Fitness Seller

Nostalgie van games (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Brolly

DON
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
30 aug 2004
Berichten
1.312
Waardering
1
Een beetje in navolging van smb in paar minuten uitspelen..

Wat vind jij van de hedendaagse games?
Spellen als Super Mario, Donkey Kong, Tetris, zelfs spellen op atari wat eruit zag als schijt kon ik maandenlang spelen.

Ik heb nu een ps2 die een beetje staat te verstoffen omdat de fun van de spellen weg lijkt te zijn :grumble:

De graphics zien er prachtig uit allemaal tegenwoordig maar gewoon minder leuk lijkt wel ???

Hoe denken jullie erover?
 
Nothing beats the old games, zeg ik altijd maar.....uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren pacman en ping pong tennis gespeeld........maar de heftige 3d games ben ik na een paar uur flink op uitgepoept.
 
yeah same here :) zelfs met gta2 en san andreas of gta3.. gta2 heb ik echt dooooooodgespeeld.. en dan de classics he :) super mario deden we zelfs wedstrijden wie met z'n ogen dicht het verst kwam :D en zelda.. oohh als ik aan zelda denk word ik gewoon geil.. ik had voor de NES die gouden casette van deel 1.. op de SNES a link to the past en zelfs die op de N64 en gamecube waren nog wel dope.. ja jaaa duck hunt was ook geinig.. en daarvoor nog pacman en consorten.. aaaaaaaaah the good old days
 
Heb ik idd ook. Het enige spel wat ik gewoon blijf spelen is GTA San Andreas, dat blijft gewoon een superspel imo.

Maargoed, the good old days met de SNES weet ik nog maar als te goed, ik was altijd helemaal verslaafd aan Secret of Mana.
 
die oude lucasarts games waren wel steengoed vind ik: the dig, full throttle, ...

zat veel meer gevoel in itt huidige games, imho:)
 
Ohw man... de NES! die staat nog steeds aangesloten op mijn TV-tje. :D
Double Dragon serie: pas nog gekocht via internet, ik mis alleen deel 2 nog.

maar geweldig was dat altijd. dagen lang spelen op dat ding: Turtles 2, Mario, Megaman, Blue Shadow... dat waren nog eens spellen!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

*zucht* :o :o :) :)
 
OMG OMG OMG

teh turtles :D

ik heb me helemaal suf gespeeld op dat spelletje als ik bij mn tante was :D
 
der zijn ook nog veel moderen spellen die zeer leuk zijn maar dan zijn het de simpele spellen
 
Ik speel nog altijd Halo!! Online, damn wat is dat lachen:D
 
Ja, het lijkt tegenwoordig wel of graphics het allerbelangrijkste zijn in games. Ik begrijp er ook helemaal niets van dat spellen zoals Fifa prijzen winnen. Het ziet er mooi uit, maar het speelt echt bagger. Ben daar ook altijd snel op uitgekeken. Wat voor mij het belangrijkste is, is de gameplay. Hoe speelt het spel, is de besturing goed uitgewerkt, zijn de eventuele tegenstanders slim/realistisch. Dat soort dingen vindt ik belangrijk. Tuurlijk is het prettig als een game er gelikt uitziet, maar dit mag absoluut niet ten koste gaan van de fun.
 
Ik denk dat het door onze leeftijd kwam hoor... toen ik voor het eerst Atari 2600 speelde, was ik een jaar of... 8? Dan is dat sowieso veel leuker!

Tegenwoordig ben je er gewoon minder in geinteresseerd, je hebt nog een leven NAAST spelletjes doen en daar hoefde je je vroeger natuurlijk niet druk om te maken!
 
action quake 2 had ik mijn beste tijd mee! dat rijmt!
daarnaast was ik verzot op de sega mega drive met sonic! ik heb er nu eentje aangeschaft als collectors item. Met sonic en meer!!! :D
de snes -> mario rockt de boot!

oh en dan die ATARI!!!!!
Kon je bowlen, die poppetjes... haahha het hoofd was gewoon een blokje.
Atari was echt de tijd! Ik herinner me nog dat ik uit iets van 100 spellen kon kiezen ofzo? op 1 zo'n casette, super die tijd!
 
Laatst bewerkt:
SageFrancis zei:
action quake 2 had ik mijn beste tijd mee! dat rijmt!
daarnaast was ik verzot op de sega mega drive met sonic! ik heb er nu eentje aangeschaft als collectors item. Met sonic en meer!!! :D
de snes -> mario rockt de boot!

oh en dan die ATARI!!!!!
Kon je bowlen, die poppetjes... haahha het hoofd was gewoon een blokje.
Atari was echt de tijd! Ik herinner me nog dat ik uit iets van 100 spellen kon kiezen ofzo? op 1 zo'n casette, super die tijd!

Hahaha ja AQ2, heb ik ook lang gespeeld. Gelrevision :cool:
Wat was je nickname?
 
Guillermo zei:
Hahaha ja AQ2, heb ik ook lang gespeeld. Gelrevision :cool:
Wat was je nickname?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gelrevision!!!!! die naam doet deugt :D
ik was Rasputin... ik speelde altijd met TICK, die zat bij [DAS] ofzo,,, en jij?
 
Herinneren jullie je deze nog- nog- nog-nog:
GeoffCapesStrongmanChallenge-CPC-001.png

Geoff_Capes_Strongman_Challenge.gif

Heerlijk simpel genot op de C64!
 
SageFrancis zei:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gelrevision!!!!! die naam doet deugt :D
ik was Rasputin... ik speelde altijd met TICK, die zat bij [DAS] ofzo,,, en jij?

BEULER hehehe.
 
Ach, het heeft idd alles met nostalgie en een beetje 'heimwee' te maken denk ik.
We moeten niet gaan beweren dat de spellen die vroeger gemaakt werden beter waren want dan zouden we liegen, maar het was eerder 'minder vanzelfsprekend' denk ik.
Vergelijk het met iemand die uitgehongerd is die een stuk taart voorgeschoteld krijgt en iemand die alles maar voor het grijpen heeft en datzelfde stuk taart mag nemen (ok, misschien een stupide vergelijking maar begrijpen jullie wat ik wil zeggen?)
 
Back
Naar boven