Fitness Seller

Nou jah! (9) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Dronken man voert gesprek met fiets

De politie heeft maandagochtend een man van de snelweg gehaald die al fietsend tegen zijn stalen ros aan het praten was. De man was 'zeer dronken', meldt de politie Zuid-Holland-Zuid. De politie kreeg de melding dat iemand beschonken op de provinciale weg liep. Toen de agenten ter plaatse kwamen, zagen zij dat een man de oprit van de A2 richting Culemborg op fietste. Omdat hij weigerde de snelweg te verlaten, hield de politie hem aan, 'voor zijn eigen veiligheid'. Hij kon zich niet legitimeren en werd daarom ingesloten.


Hondje met 6 poten en 2 penissen

In Maleisië is bij een Chinese tempel in het plaatsje Pandamaran ten zuiden van de hoofdstad Kuala Lumpur, een jong hondje gevonden dat zes poten en twee penissen heeft. Het beestje werd gevonden door een opzichter van de tempel, die de vondst als een goed voorteken beschouwt. De merkwaardige hond is waarschijnlijk door iemand bij de tempel achtergelaten. De mensen van de tempel zorgen goed voor het diertje, dat gezien wordt als een brenger van geluk. Het hondje is dan ook 'Ong Fatt' ('de gelukkige') genoemd. De tempelcommissie heeft inmiddels een vergunning bij de Gemeentelijke Raad verkregen om de puppie als huisdier te mogen houden.


Jongen maakt joyride met vliegtuig

Een 14-jarige jongen uit de Amerikaanse staat Alabama heeft woensdagavond een vliegtuigje gestolen om daarmee een joyride in de lucht te maken. De jongen, die nog nooit eerder gevlogen had, wist de Cessna maar liefst dertig minuten in de lucht te houden. De jongen was met de auto van zijn moeder naar een nabijgelegen vliegveld gereden. Daar vond hij een onafgesloten vliegtuigje met de contactsleutel gewoon in het slot. De jongen wist twee starts en landingen te maken voordat hij gearresteerd werd. Wel liep hij tijdens de tweede landing enkele snijwonden en kneuzingen op, omdat het toestel te hard neerkwam en door zijn landingsgestel zakte.


Vrouw verbrandt per ongeluk spaargeld

Een bejaarde vrouw uit het Kroatische dorp Brsadin heeft al haar spaargeld per ongeluk verbrand. De vrouw bewaarde 4.000 euro in de oven. Toen ze op een dag een maaltijd wilde bereiden, vergat ze haar spaarcenten en stak de oven aan. De 74-jarige vrouw realiseerde zich pas na een tijdje dat al haar spaargeld in de oven zat. Ze belde de politie en zei dat er was ingebroken. De dief zou al haar spaargeld hebben meegenomen. Ze viel echter door de mand toen de politie bij het doorzoeken van het huis restanten van verbrand geld in de oven aantrof.


Duitse vindt 100.000 euro in wasmand

Een vrouw in Zuid-Duitsland heeft in een oude wasmand, die zij gekocht had op een rommelmarkt, spaarbankboekjes en contant geld ter waarde van ongeveer 200.000 Duitse mark gevonden. Dat heeft de politie dinsdag gemeld. De vindster leverde het geld, dat nu ruim 100.000 euro waard is, in bij de politie. Ze zei daarbij dat ze met een schoon geweten wilde kunnen slapen. Het spaargeld bleek eigendom te zijn geweest van een twee jaar geleden overleden vrouw. Het geld, inclusief rente, gaat nu naar de nabestaanden. De vrouw die het heeft gevonden, krijgt een percentage als vinderloon.


Britse studente veilt borsten op eBay

De 25-jarige studente Cat Camp uit Manchester heeft haar borsten te koop aangeboden op de veilingsite eBay. De hoogste bieder mag haar borsten als advertentieruimte gebruiken tijdens het Glastonbury Festival. Inmiddels heeft ze al aantrekkelijke aanbiedingen gehad van een woonwinkel, verschillende websites en een man die zo z'n vriendin ten huwelijk wilde vragen. De studente fotografie geeft 10 procent van haar verdiensten aan de 'Breast Cancer Campaign'. Met het geld dat ze nog overhoudt wil ze haar ticket terugverdienen, en misschien zelfs nog extra geld aan de actie overhouden.
 
presenteer je tegenwoordig ook het nieuws ofzo:cool:
 
Sommigen waren best oud

DBC01, uw nieuwspresentator!
 
een lach en een traan :D

die van dat spaargeld is erg sneu, de anderen weer geinig as hell!

keep em coming... :thumbs:
 
Wat is er mis als je dronken bent tegen een fiets praten, ik praatte ook een keer(schijnt het)
tegen mijn tandenborstel toen ik zat was :D
 
als er bij mij ooit een extra penis aangroeit mogen ze mij ook Ong Fatt noemen :D
 
Lauw zei:
als er bij mij ooit een extra penis aangroeit mogen ze mij ook Ong Fatt noemen :D

Ook als 'ie op je voorhoofd groeit?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je nieuwe collega opoe? Such a sexy duo :kiss:

Ik vraag me trouwens af... wérkt alles wel bij dat hondje of is het zo invalide en impotent als kweeniewa.
 
MightyDuck zei:
Ik vraag me trouwens af... wérkt alles wel bij dat hondje of is het zo invalide en impotent als kweeniewa.

Zou ik misschien mogen weten waarom je je dat afvraagt?
 
CitizenDildo zei:
Wat is er mis als je dronken bent tegen een fiets praten, ik praatte ook een keer(schijnt het)
tegen mijn tandenborstel toen ik zat was :D

:roflol:
 
en dat was het nieuws! ik ben opoe dbc, en nog een goeiemiddag!
 
Tot zover de rubriek "de wereld is zo gek nog niet", man man...het wordt niet gekker meer.
 
Back
Naar boven