AndroidHealthClinic

Noten ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sammy302

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 sep 2006
Berichten
220
Waardering
0
Ik eet momenteel 50g noten per dag, hiervan zo'n 20g s'avonds door de yoghurt met fruit.

Nu mijn vraag, is het verstandig s'avonds voor slapen gaan nog noten te eten?
 
Ik eet momenteel 50g noten per dag, hiervan zo'n 20g s'avonds door de yoghurt met fruit.

Nu mijn vraag, is het verstandig s'avonds voor slapen gaan nog noten te eten?

jah , als je je tanden goed poetst is dat goed voor de eiwitten.neem wel de carl noten.
 
Heb notenmengeling
 
jah , als je je tanden goed poetst is dat goed voor de eiwitten.neem wel de carl noten.

Hahahahahaha!!!! carl noten HAHAHAHAHAHA k geloof dat ik erin blijf HAHAHAHAHAHAHA!!! :laugh:
 
Iemand trouwens al hazel noten geprobeerd ? Ze groeien namelijk op het moment met bossjes aan de bomen.
 
wel lekker, maar ik krijg er altijd zo een droge mond van.
 
niemand krijgt een droge mond van mijn noten ;)
 
niemand krijgt een droge mond van mijn noten ;)

Zijn jouw noten niet zout na het trainen dan? De mijne wel, mijn vriendin klaagt al weken dat ze dorst krijgt van mijn noten.

En ik les die dorst natuurlijk graag(y)
 
Zijn jouw noten niet zout na het trainen dan? De mijne wel, mijn vriendin klaagt al weken dat ze dorst krijgt van mijn noten.

En ik les die dorst natuurlijk graag(y)

hahaha:laugh: ongezouten vinden ze idd lekkerder en frisser! hoop niet dat ze ineens van vers gebrande noten houd...:eek:
 
wat een niveau weer, nee is juist slim om alleen vetten te nemen voor het slapen, weet nie of je er ook kwark bij neemt, maar noten geven langzaam energie uit, en vertreagen ook de afgifte van het eiwit uit kwark.

zelf eet ik gemiddeld 300 a 400 gr pinda's (soms ook wel andere noten of eieren/vlees) per dag.
 
Eet yoghurt met appel en daar dan nog noten bij

300g noten per dag?
 
Iemand trouwens al hazel noten geprobeerd ? Ze groeien namelijk op het moment met bossjes aan de bomen.

ik zit momenteel aan de okkernoten (walnoten)
 
zit nu 20gr ongezouten geroosterde amandelen te eten. heerlijk en lekker veel eiwitten! alleen niet bij 20gr... :D
 
Eet ook meer als 20g e, maar 300g = 1900kcal?
 
Back
Naar boven