AndroidHealthClinic

NPO3 docu #Fitgirl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het meest verbaasd was ik nog wel over haar shape tijdens het interview na de wedstrijd.
 
Jammer dat t weer zo’n broscience coach is. Met z’n appeldag. Koekoek. Zo’n meisje zal er heilig van overtuigd zijn dat dit echt de enige manier is, want ja, de coach zegt het he
 
Ze lijkt niet echt een passie voor trainen en een gezonde levensstijl te hebben.. als je elke keer zo terugvalt en alleen puur inzet op die ene prestatie/podium moment.

Voor de rest wel oke voor een “bodybuilding” docu op de NPO. In ieder geval geen demonisering van de sport.
 
Waarom hebben vrouwen altijd een coach?
 
Belachelijke docu.
 
Waarom hebben vrouwen altijd een coach?

Het ergste is dat de meeste bikini chicks een uitgebreider peak week protocol hebben dan Phil Heath. Zout laden, carbs laden, watermanipulatie etc etc. En dat terwijl ze pas een paar maanden in de gym rondlopen :rolleyes:

Letterlijk rondlopen trouwens, want trainen doen ze niet echt.
 
Prima docu opzich
Alleen waarom ze zichzelf weer zo vet laat worden snap ik niet
 
Laatst bewerkt:
Zonde dat ze haar vetpercentage tot twee keer toe weer zo heeft laten stijgen.. Toch zie je dat veel, veel meiden die na zo'n contest in een diep gat vallen "eindelijk weer mogen eten" en tadaa.. binnen no time vliegt het er weer aan, en zonder doel is het dan behoorlijk moeilijk om een en ander weer op te pakken.

Ik vond het een prima documentaire, ze was eerlijk en het was wel interessant om te zien hoe haar prep ging.

Als je een coach hebt die er vroegah zo bij stond en nu een fysiek van een aardappel heeft vind ik dat je je sowieso af moet vragen wat die je nog te bieden heeft. Het lijkt alsof die is blijven hangen in zijn eigen tijd.. Uiteindelijk is er niets mis met een appel / ei dag wanneer je daarmee aan je macro's komt (laten we zeggen per week). Ze had in the end een prima shape (maar mijn god, het deed haar hoofd qua vetpercentage geen goed).

Ik zelf vond haar benen echt wel heel goed en mooi (pre contest, bleef niet veel van over helaas).

Op instagram heeft iedere fitnessbabe / dude zijn gal al over deze documentaire gespuwd, erg triest om te zien dat iedereen het maar nodig vind om haar tot op het bot af te kraken. (Om die reden ben ik de docu gaan kijken, ik dacht dit moet wel goed mis zijn). Uiteindelijk was het gewoon leuk om te kijken en was er niet zo veel mis mee.

Ja, je kunt je afvragen of haar coach wel up to date is, ook haar trainingen lijken niet optimaal. Maar moet altijd alles dan maar 100% optimaal zijn voordat je jouw weg mag laten zien. Dit was een stuk realistischer dan alle IFBB bikini athletes op instagram die je meenemen op hun weg naar de wedstrijd.
 
Op instagram heeft iedere fitnessbabe / dude zijn gal al over deze documentaire gespuwd, erg triest om te zien dat iedereen het maar nodig vind om haar tot op het bot af te kraken.
Ik denk niet dat ze een beter of gelukkiger mens is geworden van dit traject, en daarin speelt onze 'Super Coach' in deze docu een grote rol. Deze docu heeft vooral weer mijn (voor?)oordeel bevestigd over het niveau van de gemiddelde coach in deze branche.
 
Zonde dat ze haar vetpercentage tot twee keer toe weer zo heeft laten stijgen.. Toch zie je dat veel, veel meiden die na zo'n contest in een diep gat vallen "eindelijk weer mogen eten" en tadaa.. binnen no time vliegt het er weer aan, en zonder doel is het dan behoorlijk moeilijk om een en ander weer op te pakken.

Ik vond het een prima documentaire, ze was eerlijk en het was wel interessant om te zien hoe haar prep ging.

Als je een coach hebt die er vroegah zo bij stond en nu een fysiek van een aardappel heeft vind ik dat je je sowieso af moet vragen wat die je nog te bieden heeft. Het lijkt alsof die is blijven hangen in zijn eigen tijd.. Uiteindelijk is er niets mis met een appel / ei dag wanneer je daarmee aan je macro's komt (laten we zeggen per week). Ze had in the end een prima shape (maar mijn god, het deed haar hoofd qua vetpercentage geen goed).

Ik zelf vond haar benen echt wel heel goed en mooi (pre contest, bleef niet veel van over helaas).

Op instagram heeft iedere fitnessbabe / dude zijn gal al over deze documentaire gespuwd, erg triest om te zien dat iedereen het maar nodig vind om haar tot op het bot af te kraken. (Om die reden ben ik de docu gaan kijken, ik dacht dit moet wel goed mis zijn). Uiteindelijk was het gewoon leuk om te kijken en was er niet zo veel mis mee.

Ja, je kunt je afvragen of haar coach wel up to date is, ook haar trainingen lijken niet optimaal. Maar moet altijd alles dan maar 100% optimaal zijn voordat je jouw weg mag laten zien. Dit was een stuk realistischer dan alle IFBB bikini athletes op instagram die je meenemen op hun weg naar de wedstrijd.

Mooi gezegd! Ik vond het een van de weinige docu's die gewoon een eerlijk beeld gaf over hoe de realiteit er voor veel fitgirls uitziet die aan een wedstrijd mee doen. Velen hebben namelijk ook een coach die in 19 lang geleden een goed fysiek hadden en nog met de beperkte kennis van toen te werk gaan.

Ook is mooi tussen de regels door te lezen dat ze niet happy is met haarzelf, niet in shape en niet "uit shape". En dat zijn toch heel vaak de redenen dat we aan wedstrijden mee doen, een dieper liggend mentaal iets.

Niets dan respect voor haar dat ze dit zo heeft laten zien, want ze is verder in alles heel open en eerlijk geweest voor mijn gevoel.
 
Vond het ook meer dan prima. Wellicht een bro coach, maar daar lopen er tientallen van rond die toch top shapes neer zetten. Ieder zo zijn tactiek uiteraard.

Begeleiding post show had wellicht beter gemogen, maar zoals Hill zei zie je dat bij de meeste amateur wedstrijd atleten (niet alleen de bikini klasse).
 
Zonde dat ze haar vetpercentage tot twee keer toe weer zo heeft laten stijgen.. Toch zie je dat veel, veel meiden die na zo'n contest in een diep gat vallen "eindelijk weer mogen eten" en tadaa.. binnen no time vliegt het er weer aan, en zonder doel is het dan behoorlijk moeilijk om een en ander weer op te pakken.

Euhm.... doen we dat quasi niet allemaal? :scratch:
 
Ik snap sowieso die hele bikini fitness klasse van vrouwen niet. (Binnen NL)
De vrouw van Skatermarvin zou voor de grap eens mee moeten doen, die heeft van zichzelf al een beter, gespierder figuur dan die meiden die daar aan meedoen.
 
Euhm.... doen we dat quasi niet allemaal? :scratch:

Toch niet zo extreem? Ik geef eerlijk toe dat ik (zomer / winter) ook wel schommel, maar dat is max 5kg. Ik vind het bizar dat zij na 2-4 maanden na de contest van megaskinny naar zwaar overgewicht gaat.

Ik geloof dat we dat hier niet doen..
 
I mean, ze is hier 3e mee geworden en heeft zich geplaatst voor het NK?

ruD40Bj.jpg

Dit is gewoon mager, heeft toch niks met fitness te maken?

Snap verder ook niet waarom (Dit geld overigens ook voor mannen) waarom ze zichzelf gewoon willen pijnigen qua voeding.
Die eindeloze bakjes droge kip met droge rijst zonder smaakmakers.
Why? Why? Why?

Verder wel een dikke prestatie om zo in shape te komen van waar ze heen gebinged heeft.
Aan de andere kant ook een prestatie op zich om binnen 4 maanden weer terug te bingen naar zo'n olifant. Die moet echt wel 4k+ per dag gegeten hebben om zo'n 40 kilo aan te komen in 4 maanden tijd.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap sowieso die hele bikini fitness klasse van vrouwen niet. (Binnen NL)
De vrouw van Skatermarvin zou voor de grap eens mee moeten doen, die heeft van zichzelf al een beter, gespierder figuur dan die meiden die daar aan meedoen.
Mwhoa, bij vrouwen gaat massa nou eenmaal niet zo snel. En als je als natty zo droog mogelijk wilt komen blijft er gewoon bijzonder weinig over.
 
Back
Naar boven