MuscleMeat

NoxiPro iemand ervaring?

Users who are viewing this thread

Bobby10

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 jul 2010
Vetpercentage
1%
Je kunt het een beetje vergelijken met Maximize en Jack3d.

Er zit in ieder geval een behoorlijke portie stimulanten (caffeine, 1.3di) in, als je op Maximize v2 en Jack3d goed ging, gaat dit ook goed.

Ik hoor ook veel mensen over Mesomorph en die ziet er inderdaad goed uit 4gr beta alanine en 5gr citruline.. een van de weinige pre workouts met de juiste hoeveelheid maar wel goed aan de prijs, helaas.

En dan is er ook nog Hard! van Bodyenfitshop, Jack3d + Jok3d in één, 40 doseringen voor een spotprijs.

Maar goed als je nou Noxipro, Mesomorph of Hard! neemt, ik denk wel dat ze je goed bevallen.

Zuipschuit

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
7 mei 2009
Uhu, de Hard! van Body&Fitshop kun je vergelijken met de NoxiPro. Ik heb er nu 4 training opzitten met de Hard! en ga er nogsteeds supergoed op. Wat mij betreft, voor deze prijs, streeft hij NoxiPro voorbij. Harde pomp, goede focus, geen idiote crash, goed van smaak en geen overdreven energie rush. Zeker een aanrader:thumbs:

bertdenw

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
21 mrt 2011
Lengte
1m72
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
  • Topic Starter Topic Starter
oke , bedankt ;)

Naomi1987

Competitive Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
19 okt 2010
Lengte
1m68
Massa
67kg
Vetpercentage
17%
Ik krijg altijd een enorme crash van Noxipro, neem het daarom niet meer. Ik ben helemaal van van preworkout power van B&F, werkt iedere keer weer!

Betta

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
18 mrt 2010
Lengte
1m88
Massa
74kg
Vetpercentage
9%
Net de eerste training gehad met NoxiPro, 1 scoop met 240 ML water. Uur voordat ik het heb ingenomen wat eten gehad.
Redelijke pomp, redelijke focus niet echt merkbare energie. Voelde me wel wat benauwt en zenuwachtig over het algemeen wat opgejaagd etc wat negatief is. Echter geen last van een crash ofzo kan ook normaal plassen in tegenstelling tot sommige mensen.

Weet niet of ik het nog een keer ga proberen of dat ik het potje ga verkopen tbh.

Laatst bewerkt:

TigerNL

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
2 aug 2009
Lengte
1m78
ik ga heeeerlijk hard op noxipro.
goeie pomp, geweldige focus en kan uren doorgaan.
Heerlijk spul, aan te raden.. maar vergeet niet dat het bij iedereen anders uitpakt

pantrofl

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
17 apr 2009
wou dat dit spul niet bij mij uitgewerkt was. heerlijk gevoel kreeg je er altijd van. Nam het niet eens voor de energie voor de training, meer voor het gevoel. :D

Unstoppable

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
6 jan 2011
Lengte
1m89
Massa
98kg
Vetpercentage
10%
vandaag weer eens een keer gehad, heerlijk getrained :D en niet eens de bekende crash gehad ^^

dannydijkstra

Novice
Lid geworden
25 nov 2011
Lengte
1m77
Massa
70kg
goed spul werkte wel goed maar ben er de eerste dag gelijk ziek van geworden wegens overdosis kreeg 2 dagenlang hartkloppingen en goed misselijk geweest als ik nu aleen al de geur ruik krijg ik al een misselijk gevoel

Stefan84

Competitive Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 apr 2007
ik heb net een sample genomen, 2 doseringen dus. Erg sterk spul!

skinnie

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
21 dec 2005
Lengte
1m88
Massa
154kg
Vetpercentage
18%
ik kreeg er een kleine piemol van, mevrouw skinnie heel boos:mad:

Betta

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
18 mrt 2010
Lengte
1m88
Massa
74kg
Vetpercentage
9%
Als je nog NoxiPro wilt proberen ik heb nog een potje met 42 maatscheppen (Ik heb zelf 3 shakes gehad) maar het werkt niet op mij op de een of andere manier. Krijg er wel een pomp van maar daar houd het ook bij op.

PB als je interesse hebt bro ^^

Naar boven