Fitness Seller

Contest Log Now or Never

Bezoekers in dit topic

03-08-2018

Planning voor vandaag:

11h: 200ml magere melk + 75gr havermout + 15gr iso + 25gr pindakaas + 1appel + kaneel
13h: 100gr rijst + 200gr kip + 200gr broccoli
14h30: Pomptraining
16h: 1 stokbrood + 200gr ham + 30gr mayo + veldsla
17h: vertrekken naar festival :cheer:

Macro's tot festival: 2306kcal 152p 284c 57f

Edit: 4shotjes J&B + 1x pizza BBQ Chicken + 250gr magere kwark en een geweldige avond.
Eenmaal mijn 1200kcal maaltijd van 16h verteerd was, stond ik er echt goed bij. Abs duidelijk zichtbaar, hopelijk krijg ik wat foto's doorgestuurd vandaag, want niets met mijn camera getrokken.
 
Laatst bewerkt:
06-08

Vakantie zit erop en hierdoor ook mijn 3weeks diet break.
Ik ga terug 4weken cutten, aangezien ik in september volgende op planning staan heb:

1x festival
3 dagen Noord-Spanje
4 dagen Zuid-Frankrijk
7 dagen Alicante

Wel vrij veel wedstrijden nog in de week, dus qua trainingen zal ik een en ander moeten aanpassen. Vanavond denk ik een fullbody.

Voeding starten rond de 2400 - 2500kcal's deze week
 
Mooie vooruitzichten nog bro!
 
03-08-2018

Planning voor vandaag:

11h: 200ml magere melk + 75gr havermout + 15gr iso + 25gr pindakaas + 1appel + kaneel
13h: 100gr rijst + 200gr kip + 200gr broccoli
14h30: Pomptraining
16h: 1 stokbrood + 200gr ham + 30gr mayo + veldsla
17h: vertrekken naar festival :cheer:

Macro's tot festival: 2306kcal 152p 284c 57f

Edit: 4shotjes J&B + 1x pizza BBQ Chicken + 250gr magere kwark en een geweldige avond.
Eenmaal mijn 1200kcal maaltijd van 16h verteerd was, stond ik er echt goed bij. Abs duidelijk zichtbaar, hopelijk krijg ik wat foto's doorgestuurd vandaag, want niets met mijn camera getrokken.

De filmpjes die ik heb zien langskomen waren wel cool ! Misschien volgend jaar ook op mijn planning zetten...
 
Mooie vooruitzichten nog bro!

Wel 2x voor het werk, maar ben alleen dus ik bepaal het tempo.
Wel veel (lekker) eten met leveranciers.

De filmpjes die ik heb zien langskomen waren wel cool ! Misschien volgend jaar ook op mijn planning zetten...

Was echt goed, op het laatste stonden we met een groep van 30-40man aan mainstage. Geen getrek, geduw of andere buitensporigheden omdat iedereen elkaar kende.

Ik wacht met ongeduld de foto's op hun FB-pagina af. Op het klein schermpje van zijn toestel zag ik er echt shredded uit!
 
Ga je nog iets van een log bijhouden?

Ook Wel benieuwd naar je filmpjes on stage
 
Ga je nog iets van een log bijhouden?

Ik heb in de trainingslog sectie wel een log lopen. Frequent gelogd in het begin (2013-2014), laatste post kan van begin 2018 zijn.

Ik wil het wel heropnemen als er iemand iets zou aan hebben. + Als ik een plan heb, want gewoon wat aanklooien daar leert niemand iets van bij.

Iemand nog een interessante template? Powerbuilding, maar pure BB mag ook
 
Ik ben in ieder geval IN als je iets bij gaat houden. Valt altijd wel wat te leren
 
Liefste dagboek,

Gisteren stond er een FB op het programma die ik niet uitgevoerd heb.
Vandaag ga ik aan het zwembad liggen.
Morgen belangrijke bekerwedstrijd.

Gisteren enkel 4km gewandeld, heb totaaaaaaaaaaaaal geen zin om te trainen
Wel mooi aan mijn 2400kcal gehouden.
 
Zondag was er wedstrijd in Ollignies, heb je daar meegedaan ?
 
Gelijk heb je met dit weer, mag ooit. Succes met je match!
 
Toch proficiat hé moatje ;) :thumbs:
 
Back
Naar boven