Fitness Seller

Novedex XT - Gaspari Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Testosteron-boosterWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dianestrozole® bevat twee unieke anti-aromatase supplementen. Het eerste ingredient ,17-keto-etiocholeve-3-ol-tetrahydropyranol, is een gepatenteerde niet-androgene anti-aromatase die gebruik maakt van de geavanceerde ether transport technologie. Met haar ether-aanhangsel, heeft deze ongeloveijke stof een langere halfwaardetijd in het menselijk lichaam waardoor je het slechts een keer per dag moet innemen in tegenstelling tot de vele malen per dag zoals bij andere anti-oestrogenen. Het tweede opmerkelijke ingredient dat we vinden in Novedex XT™, 3,17-keto-etiochol-triene, is de meest potente niet-androgene aromatase inhibitor ooit verkocht in de supplementenindustrie! Het is bijna 3X zo potent als het gaat om bindingstijden en bindingsvermogen (hoe snel en vast het blijft 'plakken' aan het doelmolecuul) dan 3,6,17-androstenetrione.

De combinatie van langwerkende niet-androgene anti-aromatase met de meest potente niet androgene anti-aromatase voorziet de slimmere atleet van een mes dat snijdt aan twee kanten tegen de effecten van oestrogeen en het voorkomen van oestrogeen aanmaak. Doordat Dianestrozole™ de productie van oestrogenen in het lichaam minimaliseert door haar duale aromatase inhibition systemen, zorgt dit voor een positief effect op de HPTA waardoor het het lichaam stimuleert om de testosteronproductie enorm te verhogen, de veiligste manier om op natuurlijke wijze een anabool effect te veroorzaken om spiermassa, kracht en uithoudingsvermogen te winnen terwijl de vetverbranding wordt gestimuleerd. Mocht het zo zijn dat u prohormonen of 'echte anabolen' heeft gebruikt helpt Dianestrozole's HPTA opregulerende effect het lichaam met het herstellen en normaliseren van de natuurlijke testosteronafgifte in het lichaam en is zo de perfecte LEGALE keuze voor post-cycle therapie (PCTVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 25 dagen en nog in de kuurHoe is de smaak van dit supplement? nvtWelke dosis heb je gebruikt? 4 caps voor het slapen gaan,opvoeren kan!!Waar heb je het supplement gekocht? nutri-shop.nl en ebayWelke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzendingWat heb je voor dit supplement betaald? via ebay bij het bieden 15 euro +7 euro verzend=22 euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. weer dat lekkere test gevoel!!!!
Mijn review over dit supplement
ik doe nu een combi van isa test en novedex xt,dit blijkt een natuurlijke super combo te zijn met wat whey en grea en een top multi ,je voelt je wel meester over de zaak na verloop van een week
ben in kracht en uithoudingsvermogen en omvang zekers vooruitgegaan

prima supplement niks mis mee echt de moeite waard,

alleen het prijskaartje is minder 51 euro voor 60 caps,

vind ike peper duur maar ja....(tip probeer ebay)als je nou op ebay koopt vraag of de verkoper het als een gift verstuurd ene de prijs verlaagd tot minder dan 15 us of andere valuta minder als 30 euro en geen paypal afschrift of rekkening mee stuurd dit om die homo,s bij inklaring voor te wezen en het is natuurlijk ook niet weg om te vragen of hij de verzend kosten nog leuk houd;))

novedex.jpg
 
iemand een pot novadex xt kopen voor 35euro
laat dan maar iets weten op prive inbox als je
die wil kopen
 
Ik merkte trouwens ook dat ik echt minder zin had om te nken en wijven te scoren, dat is wel een vervelende bijwerking moet ik zeggen.

Dit probleem heb je bij meerdere Aromataze remmers. Ik heb een tijdje terug JW gebruikt en daar had ik deze "nare" bijwerking ook,je hebt gewoon geen zin. Het schijnt te komen omdat je vrije test gehalte stijgt bij JW maar het totaal juist laat dalen.

Dit kan kloppen. Dat komt omdat een anti-aromatase inhibitor de omzetting van testosteron naar estradiol in het lichaam tegenhoudt.

Een laag estradiol gehalte is funest voor je libido.
 
Testo-boosters zou je eigenlijk moeten controleren met een bloedtest om echt te kunnen zeggen als het al dan niet werkt. Voor, tijdens en na, bij een cycle van 8 weken.

Er zijn (indrukwekkende) bloedresultaten te vinden van gebruikers van dit supplement op Amerikaanse fora (oa bodybuilding.com forum). Even zoeken;)
 
je gebruikt van alles door elkaar en bent toch in staat de werking van de individuele supps te merken en zelfs te bescrhrijven? dit lijkt mij enigzins dubieus.

anti-e's in supps.. grappig :D

ATD idd, niet echt een supplement. Bij overmatig gebruik kun je hier aardig depri van raken. Ik heb het zelf meegemaakt. Mijn oestrogeen was zo enorm gedaald (na bloedtest) dat de verhoudingen niet meer klopte.
 
hallo


toch zeker dat novadex xt bedoeld is voor nakuur???heb net mass fx en hyperdrol
en trisorbagen van ax
achter de rug heb het 2maand gebruikt
 
hier een woordje van mij over novadex xt eerst even een terug blik heb vorig jaar 2007 een half jaar getraind tot einde 2007 daarna gestopt en in september 2008 weer begonnen. en nu ook sinds drie weken met novadex begonnen, resultaat voor mij is bp nu 2x110 was altijd 90 kilo ga morgen voor de 120 kilo, coïtus drive nul echt helemaal geen zin meer, dat neem ik dan maar voor lief, als ze op zijn ga ik eens kijken of ik terug val zal het dan wel posten. placebo effect of niet ik ben er tevreden over
 
heb ook novedex xt gebruikt een maand of 2 geleden mijn libido is ok nergens te bekenen... al meer als een maand geen zin meer in coïtus snap er geen zak van... hoop wel dat het terug komt un keer of zijn er andere dingen waar ik dat mee terug kan krijgen?
 
Ja gewoon een andere t-booster gebruiken,zoals die van get diesel
ik weet niet of jer sterk van wordt het schijnt wel je drive op te krikke
 
hallo

iemand 2potjes novadex xt kopen??? heb er nog 2 staan
bij mij werken ze niet zo goed als je ze wil kopen laat
dan iets wete op mijne prive
 
Back
Naar boven