MuscleMeat

Nos Ether - Diesel Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracht toename, Gain lean muscle mass, en vet verliezen, en een lange pompVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 6 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Smaak is redelijk. (goed te doen) 1 smaak verkrijgbaar lemonadeWelke dosis heb je gebruikt? voor training 1 scoop, na 2 scoops. 2scoops = 27.1 gWaar heb je het supplement gekocht? bb.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? $54,95- (prijs nu $43.99)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Onregelmatig gebruikt (stom van mezelf) en togh 2,8 kg aangekomen en droger geworden in 6 wekenMijn review:
Mensen die Creatine en N.O. graag gebruiken.. Dit spul is zeer goed en moet je gewoon geprobeert hebben. De eerste 3 dagen moet je alleen 2 scheppen na de training nemen... ik voelde de eerste week ook helemaal nix.....
De trainingen gingen allemaal erg lekker maar stond er niet bij stil dat dit spul ook iets aan het doen was, totdat ik reacties kreeg van andere die zeiden dat ik een flinke pomp had en groter oogte.

Ik was een hele tijd niet met dit spul bezig en vergat het op rustdagen geregeld in te nemen... Ik ben daarna van sportschool gewisseld en ben volle bak gegaan en serieus elke dag dit spul gebruiken. Ik ging als een commeet, Ik was in de eerste 2 weken al wel iets aangekomen 0,5kg om precies te zijn, maar toen ik dit spul innam zoals op de label staat ging ik snel omhoog.

Normaal zie je niet van jezelf dat je droger word of groeit want je ziet jezelf elke dag. Ik kon heel goed zien dat ik droger werd, en als ik op de weegschaal ging staan zag ik mijn gewicht omhoog gaan. Ik voelde dit spul niet extreem werken, ik had wel een betere focus en tintelingen in mijn gezicht en meer zin om te trainen, maar het was niet erg aanwezig..

Ik ben 2,8 kg aangekomen....

Ik ga dit product ckerz nog een keer halen, alleen dat haal ik hem wel met een Pre-Workout Energizer, dat was het enige wat ik er aan miste... verder geweldig spul.

Het is nu niet te halen bij BB.com. Volgens de medewerkers van bb.com is het een foutje en komt hij snel weer terug voor een lagere prijs....

nos_ether_diesel_nutrition.jpg


DS037LABEL.jpg
 
heb ik ook ooit gebruikt, één van de betere supplementen die ik gebruikt heb
 
hij is nu vernieuwd en 2x zo sterk als de oude... en in poeder...

is eigenlijk goedkoop ook.... N.O. en Crea in 1...
 
kan je da vinden in bel of ned
 
er zijn nederlandse internet sites die het verkopen maar bb.com is goedkoper.... $42,99 word ie daar. en bb.com zou de eerste zijn met de vernieuwde versie.... en bb.com is betrouwbaar en kan zonder in het bezit te zijn van een creditcard bestellen
 
Nog steeds niet te zien op BB.com???
 
Nutraplanet.com $30,-
 
Klopt, Get Diesel is duurder geworden.
 
wat een apen... Ik heb geluk, ik heb 5 stuks nogh voor $30,- per stuk... de verkoop ging zo goed.... ze zeiden ook bij nutra dat de nos ether niet was aan te slepen...

je betaalt nu $40,- voor de nieuwere versie.... hij is verbeterd

Now with Citrulline Malate and Cordyceps!
 
Goeie revieuw!

Zocht nog een goeie crea, en dit ziet er heel goed uit dus heb hem gelijk besteld bij Newbody.
het is dat ik geen creditcard heb anders zou ik hem bij BB.com bestellen
 
Vandaag de Nos Ehter besteld...ga em stacken met No-Xplode en Whey...verwacht er wel wat van...

Bedankt voor reacties DEEMASSIVE
 
Heel veel succes gasten... Hou me op de hoogte met de vorderingen.... vinnik leuk om te zien....+++
 
Goeie revieuw!

Zocht nog een goeie crea, en dit ziet er heel goed uit dus heb hem gelijk besteld bij Newbody.
het is dat ik geen creditcard heb anders zou ik hem bij BB.com bestellen

paypal bestaat ook nog:D
 
Ik zie op BB dat Get Diesel zelf adviseert dit product met carbs en /of L-glutamine in te nemen. Waarom ze dat dan zelf niet in de verbeterde versie hebben gedaan snap ik niet helemaal, maar vooruit :rolleyes:.

Iemand die dit NOS Ether gebruikt met een van de bovengenoemde supplementen, zoja van welk merk en bevalt het?

Zat er zelf aan te denken het samen te nemen met Nutrex Vitargo CGL.
 
Laatst bewerkt:
Nog maar een vraagje aan mensen die dit product al gebruikt hebben:


Zit er genoeg creatine en NO in dit product en zou het dus een overkill zijn om er nog andere creatine en NO producten bij te nemen?
 
Back
Naar boven