MuscleMeat

NOX3 of Glutamine Peptide icm creatine?

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Ik was op zoek naar een goed arginine supplement tot ik NOX3 vond. Uiteindelijk kwam ik net op het laatste moment ook bij Newbody uit. Een week geleden besteld, maar toen hadden ze het nog niet binnen. En gisteren lieten ze weten dat het gisteren verstuurd is en vandaag dus aan moet komen.
Ik zou zeker de NOX3 uit gaan proberen, lijkt erg goed te zijn.

NOX3 lijkt mij een soort HMB ???

We zullen zien ga micronized crea/nox3 en vanadyl nemen een maand lang!

glutamine peptides heb je absoluut veel meer aan.

Ik weet overigens niet wat je doel is... wat verwacht je binnen die ene maand te bereiken?

ik zou er geen nemen! aangezien ik de eigenaar ken van die site.. :p

Verklaar je nader Champ? Ik denk dat Juriaan en ik erg geinteresseerd zijn of je serieus bent.
Ik ben net met de NOX begonnen en denk erover ook voor hun glutamine peptide van SNI te gaan en met die merken lijkt me in ieder geval weinig mis.
Over de rest ben ik trouwens ook niet ontevreden. Ze stuurden keurig een mailtje dat ze de NOX3 binnen hadden en dat ik het een dag later zou krijgen. Ik had het weliswaar bij hercules bestelt, maar dat is toch hetzelfde.

Heeft er nu iemand een mening over glutamine peptide, want ik denk er toch over om het te bestellen. 55,60 euro is niet veel voor 1kg ???

Alessandro zei:
Heeft er nu iemand een mening over glutamine peptide, want ik denk er toch over om het te bestellen. 55,60 euro is niet veel voor 1kg ???

Als je dagelijks 1 of 2 shakes van 50 gram proteine neemt is glutamine onnodig omdat je dan al rond de 10-20 gram uit je shakes haalt.

Ik gebruik het, waarom weet ik niet :p

glutamine peptide

De g-plendish die in amerika te koop daar zijn de verhalen super over, mensen met echt kennis van zaken hebben daar hele goede ervaringen mee.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven