AndroidHealthClinic

Nou die van mij!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Roy

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 mei 2004
Berichten
1.436
Waardering
0
September start ik weer, beoordeel dit aub ff voor mij (er kan vanalles veranderen en switchen, dus dit is in grote lijnen opgezet):

week 1: 1250mg test enanthaat (deca/tren nog frontloaden ??? )
week 2 t/m 10: 1000mg test enanthaat
600mg deca
400mg tren enanthaat

Gehele kuur arimidex/femara/aromasin (of/of)

Na deze 10 weken hele zaak omgooien en aan een andere stack met andere middelen.

In de kuur (waar/wanneer???) en in nakuur 2 cycles met IGF-LR3 op 60mcg per dag.

Nakuren met nolva en clomid en omdat ik gevoelig ben voor gyno de gehele kuur nolva bij de hand.

Heel misschien ook weer slin???Waar/wanneer???
 
nice.. voor mijn doen nog hoog gedoseerd, maar ziet er goed uit.. zou de igf in de eerste 4 weken en dan in/halverwege de nakuur nogmaals 4 weken erin gooien.. hoe zijn je ervaringen met slin? en heb je eigenlijk voorkeur naar aromasin/femara/arimidex?
 
Helaas moet ik erg hoog gaan zitten in milligrammen (maar dat is bekend) Met slin zijn m'n ervaringen goed, hoewel ik er erg schoon bij moest eten...Zat op 10iu per dag na de training en ben zoiets wel weer van plan (ook in cycli). Ik pik als aromatase-remmer er een uit, maar vooralsnog geen voorkeur (heb alles liggen).
 
- ff gewoon een interesse vraag een frontload van 1250mg gevolgd door 1000mg voor tien weken? rare frontload.
- deca en tren? krijg je dan geen last ergens van? zijn beide 19-norandrogenen
- slin? waarom zou je? da's nou echt troep
gr dennis
 
3 vragen waar ik "als leek" geen goed antwoord op kan geven, wie wel?? M'n kuurvoorstel is dus louter geschreven als uitgangspunt. Wie kan me een (voor mij) effectief schema voorschotelen?
 
Zou igf en die slin om en om nemen

dus 4 weken igf en daarna de 4 weken slin.
 
firedsoul zei:
Zou igf en die slin om en om nemen

dus 4 weken igf en daarna de 4 weken slin.

Daar kan ik me goed in vinden ja!!

Maar deca en tren-geen goed plan??
 
Met zo'n hoge dosering test kan je misschien beter voor een kickstart met orals gaan? Meer dan 1gram/w test schijnt niet zoveel meer effectief te zijn, maar geeft wel meer side effects. Als je geen oral wilt en toch vast wilt houden aan een hoge dosering test misschien 1gr test + prop eod nemen gedurende de eerste drie weken?
 
Roy zei:
Daar kan ik me goed in vinden ja!!

Maar deca en tren-geen goed plan??

Ik ben geen fan van insuline maar er zijn zat gasten die er prima resultaten mee boeken dus als je er mee om kan gaan kan het een goede toevoeging zijn.

Zou deca en tren ook niet samen gebruiken,zou dan eerst voor deca kiezen en daarna tren.

1250MG frontload is idd te weinig en zou em dus met 2000mg loaden als je geen dbol wil gebruiken(wat ik overigens WEL zou doen)want anders is het geen frontloaden wat je doet.

Kuur zou ik meteen beginnen met 4/6 weken igf-1 en dan zelfde tijd off om dan weer een cycle te doen.



Succes met je kuur,bro.
 
Laatst bewerkt:
Roy zei:
Daar kan ik me goed in vinden ja!!

Maar deca en tren-geen goed plan??


Zou zoiezo gewoon een kickstart doen met dbol of oxy in plaats van die frontload. Ik zou eerst Deca doen en dan Tren. Neem die deca bijv samen met sus en Tren met Test Enth.
 
Goede info jongens, bedankt voor de input! Ik ga wel weer ff puzzelen!!
 
deca met tren maakt je bloed extra dik en kan gevaarlijk zijn, dat heb ik ergens op een usa board gelezen
 
ik zou:

week 1 t/m 10: 1000mg test enanthaat
600mg deca
400mg tren enanthaat

Gehele kuur arimidex/femara/aromasin

IGF en slin om en om cyclen
 
Ik kom op zoiets:

week 1-2 1000mg test enanthate
week 3-10 750mg test enanthate
week 1-10 600mg deca
week 1-5 40mg d-bol pd

week 1-4 60mcg igf lr3 pd
week 5-10 10iu slin pd
week 11-14 60mcg igf lr3 pd
week 15-18 10iu slin pd

In week 11-18 starten met eventueel tren/bold/winstrol o.i.d.????meningen....

week 20 start nakuur

Gehele kuur aromasin
 
week 1-10: 1000mg Test E-C
week 1-10: 600mg Boldenon
week 1-5: 40mg Dboll
week 11-18: 1000mg Sustanon
week 11-18: 500mg Tren E
week 18-21: 100mg Masteron EOD
week 18-21: 100mg Winstrol EOD
week 1-21: 0.5mg liquidex ED

week 1-4 60mcg igf lr3 pd
week 5-10 10iu slin pd
week 11-14 60mcg igf lr3 pd
week 15-18 10iu slin pd

nakuur ...

al zou ik zelf als ik wat naar je kuurverleden kijk week 1-21 5iu HGH per dag nemen. volgens mij zal je fysiek dan naar een nieuw stadium evolueren.
 
Laatst bewerkt:
Roy zei:
3 vragen waar ik "als leek" geen goed antwoord op kan geven, wie wel?? M'n kuurvoorstel is dus louter geschreven als uitgangspunt. Wie kan me een (voor mij) effectief schema voorschotelen?

maar waarom zou je in de weer gaan met slin? risico's wegen niet op tegen de massa mijn inziens.
 
dennis999 zei:
maar waarom zou je in de weer gaan met slin? risico's wegen niet op tegen de massa mijn inziens.

Risico's zijn er pas als je ze opzoekt. Ik heb in m'n vorige cycle schoon gegeten en me gehouden aan de "regels" omtrent het gebruik van igf en slin. Alhoewel ik misschien niet het maximale uit m'n kuur haalde, ondervond ik nagenoeg geen nare bijwerkingen etc. Ik ben benieuwd of insuline dit keer wat meer voor me kan betekenen.
 
dat valt allemaal wel mee met de risico's van slin, en zou de test op 1 gram houden zoiezo

week 1-18 1000mg test enanthate
week 1-9 600mg deca
week 1-6 40mg d-bol pd

week 10-18 600mg Tren e
week 16-21 winnyject 50 mg ED

week 1-4 60mcg igf lr3 pd
week 5-10 10iu slin pd
week 11-14 60mcg igf lr3 pd
week 15-18 10iu slin pd
week 19-22 60mcg igf lr3 pd
 
europeman zei:
dat valt allemaal wel mee met de risico's van slin, en zou de test op 1 gram houden zoiezo

in jouw beleveningswereld valt alles mee toch?
 
Back
Naar boven