XXL Nutrition

Contest Log Now or Never

  • Topic starter mouss
  • Startdatum
  • Reacties 313
  • Weergaven 33K
  • Volgers 30

Bezoekers in dit topic

ik zou je links helemaal geen 93kg geven, foto bedriegt erg.

Gewoon overall size, qua proporties zit het wel goed, mss een beetje meer borst.

Maar hangt volledig van jou af, wat wil jij?

Thx voor de input!
Bovenkant borst (mede door mijn jeugdige gyno) en triceps stonden bovenaan mijn lijst voor UB.
Verder denk ik dat er op benen (en kuiten) nog wel het 'makkelijkst' iets te winnen valt.
Mijn knieën vermakkelijken het niet, maar denk toch weer 2 LB-dagen te introduceren deze winter.

Ik wil nu zeker de Skatermarvin tour niet op #ishetalvrijdag, maar enig realisme dwingt me te denken dat deze winter er eigenlijk de spuit in moet.
Wat kan ik als natty nog winnen dat sustainable is? 2-3kg als ik een perfecte winter draai? 87kg op een gelijkaardig vp lijkt me ver tegen de limiet aan te zitten.
 
Ik wil nu zeker de Skatermarvin tour niet op #ishetalvrijdag, maar enig realisme dwingt me te denken dat deze winter er eigenlijk de spuit in moet.
Wat kan ik als natty nog winnen dat sustainable is? 2-3kg als ik een perfecte winter draai? 87kg op een gelijkaardig vp lijkt me ver tegen de limiet aan te zitten.
Als jij er dit jaar een solide 3kg spiermassa oppplakt mag je mij eens vertellen hoe.

Ik vind alles overigens mooi in verhouding. Bodybuildingwise mogen benen natuurlijk nog wel groter, maar persoonlijk vind ik de verhoudingen mooi zoals ze zijn:D
 
Thx voor de input!
Bovenkant borst (mede door mijn jeugdige gyno) en triceps stonden bovenaan mijn lijst voor UB.
Verder denk ik dat er op benen (en kuiten) nog wel het 'makkelijkst' iets te winnen valt.
Mijn knieën vermakkelijken het niet, maar denk toch weer 2 LB-dagen te introduceren deze winter.

Ik wil nu zeker de Skatermarvin tour niet op #ishetalvrijdag, maar enig realisme dwingt me te denken dat deze winter er eigenlijk de spuit in moet.
Wat kan ik als natty nog winnen dat sustainable is? 2-3kg als ik een perfecte winter draai? 87kg op een gelijkaardig vp lijkt me ver tegen de limiet aan te zitten.
Ik dat dat je nu zo'n 90% van je limiet hebt, om de andere 10% eruit te halen zou je heel veel opofferingen moeten maken voor een klein beetje gains. Verder mooi start punt voor de spuit erin te zetten ofc :cool: ga je?
 
Ik dat dat je nu zo'n 90% van je limiet hebt, om de andere 10% eruit te halen zou je heel veel opofferingen moeten maken voor een klein beetje gains. Verder mooi start punt voor de spuit erin te zetten ofc :cool: ga je?

Daar kan ik je voor 99% een sluitend antwoord op geven: Nee

Nadelen wegen gewoon niet op tegen voordelen:
1) gezondheid
2) ik ga nooit het podium op
3) ik heb een fobie voor naalden
4) Wij kunnen gecontroleerd worden bij het kaatsen (heb in 10jaar al 2x de eer gehad om te mogen plassen)
5) Heb al een 'speciaal' karakter (zeggen mijn exen toch:D), als ik nog verkeerd zou reageren op mijn gebruik ..
6) Heb op mijn werk enorm veel sociaal contact (klanten, leveranciers, ...) zie punt 5

Maar soms komt het wel eens in me op hoe het zou zijn, ja.

Ga ik echt even moeten bezinnen wat ik wil doen.
Mijn krachtstats zijn verre van indrukwekkend, maar PL zit er gewoon niet met mijn verleden aan blessures.
Wat wel jammer is, kon ik rustig bulken en rond de 93kg hangen en een wedstrijdje meepakken.

Fullbody 3*/week?
 
Deze is wel nice!



Screenshot_20180802-094156.jpg
 
Daar kan ik je voor 99% een sluitend antwoord op geven: Nee

Nadelen wegen gewoon niet op tegen voordelen:
1) gezondheid
2) ik ga nooit het podium op
3) ik heb een fobie voor naalden
4) Wij kunnen gecontroleerd worden bij het kaatsen (heb in 10jaar al 2x de eer gehad om te mogen plassen)
5) Heb al een 'speciaal' karakter (zeggen mijn exen toch:D), als ik nog verkeerd zou reageren op mijn gebruik ..
6) Heb op mijn werk enorm veel sociaal contact (klanten, leveranciers, ...) zie punt 5

Maar soms komt het wel eens in me op hoe het zou zijn, ja.

Ga ik echt even moeten bezinnen wat ik wil doen.
Mijn krachtstats zijn verre van indrukwekkend, maar PL zit er gewoon niet met mijn verleden aan blessures.
Wat wel jammer is, kon ik rustig bulken en rond de 93kg hangen en een wedstrijdje meepakken.

Fullbody 3*/week?
Lekker naturel blijven dan. Je hebt een meer dan prima hoeveelheid massa en je doet er ook nog een andere gecontrolleerde sport naast.
 
Ziet er goed uit maat. Lekker vol!
 
Flink buff man. Snap ergens wel dat je er met testen uitgepikt wordt. Zieke armen man!
 
Ziet er goed uit maat. Lekker vol!

Give me ALL the carbs !! :D

Flink buff man. Snap ergens wel dat je er met testen uitgepikt wordt. Zieke armen man!

Mja, zeker in een sport waar je eigenlijk niets hebt aan deze massa.

Velen hadden hun bedenking bij krachttraining naast het kaatsen. Kan niet zeggen dat mijn niveau achteruit gegaan is.
 
Give me ALL the carbs !! :D



Mja, zeker in een sport waar je eigenlijk niets hebt aan deze massa.

Velen hadden hun bedenking bij krachttraining naast het kaatsen. Kan niet zeggen dat mijn niveau achteruit gegaan is.
Houden zo..denk niet dat een paar reusachtige quads je beter gaan maken
 
Sluit ik me zeker bij aan! Hard werken met een plan en voor langere tijd loont :thumbs:
 
Sluit ik me zeker bij aan! Hard werken met een plan en voor langere tijd loont :thumbs:

Nogmaals Thx! Zoals ik in een vorige post al zei, het is door mensen zoals jullie dat ik het bereikt heb. Niet alleen door de (basis)kennis te leren op DBB, maar ook door gemotiveerd te blijven.

Heb de eerste 3 jaar in gyms getraind waar er qua fysieken weinig motivatie te rapen viel en qua kennis nog minder. Als je als groentje start met Starting Strenght (en ben echt met de losse bar begonnen, dat was mijn eerste training. Klaar na 25min) en de 'beesten' in de gym zeggen dat je moet splitten, wel.. Niet makkelijk
 
Heb de eerste 3 jaar in gyms getraind waar er qua fysieken weinig motivatie te rapen viel en qua kennis nog minder. Als je als groentje start met Starting Strenght (en ben echt met de losse bar begonnen, dat was mijn eerste training. Klaar na 25min) en de 'beesten' in de gym zeggen dat je moet splitten, wel.. Niet makkelijk

Zo blij dat je mij, als "groentje" onder je wings genomen hebt, waarvoor dank :thumb: ;)
 
Zo blij dat je mij, als "groentje" onder je wings genomen hebt, waarvoor dank :thumb: ;)

Alleen jammer dat ik vrij snel weggegaan ben na je intrede..
 
Gelukkig kan ik nog rekenen op je hulp als ik die nodig heb :clap:
 
idd flink buff:thumb:
 
Back
Naar boven