MuscleMeat

Novedex XT - Gaspari Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Testosteron-boosterWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dianestrozole® bevat twee unieke anti-aromatase supplementen. Het eerste ingredient ,17-keto-etiocholeve-3-ol-tetrahydropyranol, is een gepatenteerde niet-androgene anti-aromatase die gebruik maakt van de geavanceerde ether transport technologie. Met haar ether-aanhangsel, heeft deze ongeloveijke stof een langere halfwaardetijd in het menselijk lichaam waardoor je het slechts een keer per dag moet innemen in tegenstelling tot de vele malen per dag zoals bij andere anti-oestrogenen. Het tweede opmerkelijke ingredient dat we vinden in Novedex XT™, 3,17-keto-etiochol-triene, is de meest potente niet-androgene aromatase inhibitor ooit verkocht in de supplementenindustrie! Het is bijna 3X zo potent als het gaat om bindingstijden en bindingsvermogen (hoe snel en vast het blijft 'plakken' aan het doelmolecuul) dan 3,6,17-androstenetrione.

De combinatie van langwerkende niet-androgene anti-aromatase met de meest potente niet androgene anti-aromatase voorziet de slimmere atleet van een mes dat snijdt aan twee kanten tegen de effecten van oestrogeen en het voorkomen van oestrogeen aanmaak. Doordat Dianestrozole™ de productie van oestrogenen in het lichaam minimaliseert door haar duale aromatase inhibition systemen, zorgt dit voor een positief effect op de HPTA waardoor het het lichaam stimuleert om de testosteronproductie enorm te verhogen, de veiligste manier om op natuurlijke wijze een anabool effect te veroorzaken om spiermassa, kracht en uithoudingsvermogen te winnen terwijl de vetverbranding wordt gestimuleerd. Mocht het zo zijn dat u prohormonen of 'echte anabolen' heeft gebruikt helpt Dianestrozole's HPTA opregulerende effect het lichaam met het herstellen en normaliseren van de natuurlijke testosteronafgifte in het lichaam en is zo de perfecte LEGALE keuze voor post-cycle therapie (PCTVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 25 dagen en nog in de kuurHoe is de smaak van dit supplement? nvtWelke dosis heb je gebruikt? 4 caps voor het slapen gaan,opvoeren kan!!Waar heb je het supplement gekocht? nutri-shop.nl en ebayWelke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzendingWat heb je voor dit supplement betaald? via ebay bij het bieden 15 euro +7 euro verzend=22 euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. weer dat lekkere test gevoel!!!!
Mijn review over dit supplement
ik doe nu een combi van isa test en novedex xt,dit blijkt een natuurlijke super combo te zijn met wat whey en grea en een top multi ,je voelt je wel meester over de zaak na verloop van een week
ben in kracht en uithoudingsvermogen en omvang zekers vooruitgegaan

prima supplement niks mis mee echt de moeite waard,

alleen het prijskaartje is minder 51 euro voor 60 caps,

vind ike peper duur maar ja....(tip probeer ebay)als je nou op ebay koopt vraag of de verkoper het als een gift verstuurd ene de prijs verlaagd tot minder dan 15 us of andere valuta minder als 30 euro en geen paypal afschrift of rekkening mee stuurd dit om die homo,s bij inklaring voor te wezen en het is natuurlijk ook niet weg om te vragen of hij de verzend kosten nog leuk houd;))

novedex.jpg
 
Koop gewoon wat winny en nolva...gegarandeerd betere resultaten voor een mindere prijs...
 
Morgen ga ik beginnen met m'n cycle van 8 weken Novedex XT,
Ben benieuwd naar de resultaten en ik houd jullie in dit topic op de hoogte!
Ik ga de komende 8 weken dan de aanbevolen dosis van 2 capsules voor het slapen gaan nemen!
Andere supplementen die ik er bij pak zijn: whey, multi, omega complex, ZMA en melatonine.
Alle tips, suggesties en reacties om de resultaten te optimaliseren zijn welkom!
 
Volgens mij blijven die testoboosters gewoonweg rommel...
 
Ik ben nu een maand bezig met Novedex XT en ik merk wel een verhoogde testosteron. Ook is mijn fysiek er een beetje beter uit gaan zien en ben ik 2 kg bijgekomen, maar dat ligt uiteraard niet (alleen) aan Novedex XT, maar aan een harde training en goede voeding. Ik ben inmiddels met de multi, omega complex, ZMA en melatonine gestopt. Verder is ook mijn geilheid en zin in coïtus verdwenen, maar ik heb inmiddels toch geen vriendin meer, dus dat scheelt. Tenslotte vind ik het tot nu nog maar een dure test booster, 90 euro voor een cycle van 8 weken en geen onvoorstelbare resultaten. Over 4 weken, aan het einde van mijn cycle, weer een verslagje over Novedex XT van Gaspari Nutrition...
 
Al resultaten geboekt?

Ik was het haast vergeten, maar echt onvoorstelbaar waren mijn resultaten niet. De laatste dag van de cycle werd ik zelfs ziek. Mijn hormoonhuishouding was wel een beetje van slag af door de Novedex XT. Verder ben ik er wel een beetje beter uit gaan zien, maar dat was niet echt de moeite om het product voor aan te schaffen. Conclusie: koop van je geld liever whey, creatine, een multivitamine en/of uiteraard goede voeding!
 
Ik was het haast vergeten, maar echt onvoorstelbaar waren mijn resultaten niet. De laatste dag van de cycle werd ik zelfs ziek. Mijn hormoonhuishouding was wel een beetje van slag af door de Novedex XT. Verder ben ik er wel een beetje beter uit gaan zien, maar dat was niet echt de moeite om het product voor aan te schaffen. Conclusie: koop van je geld liever whey, creatine, een multivitamine en/of uiteraard goede voeding!

oké, thanks. Nuttige informatie.
 
Zit in in me laatse week nu met nolvodex
Samen met creatine kracht krijg je er wel van
Ging in 6 weken van een 8x130 naar 8x150 op de bank
Maar nu nog kijken wat er blijft hangen
Vooruitgang is leuk maar dan wel blijfend
 
Zit in in me laatse week nu met nolvodex
Samen met creatine kracht krijg je er wel van
Ging in 6 weken van een 8x130 naar 8x150 op de bank
Maar nu nog kijken wat er blijft hangen
Vooruitgang is leuk maar dan wel blijfend

:eek:
 
Zit in in me laatse week nu met nolvodex
Samen met creatine kracht krijg je er wel van
Ging in 6 weken van een 8x130 naar 8x150 op de bank
Maar nu nog kijken wat er blijft hangen
Vooruitgang is leuk maar dan wel blijfend

Nette progressie, maar dat is vast en zeker van de creatine en niet van de Novedex XT...
 
Testo-boosters zou je eigenlijk moeten controleren met een bloedtest om echt te kunnen zeggen als het al dan niet werkt. Voor, tijdens en na, bij een cycle van 8 weken.
 
MET HET LAATSE BERICHT BEN IK HET OOK EENS
BEETJE DUUR ALLEEN
Normaal met creatinie pak ik ongeveer 10 kg op de bank meer
de echte reden dat ik er wel in geloof is dat de eerste serie nolvodex
verboden werd (werkt een beetje te goed zeg maar)
En ik heb gehoort dat het met deze serie miscchien ook gebeurt
Wat betreft de zwaktes onder de gordel ik zou het niet weten
werkt allemaal nog,Je kunt hierna natuurlijk een ander testo-booster nemen
Die op een andere manier werkt,Nolvodex voert niet echt de produktie op
Maakt geloof ik test vrij .
Dan denk ik dat je ook niet terugvalt omdat je weer verder gaat met een andere "kuur"
 
neem na een novedex inderdaad een andere test booster
heb niet echt geval dat de kracht afneemt
maar ben bang dat ik wel in een dipje komt
de buks werkt nog maar laadt slecht bij
en heb zelfs het gevoel dat ik minder baardgroei heb
en dat heb ook volgens mij met je test.hoogte te maken
dus denk dat ik maar iest anders neem
het werkt wel zeker als je wat ouder bent
maar je moet wel iest daarna doen om als weer aan te slingeren
 
neem na een novedex inderdaad een andere test booster
heb niet echt geval dat de kracht afneemt
maar ben bang dat ik wel in een dipje komt
de buks werkt nog maar laadt slecht bij
en heb zelfs het gevoel dat ik minder baardgroei heb
en dat heb ook volgens mij met je test.hoogte te maken
dus denk dat ik maar iest anders neem
het werkt wel zeker als je wat ouder bent
maar je moet wel iest daarna doen om als weer aan te slingeren

Ik hoor van mensen die NovedexXT nemen na een AAS cycle om oestrogenen te onderdrukken en de eigen test aanmaak te stimuliren op zich wel positieve dingen. Vooral libido wat zich sneller hersteld..
 
toen ik er mee bezig was was het libidio normaal
heb alleen nu het gevoel dat iest van streek is
en het dipje is niet erg diep maar wel zonde van de kracht en je reslutaat
dus mij advies is gewoon doe erna een andere testbooster om het vast tehouden
kan ook mensen die en een gewone testbooster en novedex door elkaar nemen om het reslutaat
nog groter te maken
het werkt super dat is gewoon waar
en ik neem het ook weer een keer alleen "beware off the dip"
 
moch je twijfel stuur ze maar op
 
Back
Naar boven