XXL Nutrition

Nou mensen...ik heb me uitslag vandaag gehad van me schildklier...

Bezoekers in dit topic

Ano_80

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
25 mrt 2004
Berichten
14.299
Waardering
252
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
17%
zoals ik al zei..ik heb vandaag me uitslag van me schildkliertest binnen..........
Ik had vorige week al een post gezet dat het misschien aan me schildklier zou kunnen liggen: "Verdomme!!!Ik zie het niet meer zitten:( K*tcut!"

zoald de doc zei: je schildklier en cholestrol zijn keeeeeeeeeeeurig! nahja..das iig n pak van mn hart..maar nou snap ik niet waar het dan de afgelopen 5 maanden aan gelegen heeft..vanaf februari cutten tot vorige week...???

Me trainer zei gewoon tegen me: "als ik al die symptomen hoor..en je hebt veel ephedrine gebruikt in het vreleden dan kan je schilklier aangetast zijn..laat m eens testen van de week, maar als ie ok is...vraag de doc dan of je op het randje zit..en vraag dan om medicijnen T3, T4 of cytomel waarschijnlijk. Op het formulier hiero staat risico: 0 ..sja...ik weet niet of er iemand hier verstand heeft van triglyceriden en TSH...mar de waardes zijn als volgt:

Triglyceriden-mmol/ 0,72 (2.0)
TSH - mIE/l 1,42 (0,1-4)

Sja...als ie zegt keeeeeeeurig..dan neem ik aan dat ik niet op het randje zit, maar erges vraag ik me af...WAT ging er fout dan in die 5 maanden??? Strikter dieeten dan toen was het extreemste wat ik ooit gedaan heb met 5-7 keer cardio per week.Ik ben aaridig wat massa kwijt die van de winter heb opgebouwd...das juist het ergste :sob:

Ik ben op aanraden van iedereen maar weer een maandje naar onderhoudsniveua eten gegaan en beperk me carbs een beetje en hoog in eiwitten. Iemand nog een idee wat er mis gegaan kan zijn? Ik ga de komende tijd misschien maar weer een paar keer per week kickboxen..om iig op de 15% te komen...betr dan nix :o Iemand nog suggesties? thnx voor het lezen iig;)
 
Gelukkig maar man!!

Veel succes verder, misschien inderdaad wat andere sporten beoeffenen! Kickboxen lijkt mij een prima sport!! Ik denk dat het toch proberen blijft
 
nou , ik doe normaal gesproken naast 5 dagen BB'en 2 dagen alleen kung fu (vormen lopen en wedstrijd training...Sanda en semi-contact) en zo nu en dan kickboxen voor incasseren en conditie drbij..teveel cardiovasculaire activiteiten vergt spiermassa....maar 2 keer per week kickboxen nu kung fu dicht is kan geen kwaad naast 4 keer cardio lijkt me..maar ff trug naar me schildkliertopic..iemand een idee waar het dan aan kan liggen?:(
 
komende 3 weken anar de 3200 kcal werken (onderhoudsniveau) en weer heeel voooorzichtig aan proberen te cutten...kheb nu weer creatine genomen om wat verloren kracht op te bouwen
 
eeeh...mense?
 
zucht..:( op naar de sportarts dan maar:D
 
Gelukkig dat je schildklier in orde is, maar creatine houd toch veel vocht vast? Dan word je in gewicht toch weer iets zwaarder?
Ik moet zelf zeggen dat creatine wel goed is om tijdens de training weer iets harder te trainen!

succes met cutten!
 
Waar ik nog aan zat te denken, gebruik je eigenlijk ook nog supps om te cutten? Ik hoorde op hercules-fitness.nl dat Tight en T3 erg goed zijn omdat daar groenethee inzit. (en caffeine)

Wellicht zou je dat kunnen proberen!?

Groeten Frank
 
Oké dan, maar het komt wel goed hoor ;) Alleen word het nog niet tip-top deze zomer...Succes hé?!
 
frankeb zei:
Waar ik nog aan zat te denken, gebruik je eigenlijk ook nog supps om te cutten? Ik hoorde op hercules-fitness.nl dat Tight en T3 erg goed zijn omdat daar groenethee inzit. (en caffeine)

Wellicht zou je dat kunnen proberen!?

Groeten Frank

Tnx Frankie...maar ik heb me de afgelpen 2 jaar helemaal ziek geslikt aan epedra en ephedrine en ook nog eens Clen..trombose opgelopen tot ramp van overmaat..

ik wil t ff zonder zooi doen en me lichaam ff ontgiften T3 en cytomel zijn schildklier hormonen en hoewel sommige Bb'ers ze ook slikken...vindt ik het niet zo'n geslaagd idee aan gezien je als je niets mankeert , je schildklier aangetast kan worden met als gevolg dat opeens de rest van je leven aan de schildklierhormoon moet:( Groene thee zuip ik per dag 1-1,5 liter van weg.
 
M@rsel zei:
Oké dan, maar het komt wel goed hoor ;) Alleen word het nog niet tip-top deze zomer...Succes hé?!

Thnx Bro;) dan maar naar de 15% werken in de komende 7-8 weken om tog redelijk droog te wezen..tis iig beter dan nix:)..dan gaan we de rest van dit jaar maar gebruiken om naar de 10 te gaan...bulken ken drna altijd nog wel:)
 
Zo dan 1-1.5 liter groene thee is best veel, moet je dan niet veel naar de wc :o ? Maar je hebt wel gelijk dat je het beste zonder die supps kan trainen.
Ik hoop dat het je lukt om iig een paar procent in BF per jaar af te vallen!

keep up the good work!
 
thnx Bro! en nee...ik moet nie naar de wc ..alleen stinken me uitwerpselen wel beoorlijk en krijg steeds meer honger :(
 
Gelukkig dat je schildklier in orde is. in elk geval een zorg minder voor je.
 
Ga de komende tijd eerst maar even je systeem weer tot rust laten komen. Even terug naar onderhoud qua eten, daarna heel rustig cardio afbouwen. Blijf gewoon dan lekker een maand of 2-3 op dat level om alles de tijd te geven te herstellen.
Goed eten, dus niet teveel shit en efi, clen en aanverwante rotzooi laten voor wat het is.
Vergeet niet dat een lichaam een heel efficiente machine is. Als je lange tijd te weinig hebt binnen gekregen zal je lijf alles vasthouden wat het heeft en kun je op je kop gaan staan.

Gaat allemaal goed komen!

Ow en btw, mooi dat alle waardes normaal zijn!
 
mooi dat het niet aan je schildklier ligt! (k zei je toch niet zoveel zorgen daarover te maken ;))
verder sluit ik me helemaal aan bij Dani

succes bro!

p.s. gaan je uitwerpselen (damn mag ik niet gewoon kak of schijt zeggen?) echt meuren van groene thee? Dan raak ik het gerei al helemaal nooit meer aan. Ik zou de eerste zijn die zichzelf om zeep helpt op de plee. Zonder die shit is het soms al niet te houden :D
 
Wat ik begreep van je ben je de hele dag kleine beetjes aan het eten en in totaal veel te weinig voor iemand van jouw formaat.

Zoals dani ook al zegt, je lichaam pas zich aan en gaat zuinig aan doen

Die bak kwark die je voor het slapen neem wordt zo meteen als vooraad opgeslagen.

Mischien dat je beter wat meer overdag kunt eten en dan die bak kwark voor het slapen overslaan.

Je wilt afvallen maar bent bang om spiermassa te verliezen maar dat is wat je op deze manier wel hebt gedaan uiteindelijk. Mischien toch eens op een andere manier te proberen...
 
nou...me 3e poging volgende keer KAN niet misgaan..ik heb deze keer the big guns uit de kast gehaald...ik heb het natuurlijk over...BFFM van Tom Venuto!!!

Als het deze keer niet lukt...eet ik het hele boek op!!!:mad: alle 340 paginas!!!:lick:
 
builderB zei:
mooi dat het niet aan je schildklier ligt! (k zei je toch niet zoveel zorgen daarover te maken ;))
verder sluit ik me helemaal aan bij Dani

succes bro!

p.s. gaan je uitwerpselen (damn mag ik niet gewoon kak of schijt zeggen?) echt meuren van groene thee? Dan raak ik het gerei al helemaal nooit meer aan. Ik zou de eerste zijn die zichzelf om zeep helpt op de plee. Zonder die shit is het soms al niet te houden :D

kweet nie waardoor t komt maar ik zuip elke dag 1-1,5 liter van dat spul..best lekker:D nu geen last van die stinkruften..denk dat het door de pasta van me ma kwam en van die tonijn-rode ui-pasta salade :D:D:D:fart:
 
BFFM is een goede zet, ben er zelf ook mee bezig en denk dat je daar de meeste antwoorden zult vinden voorlopig, als het dan nog niet lukt :twitch:\
Succes in ieder geval.
 
Back
Naar boven