AndroidHealthClinic

Nou jah! (4) Dames en heren...ook DIT is uw president!

Bezoekers in dit topic

Leuk dat er om zo'n grappig filmpje weer zo'n heftige discussie ontstaat.
 
TylW zei:
Waar , maar de keuze om een oorlog te beginnen, en zeker de manier waarop kiest hij nog altijd zelf. Ik zou niet zo ver durven gaan om te zeggen dat hij niet verantwoordelijk is voor zijn daden/uitspraken, maar hij komt zelf uit de olie industrie en heeft natuurlijk goede vrienden in andere grote industrieen etc. Dus dan zal zijn keuze idd snel gemaakt zijn. Het nadeel van dit alles is, dat de rijken rijker worden, maar de armen armer. Die laatste maken nog altijd het grootste deel uit van de VS waardoor de algemene economie en staat er steeds slechter op worden.

Yep, om te beginnen leeft een ontzettend groot deel van de bevolking daar onder de armoede grens. In een westers land notabene! Doodstraffen zijn in het gros van de staten nog steeds niet afgeschaft. En wel het vingertje opheffen tegen de rest van de wereld.


PS: Wel weer leuk dat nadat de val van het regime in Iraq, alle bestaande oliecontracten ontbonden werden. En lieten die contracten tot dat moment nou voornamelijk in handen van de Fransen en Russen zijn, die behoorlijk fel tegen de oorlog in Iraq waren.

It's all about the $$$$.
 
DBC01 zei:
Leuk dat er om zo'n grappig filmpje weer zo'n heftige discussie ontstaat.

Je doet 't erom! :D
 
DBC01 zei:
Één ding is een feit: Hij is wel vreselijk dóm. Dat straalt eraf. Het charisma van zijn pa heeft ie in elk geval niet want die domme blik in z'n ogen verraadt dat ie van toeters of blazen weet.

Wel grappig eigenlijk, dat ik door de tijd heen, van de jaren '80 door de '90 en alle ellende die die VS heeft veroorzaakt indertijd, van Republikein naar Democraat ben gegaa.
Althans, voor mij zijn geen van beide het waard.
Demo of Repu: Allemaal willen ze macht en zichzelf verrijken, de één wat meer dan de ander.

Was ik maar net zo dom, was ik nu ook een universitair iemand :cool:

doe is wat achtergrondkennis op voordat je die leugen over domheid geloofd.
 
sanniejj zei:
Was ik maar net zo dom, was ik nu ook een universitair iemand :cool:

doe is wat achtergrondkennis op voordat je die leugen over domheid geloofd.
Achtergrondkennis zei je? De enige reden waarom hij Harvard binnengeraakt is , is door het geld van zijn vader. Is laatst nog een hele docu over geweest op tv.
Zelfs zijn eigen kinderen zijn nu al zeker van een plaatsje in de duurste hoge scholen, het draait allemaal om geld.
Dat Bush niet de slimste is, dat kan je wel merken aan de manier waarop hij praat: veel nadenken voor hij iets zegt, daarbij veel (taal)fouten maken (is hij om bekend).


It was 1986 when George W. Bush's struggling oil venture, Spectrum 7, was purchased by Harken. Harken gave Bush a seat on the board of directors and an annual paycheck of $120,000. At the time, Bush's father, George H. W. Bush, was vice president. It was around this same time that the Harvard fund began investing in Harken. The fund eventually poured $30 million into Harken and became the largest shareholder. A Harvard Management official, Michael Eisenson, was given a seat on the Harken board.

http://www.commondreams.org/headlines02/1010-08.htm

en:

Bush wasn't what you'd call a standout at Harvard Business School. His lack of curiosity and boastful attitude earned him middling grades and little respect. Harvard's latest assessment of Bush's business acumen came in the form of an open letter -- but it sure looks like an "F."

http://www.alternet.org/election04/2004/10/002554.html

Zegt genoeg...

En dit is helemaal grappig:

Is Bush literally a dummy?

No, I'm not referring to the recent LA Times editorial "Is He a Dope?", but to the rumor flying around the internet that Bush received messages during the debate from a wire taped to his back. Sparked as usual by bloggers, a FoxNews video still showing Bush from the rear exposes what many are referring to as a "mysterious bulge" in his sport jacket.

http://www.alternet.org/election04/2004/10/002552.html
 
Effe iets he Saniejj, los van het feit voor wie je bent enzo maar weet je wat mij zo ontzettend opvalt? Dat je feiten, dus gewoon zaken die al lang en breed tachtig keer vierkant in de rondte bewezen zijn en waar niemand zich meer druk over maakt, dat je die nog steeds ontkent.

Dat Bush door geld en relaties aan z'n university-plekjes is gekomen is een droog, simpel feit dat elke Amerikaan inmiddels van voor tot achteren weet. Je doet er slim aan om je dus dáárover niet meer druk te maken en dat gewoon toe te geven want het staat een beetje vreemd als je de enige roepende in de woestijn bent die nog steeds volhoudt dat Bush door hoge cijfers en goede studieresultaten op de universiteiten is belandt.

Please!
 
Effe iets he Saniejj, los van het feit voor wie je bent enzo maar weet je wat mij zo ontzettend opvalt? Dat je feiten, dus gewoon zaken die al lang en breed tachtig keer vierkant in de rondte bewezen zijn en waar niemand zich meer druk over maakt, dat je die nog steeds ontkent.

Ik denk dat ik wel weet wat die dan zegt.

De linkse media

zeer sterk argument ahum
 
Back
Naar boven