XXL Nutrition

Noten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by bodybuilder0102


zelfs DAN nog kan iemand met een langzame stofwisseling die noten als kiespijn missen. je kan die vetten gewoon met lijnzaad oid binnen krijgen... noten bevatten simpelweg TEveel vet.... vind ik... ik weet het me reactie was nogal eeh..u know maar ik kan er niet tegen dat sommige mensen denken dat het voor iedereen even makkelijk is.
Niemand heeft gezegd dat het gemakkelijk is.

Maar denken dat je noten kan missen als kiespijn is een misvatting.

Als je die noten eet, terwijl je onder het dagelijks verbruik (je bassaal metabolisme) blijft dan val je af. En je valt beter af met wat meer vet dan met wat meer suikers/koolhydraten.

Bovendien zullen vetten de honger beter stillen waardoor je juist minder trek krijgt en automatisch minder gaat snoepen/eten.

En tijdens de bulk is het ideaal om veel kcal binnen te krijgen, als dat van onverzadigde vetten is, dan kan ik dat alleen maar aanmoedigen.
Noten bevatten overigens NIET meer vet dan lijnzaadolie, het is net omgekeerd.
 
hey maar admin jij hebt telkens over algemeen vet,
ik heb het nu specifiek over die noten.. geloof me je moet van die dingen afblijven als je gewicht wilt verliezen... je kan zeggen ik neem 1 handje per 2 weken maar geloof me daar blijft het toch niet bij... er zijn mensen met die discipline..respect voor hun maar die groep is klein

je word sneller dik van suiker dan vet..waarom denk je? al dat suiker word omgezet naar...VET

en ik zeg trouwens ook helemaal niet dat je vet moet vermijden.... wel de noten... je moet die vetten in een andere vorm binnen krijgen (bijv. die lijnzaadolie) en in het dagelijkse voeding zitten ook gewoon vetten dus die zal je niet te kort komen als je het goed doet.
 
Originally posted by bodybuilder0102
hey maar admin jij hebt telkens over algemeen vet,
ik heb het nu specifiek over die noten.. geloof me je moet van die dingen afblijven als je gewicht wilt verliezen... je kan zeggen ik neem 1 handje per 2 weken maar geloof me daar blijft het toch niet bij... er zijn mensen met die discipline..respect voor hun maar die groep is klein
Nee ik heb het niet over algemeen vet, ik maak juist onderscheid, goed lezen!
Noten bevatten vooral onverzadigde vetten die zijn juist goed voor je lichaam.
Alsje er teveel van eet, dan vormen ze een teveel aan energie, dat is niet de schuld van die noten maar van jezelf.

je word sneller dik van suiker dan vet..waarom denk je? al dat suiker word omgezet naar...VET
Insuline..ooit al van gehoord?

Vetten zorgen niet voor een hoge insuline afgifte, dit is het hormoon wat zorgt voor de opslag van vetten in vetcellen.
Verlaag je koolhydraat inname en de opslag van vetten gaat verminderen.

en ik zeg trouwens ook helemaal niet dat je vet moet vermijden.... wel de noten... je moet die vetten in een andere vorm binnen krijgen (bijv. die lijnzaadolie) en in het dagelijkse voeding zitten ook gewoon vetten dus die zal je niet te kort komen als je het goed doet.
Wat denk je dat lijnzaadolie is?

OMEGA 3 & 6

Wat denk je dat noten zijn?

OMEGA 3 & 6

Waaruit moet je dagelijkse voeding bestaan? 20-30 % vet..waaruit? Noten, lijnzaadolie, vis, olijfolie, ...
 
Maar noten zijn vaak al behoorlijk verhit voor consumptie, dus ik zou die omega 3 en 6 maar uit andere produkten halen.
 
De noten die ik koop niet...

(Wij hebben overigens een paar walnotenbomen en hazelnoten struiken staan :) )

Alleen wel erbij zeggen dat pindanoten geen O3 maar enkel O6 bevatten... Dus daar best niet teveel van eten.
 
is goed admin ik zal voortaan een kilo cashewnoten per dag eten..
 
Heb ik dat dan gezegd?
 
Originally posted by admin

Nee ik heb het niet over algemeen vet, ik maak juist onderscheid, goed lezen!
Noten bevatten vooral onverzadigde vetten die zijn juist goed voor je lichaam.
Alsje er teveel van eet, dan vormen ze een teveel aan energie, dat is niet de schuld van die noten maar van jezelf.

..jezegt het zelf..vooral onverzadigde vetten..maar de rest ? dat is mooi verzadigd.. je zegt als je er teveel van eet... dat is het probleem bij noten.. 1 handje en je hebt al 50 gr. vet op
en geloof me als je nootjes gaat eten bij een film blijft niet bij een handje dus er zijn genoeg alternatieven.


Insuline..ooit al van gehoord?
Vetten zorgen niet voor een hoge insuline afgifte, dit is het hormoon wat zorgt voor de opslag van vetten in vetcellen.
Verlaag je koolhydraat inname en de opslag van vetten gaat verminderen.

ja en nu? ik zeg toch ook niet dat je geen vet moet eten.. je overdrijft admin sorry


Wat denk je dat lijnzaadolie is?
OMEGA 3 & 6
Wat denk je dat noten zijn?
OMEGA 3 & 6

ja en ik zeg lijnzaadolie is dus een hele goed vervanger voor noten...als je het zelf goed las kon je dat heel goed eruit opmaken
als je die lijnzaadolie neemt ipv de noten heb je GEEN verzadigde vetten en bij de meeste noten zit er erg veel zout (teveel is gewoonweg niet goed) en dat heb je in lijnzaadolie niet.en dan niet te vergeten de KH. en de KC. gehalte die bij lijnzaadolie veel beter uitkomt.




Waaruit moet je dagelijkse voeding bestaan? 20-30 % vet..waaruit? Noten, lijnzaadolie, vis, olijfolie, ...

:S noten uit je dagelijkse voeding?? als ik dat dagelijks eet ben ik over een jaartje 200 kilo dit meen ik echt.

lief dat je je laatste post hebt aangepast :)
 
Laatst bewerkt:
..jezegt het zelf..vooral onverzadigde vetten..maar de rest ? dat is mooi verzadigd.. je zegt als je er teveel van eet... dat is het probleem bij noten.. 1 handje en je hebt al 50 gr. vet op
en geloof me als je nootjes gaat eten bij een film blijft niet bij een handje dus er zijn genoeg alternatieven.
Lijnzaadolie bevat gram per gram MEER vet als noten, ik weet niet eens waar jij die iedeeën allemaal haalt.

Noten bevatten zo goed als geen verzadigd vet.

Die 'bijna' stond alleen voor bepaalde soorten.

En als jij je tijdens een film niet kan bedwingen wat de noten betrefd, dan ook niet voor andere voeding. Dat is dan jouw probleem.


ja en nu? ik zeg toch ook niet dat je geen vet moet eten.. je overdrijft admin sorry
Je zegt dat je geen noten mag eten, dus wie overdrijft er dan?


ja en ik zeg lijnzaadolie is dus een hele goed vervanger voor noten...als je het zelf goed las kon je dat heel goed eruit opmaken
als je die lijnzaadolie neemt ipv de noten heb je GEEN verzadigde vetten en bij de meeste noten zit er erg veel zout (teveel is gewoonweg niet goed) en dat heb je in lijnzaadolie niet.en dan niet te vergeten de KH. en de KC. gehalte die bij lijnzaadolie veel beter uitkomt.

Ahum.. lijnzaadolie bevat WEL verzadigde vetten, evenveel als noten.

Noten bevatten helemaal geen zout, als jij er koopt met kunstmatig zout erop dan is dat jouw fout.

uit je dagelijkse voeding?? als ik dat dagelijks eet ben ik over een jaartje 200 kilo dit meen ik echt.

Doe je dit nu expres van die opmerkingen? Ik heb net gezegd dat dit je eigen fout is.

NOTEN KUNNEN EEN DEEL UITMAKEN VAN JE DAGELIJKSE VOEDING.

Maw een deel van de 30-20% vetten uit je voedsel.

Heb ik ooit gezegd dat je ze moet eten zodanig dat je er 200 kg van gaat wegen? NEE... maar jij hebt blijkbaar een probleem met begrijpend lezen.




nuff said....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven