MuscleMeat

Novedex XT i.p.v. Nolvadex???

Bezoekers in dit topic

Mad Men

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 apr 2006
Berichten
38
Waardering
0
Hallo allemaal,

Heeft iemand van jullie ervaring met het gebruik van Novedex XT als nakuur?

Zou dit een goed produkt zijn te gebruikien i.p.v. van Nolvadex en hoeveel caps zou je per dag moeten nemen?...
Net als Nolvadex 1 per dag of mischien meer??...

Greetzzz

Mad Men
 
Het is een supplement. Ik geloof niet dat het effectief zal zijn in een aascycle.
 
waarom niet voor 2 tientjes echte nolva?
 
Gewoon een slim marketingtrucje van de supplementboeren. Het lijkt er een beetje qua naam op. Ze zetten er een leuk stukje om heen en het verkoopt weer. Ga gewoon voor de echte!
 
Ik geloof wel in dit product en wellicht is het effectiever dan echte Nolvadex.

Alleen zou ik voor 6-OXO kiezen. Veel mensen hebben daar betere resultaten mee.
 
krieltje zei:
waarom niet voor 2 tientjes echte nolvadex?

We stonden op het punt deze te bestellen todat we dit artikel zagen.

Als het klopt wat ze zeggen spreekt ons dit meer aan dan de echte...
 
Ik geloof wel in dit product en wellicht is het effectiever dan echte Nolvadex.

Als je dit zou gebruiken als nakuur denk je dan dat 1 cap.per dag genoeg is?..
 
Ik had ook gelezen dat het je testosteron gehalte met 400x verdubbeld. Geloof er eigenlijk niks van want kan er niet echt veel over vinden.
 
Er staat toch 2 tot 4 caps??

Maar Nolvadex is wel stuk goedkoper dan dit.
 
ignashov zei:
Ik had ook gelezen dat het je testosteron gehalte met 400x verdubbeld. Geloof er eigenlijk niks van want kan er niet echt veel over vinden.

Lol nee, gemiddeld zal het iets van 125% zijn.

Het werkt altijd nog beter dan Tribulus
 
Glenn GX zei:
Er staat toch 2 tot 4 caps??

Maar Nolvadex is wel stuk goedkoper dan dit.

Als je het gebruikt als voedingssupplement wel ja maar ik vraag me dus af wat de dosis is als je het gebruikt om na te kuren...

Nolvadex moeten wij bestellen en als we daar de verzendkosten bij optellen zijn we nog een stuk duurder uit...
Mits we er van uit gaan dat 1 cap.per dag voldoende is...
 
Nolvadex moeten wij bestellen en als we daar de verzendkosten bij optellen zijn we nog een stuk duurder uit...

if you cant walk the walk,don't talk the talk.

gewoon nolva man,die troep is gewoon another marketing truckje
 
krieltje zei:
gewoon nolvadex man,die troep is gewoon another marketing truckje

Ohja? Want?

Het valt me altijd op dat mensen zich blijven vasthouden aan oude gewoontes. Op dit board staat men niet veel open voor nieuwe ontwikkelingen heb ik het idee.

Geen wonder dat mensen altijd veel verweer krijgen als ze met iets nieuws op de proppen komen, terwijl ze wel mensen uitlachen die met zgn. jaren '80 schema's komen.
 
He glenn ik was er in de jaren 80 ook al bij.

En zou jij een goedje gaan uit proberen waarvan niemand weet of het label wel de lading dekt.......maar ga jij je gang maar,ik hoor wel of het idd wat is,tussentijds hou ik het wel bij de nolva
 
die shit die erin zit is nog geen patent op aangevraagd...dus vandaar dat het op deze manier verkocht kan worden...zou idaad wel goed kunnen werken...heb het alleen niet zo met die naam...nolvadex bekende naam dus maken we er maar novedex XT van
 
Ik weet wat het is, ik weet hoe het werkt en ik weet dat het werkt.

Hier kom ik later op terug in een apart topic.
 
Glenn GX zei:
Ik weet wat het is, ik weet hoe het werkt en ik weet dat het werkt.

Hier kom ik later op terug in een apart topic.
goed bezig :thumb:
 
Glenn GX zei:
Ik weet wat het is, ik weet hoe het werkt en ik weet dat het werkt.

Hier kom ik later op terug in een apart topic.

Ja, zou goed als je er op terug komt, Glenn. ;)
 
Novedex... Laat je niks wijs maken door "hercules"!! Doe gewoon zelf research. Toen ik nog klein was en een leek in bb, ben ik eens naar die sportschool "hercules" in den helder geweest om iets te kopen waar ik van zou groeien. Ik wou dat prohormoon van dymatize wat goed moest werken en waar toendertijd veel commotie over was in de voetballerij.
Die hadden ze niet. Maar die vent had zulke mooie praatjes, ik stond na 10 minuten buiten met een pot van 250 aminotabs en een potje à 60 caps 100mg "androstenedione" van een flutmerk en was totaal 210 gulden lichter. Maar ik was enthousiast, want er was net verteld dat je daar zeker wat kilo's mee kon aanzetten + extra kracht, dus ging er meteen mee beginnen. Ik merkte natuurlijk geen drol, zelfs geen placebo-effect...
Wel me geld kwijt!!
 
Back
Naar boven