eigenlijk. En de andere drugs? Ook mild of toch iets minder?
Aagezien het festivalseizoen was gemiddeld elke 2 weken 2x125mg pure amfetamine op een avond of dag (ook tijdens kuur). Wel altijd icm alleen water. Dus geen alcohol.
 
Aagezien het festivalseizoen was gemiddeld elke 2 weken 2x125mg pure amfetamine op een avond of dag (ook tijdens kuur). Wel altijd icm alleen water. Dus geen alcohol.
die amfetamine kun je beter laten . zowel voor je hart en lever vooral waneer je kuurt
 
Back
Naar boven