AndroidHealthClinic

Novedex XT - Gaspari Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Testosteron-boosterWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dianestrozole® bevat twee unieke anti-aromatase supplementen. Het eerste ingredient ,17-keto-etiocholeve-3-ol-tetrahydropyranol, is een gepatenteerde niet-androgene anti-aromatase die gebruik maakt van de geavanceerde ether transport technologie. Met haar ether-aanhangsel, heeft deze ongeloveijke stof een langere halfwaardetijd in het menselijk lichaam waardoor je het slechts een keer per dag moet innemen in tegenstelling tot de vele malen per dag zoals bij andere anti-oestrogenen. Het tweede opmerkelijke ingredient dat we vinden in Novedex XT™, 3,17-keto-etiochol-triene, is de meest potente niet-androgene aromatase inhibitor ooit verkocht in de supplementenindustrie! Het is bijna 3X zo potent als het gaat om bindingstijden en bindingsvermogen (hoe snel en vast het blijft 'plakken' aan het doelmolecuul) dan 3,6,17-androstenetrione.

De combinatie van langwerkende niet-androgene anti-aromatase met de meest potente niet androgene anti-aromatase voorziet de slimmere atleet van een mes dat snijdt aan twee kanten tegen de effecten van oestrogeen en het voorkomen van oestrogeen aanmaak. Doordat Dianestrozole™ de productie van oestrogenen in het lichaam minimaliseert door haar duale aromatase inhibition systemen, zorgt dit voor een positief effect op de HPTA waardoor het het lichaam stimuleert om de testosteronproductie enorm te verhogen, de veiligste manier om op natuurlijke wijze een anabool effect te veroorzaken om spiermassa, kracht en uithoudingsvermogen te winnen terwijl de vetverbranding wordt gestimuleerd. Mocht het zo zijn dat u prohormonen of 'echte anabolen' heeft gebruikt helpt Dianestrozole's HPTA opregulerende effect het lichaam met het herstellen en normaliseren van de natuurlijke testosteronafgifte in het lichaam en is zo de perfecte LEGALE keuze voor post-cycle therapie (PCTVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 25 dagen en nog in de kuurHoe is de smaak van dit supplement? nvtWelke dosis heb je gebruikt? 4 caps voor het slapen gaan,opvoeren kan!!Waar heb je het supplement gekocht? nutri-shop.nl en ebayWelke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzendingWat heb je voor dit supplement betaald? via ebay bij het bieden 15 euro +7 euro verzend=22 euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. weer dat lekkere test gevoel!!!!
Mijn review over dit supplement
ik doe nu een combi van isa test en novedex xt,dit blijkt een natuurlijke super combo te zijn met wat whey en grea en een top multi ,je voelt je wel meester over de zaak na verloop van een week
ben in kracht en uithoudingsvermogen en omvang zekers vooruitgegaan

prima supplement niks mis mee echt de moeite waard,

alleen het prijskaartje is minder 51 euro voor 60 caps,

vind ike peper duur maar ja....(tip probeer ebay)als je nou op ebay koopt vraag of de verkoper het als een gift verstuurd ene de prijs verlaagd tot minder dan 15 us of andere valuta minder als 30 euro en geen paypal afschrift of rekkening mee stuurd dit om die homo,s bij inklaring voor te wezen en het is natuurlijk ook niet weg om te vragen of hij de verzend kosten nog leuk houd;))

novedex.jpg
 
je gebruikt van alles door elkaar en bent toch in staat de werking van de individuele supps te merken en zelfs te bescrhrijven? dit lijkt mij enigzins dubieus.

anti-e's in supps.. grappig :D
 
je gebruikt van alles door elkaar en bent toch in staat de werking van de individuele supplementen te merken en zelfs te bescrhrijven? dit lijkt mij enigzins dubieus.

anti-e's in supplementen.. grappig :D

KRITIEK is altijd welkom,graag zelfs vind ike belangrijk om zo te lezen wat jullie denken altijd goed,

maar om wat te verduidelijken heb als eerder isa test gehad en buiten om de grea whey en multi ben ik heel goed in staat om dit te beoordelen er is niks dubieus aan;)en het zelfde geld voor novedex xt dit is gewoon een super combo neem dat maar van me aan
 
Ik heb novedex XT gebruikt, 1 kuur van ongeveer een maand, en voelde goed. Toevallig komt deze week ISA-Test binnen, en koop ik een potje novedex XT bij, en neem het allebei in, welke verhouding houd jij aan ? Novedex xt savonds en ISA verdeelt over de dag 3x ?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb novedex XT gebruikt, 1 kuur van ongeveer een maand, en voelde goed. Toevallig komt deze week ISA-Test binnen, en koop ik een potje novedex XT bij, en neem het allebei in, welke verhouding houd jij aan ? Novedex xt savonds en ISA verdeelt over de dag 3x ?

Novedex xt alleen s'avonds voor het slapen gaan 4/5 cap'

Isa test s'ochtens 2 en 45min voor de training 4/6

en en rustdagen 3 voor het slapen gaan(isa)

train hard keep it real.....;)
 
Novedex xt alleen s'avonds voor het slapen gaan 4/5 cap'

Isa test s'ochtens 2 en 45min voor de training 4/6

en en rustdagen 3 voor het slapen gaan(isa)

train hard keep it real.....;)

Das flink, voor het slapen gaan op niet trainingsdagen dus 7 pillen
 
inderdaad, 7 vind ik teveel. Bedankt voor je reactie
 
ik heb het idee dat jij een of andere verkoper(ster) bent.
 
Bij werking van supp volgens producent heeft hij gewoon een copy paste gedaan van de promotie tekst, of bedoel je andere dingen ?
 
Bij mij deed het geen reet.
 
Heb net 2 potjes gekocht voor een cycle van 8 weken waar ik binnenkort mee ga beginnen wanneer mijn Energized X-Pand op is. De verkoper (Zwier) raadde mij aan om 2 capsules voor het slapen gaan in te nemen, maar moet je die ook nemen op niet trainingsdagen?
 
Heb net 2 potjes gekocht voor een cycle van 8 weken waar ik binnenkort mee ga beginnen wanneer mijn Energized X-Pand op is. De verkoper (Zwier) raadde mij aan om 2 capsules voor het slapen gaan in te nemen, maar moet je die ook nemen op niet trainingsdagen?

JA, je moet het zien als zijnde een ''kuurtje'' neem het nu met Bad ass mass samen. Ben pas in dag3 dus kan nog niet zeggen of het wat doen.
 
JA, je moet het zien als zijnde een ''kuurtje'' neem het nu met Bad ass mass samen. Ben pas in dag3 dus kan nog niet zeggen of het wat doen.

Houd ons dan maar op de hoogte van je voortgang en resultaten :rolleyes:
 
Ik merkte trouwens ook dat ik echt minder zin had om te nken en wijven te scoren, dat is wel een vervelende bijwerking moet ik zeggen.
 
Ik merkte trouwens ook dat ik echt minder zin had om te nken en wijven te scoren, dat is wel een vervelende bijwerking moet ik zeggen.

Vreemd, want je test zou toch juist omhoog moeten gaan en je oestrogeen omlaag ???
 
Laatst bewerkt:
Ik merkte trouwens ook dat ik echt minder zin had om te nken en wijven te scoren, dat is wel een vervelende bijwerking moet ik zeggen.

Dit probleem heb je bij meerdere Aromataze remmers. Ik heb een tijdje terug JW gebruikt en daar had ik deze "nare" bijwerking ook,je hebt gewoon geen zin. Het schijnt te komen omdat je vrije test gehalte stijgt bij JW maar het totaal juist laat dalen.
 
Dit probleem heb je bij meerdere Aromataze remmers. Ik heb een tijdje terug JW gebruikt en daar had ik deze "nare" bijwerking ook,je hebt gewoon geen zin. Het schijnt te komen omdat je vrije test gehalte stijgt bij JW maar het totaal juist laat dalen.

Al met al vond ik dat toch wat minder. ik ben wel benieuwd of anderen er wel resultaat mee boeken. die 1,5 kilo die ik ben aangekomen komt niet door dat potje, dat weet ik wel.
 
Ik merkte trouwens ook dat ik echt minder zin had om te nken en wijven te scoren, dat is wel een vervelende bijwerking moet ik zeggen.

Ben nu de vijfde week Novedex aan het nemen (2 pillen voor het slapengaan) en zit ook met die bijwerking.. Verder wordt mijn beast niet zo stijf als gewoonlijk :mad:
 
Ben nu de vijfde week Novedex aan het nemen (2 pillen voor het slapengaan) en zit ook met die bijwerking.. Verder wordt mijn beast niet zo stijf als gewoonlijk :mad:

tuurlijk, dit is weer zo een onzin product.
 
Back
Naar boven