Fitness Seller

NOS Ether -> kotsen?

Bezoekers in dit topic

Woopy

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
11 mrt 2006
Lengte
1m65
Massa
82kg
Hoi,
Ik ben deze week maandag begonnen met NOS Ether. Vandaag de eerste dag dat ik de nos ether voor de training moest nemen volgens de instructies. Er staat om dit een uur voor de training in te nemen. Ik heb dus een maaltijd genomen, 15-20 minuten dat eten laten zakken, en toen nos ether beginnen binnenkappen.
Als het ongeveer half binnen was, begon mijn maag hevig te protesteren. Het duurde dan ook niet lang voor mijn maaltijd er weer uit lag... Lekker om een training mee te beginnen...

Iemand die dit ook meegemaakt heeft? Wat kan ik doen om dit tegen te gaan?

KDM

Competitive Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
14 jan 2007
Lengte
1m78
Massa
88kg
Vetpercentage
11%
Kotsen nee.... wel maagkrampen ...

neem het zowiezo op een legere maag. ik wacht altijd minimaal 1 uur na het eten... en neem dan eerst iets minder voor de training. begin met 1 scoop.... paar dagen later 1,5 en daarna 2 scoops

mijn maag had ook ff tijd nodig om eraan te wennen

Milky

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
8 sep 2004
De eerste keren dat ik het nam, moest ik ook BIJNA overgeven. Vlug wat anders nadrinken hielp toen om het net binnen te kunnen houden. Eerste keer dat ik het nam, deed ik het trouwens met water. Daarna enkele keren met fruitsap geprobeerd. Was imo al niet veel beter.
Maar na enkele keren begon de smaak te wennen en had ik er geen problemen meer mee. Nu doe ik 2 scheppen in 200 ml water, drink het rustig op. Neem 2 slokken gewoon water er achterna en heb nergens meer problemen van. Denk dat je gewoon aan de smaak/ingredienten moet wennen...:p

OP
Woopy

Woopy

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
11 mrt 2006
Lengte
1m65
Massa
82kg
Met de smaak heb ik niet echt een probleem, ik leer nogal snel aan smaken wennen. De combinatie met het voedsel was blijkbaar toch niet zo'n schitterend idee. De volgende keer dus ook wat langer wachten. Wat water er meteen na kan ook geen slecht idee zijn.

Maar goed, de zetel is terug proper, ik heb gedouched, ik heb de verloren maaltijd aangevuld met melk, ik ga deadliften! :p

Bedankt voor de snelle antwoorden.

KDM

Competitive Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
14 jan 2007
Lengte
1m78
Massa
88kg
Vetpercentage
11%
Er komt BTW binnekort een nieuwe smaak van Nos Ether bij XXLNUTRITION... groot verschil met de andere...

Winner

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 feb 2008
Er komt BTW binnekort een nieuwe smaak van Nos Ether bij XXLNUTRITION... groot verschil met de andere...
Juist? Mooi zo!
Ik neem het altijd met beetje vruchtensap, binnen kappen, wegspoelen met héél fris water & direct een kauwgom erachter in m'n mond:D

Partje

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
27 apr 2007

Eh... ik dacht dat er al een nieuwe versie was binnengekomen die bijna smaakloos zou zijn ? Of is die toch iets minder smaakloos dan gehoopt ? ;)

Rebel_x

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
29 okt 2003
Als je ziet wat voor nutteloze ingredienten ze daar allemaal bij in draaien verschiet
ik er niet van dat je moet kotsen of maagkrampen krijgt

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
+15 jaar member
Lid geworden
14 jun 2004

ja klopt die komt maandag.... de huidige vooraad was ook nagenoeg op.. nog 12 potjes.

ook komen er Ether tabs... is een soort combinatie van NOS Ether en Test Hardcore.

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
+15 jaar member
Lid geworden
14 jun 2004
Eh... ik dacht dat er al een nieuwe versie was binnengekomen die bijna smaakloos zou zijn ? Of is die toch iets minder smaakloos dan gehoopt ? ;)

ja die versie is al weer bijna op.. de nasmaak daarvan was een stuk minder zuur.. maar maandag is er weer een nieuwe batch die weer wat beter moet zijn.

Borrel28

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 mei 2008
Lengte
1m74
Massa
75kg
Vetpercentage
14%
Rene komt het ook vaker voor dat je er van aan de schijt komt?

Rooke

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
24 jun 2007
Kotsen nee.... wel maagkrampen ...

neem het zowiezo op een legere maag. ik wacht altijd minimaal 1 uur na het eten... en neem dan eerst iets minder voor de training. begin met 1 scoop.... paar dagen later 1,5 en daarna 2 scoops

mijn maag had ook ff tijd nodig om eraan te wennen

+1

wacht altijd minimaal half uur /drie kwatier voordat ik pre workout neem...en ja die smaak...ik proef m nu al niet meer. T lijkt wel alsof ze er peppertjes doorheen hebben gedraaid

Unexist msk

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
23 nov 2007
is het product echt de moeite ?

want ik ben op zoek naar een goeie pre work out, omdat ik de cut in ga
en dus toch nog wel goeie traininge wil hebben

Borrel28

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 mei 2008
Lengte
1m74
Massa
75kg
Vetpercentage
14%
Ikzelf merk eigelijk niks ervan dat ik het gebruik. Helaas, 50 euri naar de klote!

Lork

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
22 mei 2007
Lengte
1m78
Massa
99kg
kotsen? 1e keer op randje van wenen gestaan om uit te drinken xD

nu drink ik het op . . . zelfs met pauzes, de smaak went

of het werkt? kan ik nog niet zeggn, maar een paar dagen bezig

maar ik betwijfel sommigen jongens hier die zeggn dat het niet werkt, het hangt van veel verschillende factoren af ;)

Gauner

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 mei 2008
Lengte
1m76
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
maar ik betwijfel sommigen jongens hier die zeggn dat het niet werkt, het hangt van veel verschillende factoren af ;)

Creatine slaat niet bij iedereen aan he, dus het kan zeker dat het bij sommigen niet werkt..

Naar boven