MuscleMeat

Nou vooruit! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Thomas

Dutch Bodybuilder
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2002
Berichten
302
Waardering
94
Nou hier dan ook nog even wat foto's posten :)

Momenteel weeg ik nog 110 kilo als ik helemaal leeg ben (dag niet gegeten, vraag me niet waarom:S)
Rest van de week de schade weer inhalen :)
Ben ongeveer 1.84 :)

En vetpercentage is hier rond de 13 a 14%. helaas het meeste gesitueerd rond middel, het zwembandje, dus komende tijd ga ik weer even wat droger eten dan afgelopen maanden!

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Heb hier ook nog een filmpje liggen van 3 jaar geleden, wedstrijd in Delfzijl, toen nog net meegedaan bij de junioren!:

http://dance.student.utwente.nl/~partydata/personal/melkor_pats.mpg
(waarschuwing, filmpje is wel 16MB groot, voor het geval je een trage verbinding hebt, misschien handig om te weten!)

Stond daar toen met 90 KG en vetpercentage van 4 a 5%..
 
Ben er ook erg trots op (op de slip dan;))
 
looking big 'n strong....

wat zijn jouw lifts zoal? (voor het geval je dit bijhoudt)
 
btw, nice movie !!!

goede muziekkeuze vooral :D

hoe oud ben je eigenlijk?
 
Ben nu 24.

Wat stats .. ehm

Vorm is nu wat minder, wat gedoe in persoonlijke situatie, vandaar de rare manier van stats ;)

Bankdrukken, 160 kg - x6 lukt meestal wel, ook in mindere vorm, anders 140 kg - x8 prima alleen :)

Squat, 200 kg x 8-10, gaat altijd prima, 220 en 240 lukken in vorm ook goede setjes van 8 mee normaliter. Maar ik zak waarschijnlijk niet zo ver door als een powerlifter, is ook niet zo nodig voor een bodybuilder natuurlijk :)

Deadlift, doe ik niet supervaak, 150 lukt zeker met een setje van 8.

Maar ik train dus niet specifiek op kracht. Natuurlijk wel zwaar, maar altijd setjes van 6-12. Als het te gemakkelijk gaat, gewoon weer wat zwaarder.
 
Originally posted by t0mm1e
Ben nu 24.

Wat stats .. ehm

Vorm is nu wat minder, wat gedoe in persoonlijke situatie, vandaar de rare manier van stats ;)

Bankdrukken, 160 kg - x6 lukt meestal wel, ook in mindere vorm, anders 140 kg - x8 prima alleen :)

Squat, 200 kg x 8-10, gaat altijd prima, 220 en 240 lukken in vorm ook goede setjes van 8 mee normaliter. Maar ik zak waarschijnlijk niet zo ver door als een powerlifter, is ook niet zo nodig voor een bodybuilder natuurlijk :)

Deadlift, doe ik niet supervaak, 150 lukt zeker met een setje van 8.

Maar ik train dus niet specifiek op kracht. Natuurlijk wel zwaar, maar altijd setjes van 6-12. Als het te gemakkelijk gaat, gewoon weer wat zwaarder.

de grote vraag...

ben je naturel?
 
Originally posted by t0mm1e
Squat, 200 kg x 8-10, gaat altijd prima, 220 en 240 lukken in vorm ook goede setjes van 8 mee normaliter. Maar ik zak waarschijnlijk niet zo ver door als een powerlifter, is ook niet zo nodig voor een bodybuilder natuurlijk :)


lol, volgens mij moet het net het tegenovergestelde zijn :D

full ROM = altijd beter als je gaat voor optimale spiergroei vind ik...

ook beter voor je knieën trouwens...

anders moet je maar eens dat artikel over full squatten lezen op't board :D
 
WREED...

je woont in enschede..

ik woon in oldenzaal, train momenteel nog bij marian..

Maar welke gym train jij?

Ik zoek namelijk nog een gym waar ze een leggpress hebben die heel zwaar kan etc...

decline bankjes, goede begeleiding ook op gebied van voeding..

etc..
 
zo vet filmpje hoor !

looking huge en mooie stats hoor !
 
looking big :thumb: en het filmpje is idd vet! Hoelang train je al?
 
Heej tommie jij ook hier?
Mooie foto`s
 
Wow, dat zag er erg indrukwekkend uit dat filmpje.
De foto's zien er ook goed uit.

Hoelang trainde je al toen het filmpje werd gemaakt?
En ben je naturel op het filmpje en daarna?
 
ziet er zeer netjes uit! :thumbup:
idd benieuwd of je natural bent.. ;)

grtz
 
LoL... ik zie je net in de Veronica gids samen met electra . verders.... ziet er groot uit.. vooral die benen! top!
 
idd ik d8 al he die ken ik ergens van. heb ik je een paar uur geleden in de veronica gezien :)

ziet er erg goed uit :thumbup:
wel redelijk wat striae op je onderrug ofnie?
 
Heb wel meer striae, ook bij biceps (alleen zichtbaar als ik de huid zelf strak trek) en bij borst en zijkant rug.

Kan er weinig aan doen..

En heb 2 echte kuren gehad, allebei na die wedstrijd.
Voor die wedstrijd een beetje dianabol, en clen om af te vallen, maar verder niet zoveel.
Eigenlijk wel vreemd :S

Maar dus 2.5 jaar geleden een kuur, en net 3 weken klaar.

Even de vraag hoe groot ik wil worden, want het is duidelijk dat ik er wel aanleg voor heb :S
 
wat is striae?
 
Originally posted by Frenkpie
wat is striae?

Een ingescheurde huid. Wanneer je echt snel groeit kan het zijn dat je huid het niet bij kan benen, hierdoor ontstaan er scheuren in de huid die lelijke lidtekens achterlaten.
 
Ziet er goed uit!
Echt massief zeg..
hoelang train je al?

Filmpje is trouwens erg gaaf.
Ciao Ben
 
Back
Naar boven