XXL Nutrition

Nou die van mij!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beast N°1 zei:
week 1-10: 1000mg Test E-C
week 1-10: 600mg Boldenon
week 1-5: 40mg Dboll
week 11-18: 1000mg Sustanon
week 11-18: 500mg Tren E
week 18-21: 100mg Masteron EOD
week 18-21: 100mg Winstrol EOD
week 1-21: 0.5mg liquidex ED

week 1-4 60mcg igf lr3 pd
week 5-10 10iu slin pd
week 11-14 60mcg igf lr3 pd
week 15-18 10iu slin pd

nakuur ...

al zou ik zelf als ik wat naar je kuurverleden kijk week 1-21 5iu HGH per dag nemen. volgens mij zal je fysiek dan naar een nieuw stadium evolueren.

Dit ziet er zeer goed uit, wie gaat hier in mee? Waarom boldenone ipv deca?
Beast; ik zou meer dan wie dan ook aan de HGH gaan, maar dat laat m'n portemonnee (nog) niet toe!! ;)
 
insuline+ clen in de cut vind ik persoonlijk super, alleen tijdens en 2 keer na de training carbs+ ochtend en de rest van de dag geen carbs pro/fat meals
 
ja daarom heb ik het niet verwerkt in de kuur, dat maakt het ineens 3x zo duur.
boldenon gewoon een persoonlijk idee omdat ik deca en tren voor zo een lange tijd in de kuur miss wat te bruut op het lijf vind, de bold was mijn keuze maar als jij goede ervaringen hebt met deca zou ik daar voor gaan want het bouwt wel meer massa op dan bold.
 
Roy zei:
Dit ziet er zeer goed uit, wie gaat hier in mee? Waarom boldenone ipv deca?

Kan hier wel in mee gaan alleen ben ik meer voor deca dan voor boldenone.

Igf-1 vind ik ook iets te laag gedoseerd voor iemand die al zulke hoeveelheden a.s gebruikt en zou ik naar 2x 40mcg schroeven om er echt resultaat van te merken.

Lengte van de kuur begint nu ergens op te lijken. :D
 
Testo zei:
Kan hier wel in mee gaan alleen ben ik meer voor deca dan voor boldenone.

Igf-1 vind ik ook iets te laag gedoseerd voor iemand die al zulke hoeveelheden a.s gebruikt en zou ik naar 2x 40mcg schroeven om er echt resultaat van te merken.

Lengte van de kuur begint nu ergens op te lijken. :D

Deca verkies ik idd ook boven bold. Vorige keer zat ik met igf op 50mcg per dag en werkte toch aardig goed moet ik zeggen. Nu al naar 80??

Alles korter dan een half jaar doen we niet meer aan! :D
 
Als 50mcg al goed werkte zou ik idd niet veel uppen en dan eens kijken of je op 60mcg lekker gaat,bro.
 
hoe ga je hcg gebruiken bij deze monsterkuur ???
 
Beast N°1 zei:
hoe ga je hcg gebruiken bij deze monsterkuur ???

Pas als ik last krijg begin ik ermee in cycles gedurende de kuur, heb binnen een dag HCG in huis, dus dat komt goed!
 
Roy zei:
Pas als ik last krijg begin ik ermee in cycles gedurende de kuur, heb binnen een dag HCG in huis, dus dat komt goed!
waarom moet je zoveel gebruiken eigenlijk ? ( test bedoel ik dan )
 
Little Me zei:
waarom moet je zoveel gebruiken eigenlijk ? ( test bedoel ik dan )

Omdat ik in het verleden (vanaf m'n zestiende) al heb gekuurd. Inmiddels is de winst van een redelijk gedoseerde kuur bitter weinig geworden en moet ik echt vechten om een paar kilootjes erbij (die ik ook op een andere manier zou kunnen verkrijgen). Vandaar dat ik helaas met behoorlijke hoeveelheden aan de slag moet...
 
wel succes allesins ,

wat ik me dan afvraag is in hoeverre dit dan slechter is voor je lever ?

zou het veel verschil maken als je nu 100 of 1000 mg test injecteerd ?

grtzz
 
Back
Naar boven