AndroidHealthClinic

Noxplode of Jack3d (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mick1234

Novice
Lid geworden
11 okt 2011
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
86kg
Vetpercentage
24%
Graag wat ervaringen ,ben er nog niet uit welke ik deze keer ga namen.
 
Jack3d. Deed meer bij mij
 
no xplode word je te zenuwachtig van vind ik persoonlijk (veel op de pot)
jack3d is imo beter dan no xplode. veel focus en veel energie zonder die vervelende zenuwen. maar dat varieert bij iedereen ofzo.
 
noxipro geprobeerd? goedkoper als jack3d en deed meer voor mij
 
Jack3D is much better
 
Bedankt voor de reacties, ik probeer Jack3d nu.
 
Na noX & unleash gebruikt te hebben ... geef ik nu toch ook voorkeur aan Jack3d.
 
Noxplode deed me niets, ga denkelijk ook jack3d proberen.
 
bij mij staat 1.m.r boven aan mijn lijstje:)
 
Jack3d is erg goed, alleen 1MR vind ik toch net iets beter. 1MR is dan ook ietsjes duurder.
 
Jack3d is erg goed, alleen 1MR vind ik toch net iets beter. 1MR is dan ook ietsjes duurder.

ik vind Jack veel beter, en jack is ook duurder als je ziet hoeveel je uit een potje haalt vergeleken met 1mr
 
Hoeveel schepjes haal je uit 1mr en wat is de prijs bij u?
 
Hoeveel schepjes haal je uit 1mr en wat is de prijs bij u?

ik verkoop niks maar uit mijn hoofd zeg ik dat je uit een potje 1MR 28 doseringen haalt en uit Jack3D 15 a 20, afhankelijk van de dosis die je pakt
 
Haha zo bedoelde ik het ook niet:p. Jack3d heeft 45 doseringen en 1mr 28. Uitgegaan van normale doseringen volgens verpakking en niet qua behoefte. Voor een potje 1mr betaal je 40 en voor jack3d rond de 30
 
Haha zo bedoelde ik het ook niet:p. Jack3d heeft 45 doseringen en 1mr 28. Uitgegaan van normale doseringen volgens verpakking en niet qua behoefte. Voor een potje 1mr betaal je 40 en voor jack3d rond de 30

klopt, maar van jack heb je 2 a 3 schepjes nodig en van 1MR slechts 1
 
1,5 schep is voor mij voldoende, maar dat scheelt inderdaad per persoon
 
Alle reclame in dit topic verwijderd. Let op: links plaatsen over je aankopen wordt ook gezien als reclame.
 
Back
Naar boven