AndroidHealthClinic

Nou jah! (4) Dames en heren...ook DIT is uw president!

Bezoekers in dit topic

Rofl :P Ik vraag me altijd af hoe dit soort opnamens toch weer op inet terecht komen :D
 
Oh that George, he's such a lovable rascal, isn't he? :D
 
Is zeker de enigste president die af en toe lollig doet?

Tegenstanders van hem kunnen nooit met sterke echte argumenten komen

En daar zullen ze op afgerekend worden dinsdag :cool:
 
Goh goh goh George Bush die zijn middelvinger opsteekt in een proef opname, het is toch wel erg zeg. :rolleyes:
 
Wahaha toch ne grappigen meneer he :D

Ik hoop dat hij wint dan kunnen we nog meer lachen want die kerry lijkt me maar ne zure appel :D
 
Guntheru zei:
Wahaha toch ne grappigen meneer he :D

Ik hoop dat hij wint dan kunnen we nog meer lachen want die kerry lijkt me maar ne zure appel :D

Whahaha dit vind ik nou vermakelijk :roflol: dat prachtige belgische taalgebruik van jou, die mooie uitdrukkingen, geweldig :D
 
Dat kan ook alleen een belg he! :D
 
sanniejj zei:
Tegenstanders van hem kunnen nooit met sterke echte argumenten komen

En daar zullen ze op afgerekend worden dinsdag :cool:

Als iemand op dit forum met ijzersterke argumenten komt doe jij net als iemand met een plaat voor z'n harses: Gewoon alles grif ontkennen.

Makkelijkste weg. Nergens last van.
Beargumenteren, dat moet je eens doen.
 
DBC01 zei:
Als iemand op dit forum met ijzersterke argumenten komt doe jij net als iemand met een plaat voor z'n harses: Gewoon alles grif ontkennen.

Makkelijkste weg. Nergens last van.
Beargumenteren, dat moet je eens doen.

Ben niet van plan om braaf mee te lopen achter de linkse niet objectieve media hier.
 
sanniejj zei:
Ben niet van plan om braaf mee te lopen achter de linkse niet objectieve media hier.

:D
Heb ik ook niet gezegd.
Beargumenteren, dat zei ik.
Dus niet gelijk roepen, als een ander wat zegt: "Niet waar niet waar!" maar onderbouwend reageren en ingaan op wat een ander te vertellen heeft.

Enne, Mr Campaign 2004, euh, 'linkse media' hebben we hier niet op DBB hoor :D
Alleen mensen met een andere. soms iets genuanceerdere mening (betekent dus niet gelijk 'links').

De 'linkse media' bevinden zich elders....
 
De lompe hersenloze cowboy komt weer boven, er was ook eens een video waarin hij zijn bril aan het schoonvegen was aan de rok van een vrouw die er toevallig stond.

Wat een voorbeeld mensen, een idioot, een schande voor Amerika en de hele wereld.

Dan heb ik liever een "zure appel" (waar dat ineens vandaan komt?) als Kerry die tenminste de naam president waardig is.
 
sanniejj zei:
Ben niet van plan om braaf mee te lopen achter de linkse niet objectieve media hier.

Dutchbodybuilding.com is een links bolwerk. :cool:
 
TylW zei:
De lompe hersenloze cowboy komt weer boven, er was ook eens een video waarin hij zijn bril aan het schoonvegen was aan de rok van een vrouw die er toevallig stond.

Wat een voorbeeld mensen, een idioot, een schande voor Amerika en de hele wereld.

Dan heb ik liever een "zure appel" (waar dat ineens vandaan komt?) als Kerry die tenminste de naam president waardig is.

Bush is gewoon de marionet van de groot industrielen en grote lobbies die eigenlijk het land achter de schermen besturen. Tja, boeit het niet of hij een idoot is, als hij maar doet wat hem opgedragen wordt (oorlogje starten, Israel blijven steunen etc.).
 
MrJ zei:
Bush is gewoon de marionet van de groot industrielen en grote lobbies die eigenlijk het land achter de schermen besturen. Tja, boeit het niet of hij een idoot is, als hij maar doet wat hem opgedragen wordt (oorlogje starten, Israel blijven steunen etc.).

Juist. De rest is gissen maar dit is een feit, na te gaan in Kamers van Koophandel in de VS waar vader en zoon meer industrie vertegenwoordigen en dus meer tot de knieen in de dubbele rollen zitten dan welke president ook, de bananen-republieken niet meegeteld.
 
Waar , maar de keuze om een oorlog te beginnen, en zeker de manier waarop kiest hij nog altijd zelf. Ik zou niet zo ver durven gaan om te zeggen dat hij niet verantwoordelijk is voor zijn daden/uitspraken, maar hij komt zelf uit de olie industrie en heeft natuurlijk goede vrienden in andere grote industrieen etc. Dus dan zal zijn keuze idd snel gemaakt zijn. Het nadeel van dit alles is, dat de rijken rijker worden, maar de armen armer. Die laatste maken nog altijd het grootste deel uit van de VS waardoor de algemene economie en staat er steeds slechter op worden.
 
Één ding is een feit: Hij is wel vreselijk dóm. Dat straalt eraf. Het charisma van zijn pa heeft ie in elk geval niet want die domme blik in z'n ogen verraadt dat ie van toeters of blazen weet.

Wel grappig eigenlijk, dat ik door de tijd heen, van de jaren '80 door de '90 en alle ellende die die VS heeft veroorzaakt indertijd, van Republikein naar Democraat ben gegaa.
Althans, voor mij zijn geen van beide het waard.
Demo of Repu: Allemaal willen ze macht en zichzelf verrijken, de één wat meer dan de ander.
 
Mischien wordt hij nog eens net zo "groot" als Reagan (ook al zo'n sul)... was die niet eens voortijdig in de lucht met een waarschuwing dat de USA een aanval op de sovjets geopend had ? Nog zo'n gevalletje slechte timing van humor.
 
Back
Naar boven