AndroidHealthClinic

normale training tijdens cutten

Bezoekers in dit topic

aapie80

Advanced Bodybuilder
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
1
hardcore training tijdens cutten??

soms lees is: je moet minder hard trainen als je cut, en soms, je kunt gewoon net zo hard blijven trainen tijdens cutfase.

Trainen betekend spierafbraak, als ik cut, kan ik toch niet alles weer bijvullen, of...?

kom er even niet uit

Laatst bewerkt:
Ik zou gewoon proberen net zo zwaar te gaan, eventueel met dat gewicht lager in de reps, of als dat egt niet kan een iets lager gewicht...toch zoveel mogelijk uit je training halen zou ik doen.

gewoon zwaar blijven trainen. en hou de reps maar gewoon tussen 6 en 10. lijkt mij onzin om sets van 15 a 20 rsps te doen. definitie krijg je toch door grote spieren niet door uithoudingsvermogen

aapie80 zei:
Trainen betekend spierafbraak, als ik cut, kan ik toch niet alles weer bijvullen, of...?

voldoende eiwtten blijven eten en voor en zeker na traine wel voldoende kh..als je lichaam erom vraagt. gedurende de dag minder kh

• Topic Starter Topic Starter
kh neem ik enkel 'sochtends en na training (dextrose).

verder niet..kan beter dus? 'sochtends kh verplaatsen naar kh voor training?

als je 2maal per dag kh neemt zou ik voor en na t trainen doen idd.
voor omdat je zodoende eiwiten spaart voor tijdens training. glucose/enrgie wordt zodoende uit kh gehaald en wordt zodoende aminozuren gespaard waar anders energie vandaan wordt gehaald. en uiteraard na training een shake en vervoogens een maaltijd met kh en eiwitten.

ik raad vetten voor training af omdat dat niet licht verteerbaar is. dit kost veel energie tijdens trainen om te verteren. die zuurstof die daarmee gepaard gaat heb je nodig tijdens trainen. Na traning sprreekt voor zich dat je kh neemt.

maar gaat om calinname < calverbruik. of je dan minder kh neemt of niet is op zich geen ramp. ben zelf wel voortander van minder kh en eiwitten en onv vetten omhoog, zeker gedurende de rustperiodes van de dag

ik zou zeggen, psot je schema maar eens invoedingsectie

Terug
Naar boven