MuscleMeat

NPO3 docu #Fitgirl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bash was duidelijk niet naar de persoon. Maar de coaching wel. Een goede coach zit ook met je mindset mee en dat had ze wel nodig.
De coaching is ruk maar iemand mentaal gaan coachen? Die vrouw heeft eerder een lang traject bij een psycholoog nodig niet een voedingscoach... Ik snap dat je die coach een mongool vindt maar hem haar vreetbuien verwijten is debiel.
Ik kan je uit ervarin vertellen dat alle energie en moeite die je erin steekt in het niet valt bij die paar minuten on stage. Ieder zijn ding toch ;) het is overigens geen string maar poseerslip is de correcte naam.
Dat kan, in onze gym zijn alle wedatrijdatleten er klaar mee. Vonden het de lijdensweg niet waard om dan ingebruind en ingeolied gekeurd te worden door 90% mannen in hun poseerstring of zwembroek. Op wat naam in die wereld na krijg je voor de lange lijdensweg niet zoveel terug en vind je omgeving het maar raar. Enfin iedereen zijn eigen hobby's maar er is iets mannelijks aan grote gewichten te tillen.
 
Ik heb er zelf gemengde gevoelens bij. Het was een leuke ervaring, alle aandacht, complimentjes, dol op je eigen shape zijn.. maar om van dit je leven te maken? Zoveel wat je niet kunt doen. Zoveel invloed dat het op je humeur kan hebben en waar jijzelf en anderen last van hebben.. enkele weekjes na de wedstrijd en de kick is weer weg. Alle zooi en geld wat erbij komt kijken, je gezondheid. Het doet ook veel met iemand, ik zag mezelf en anderen veranderen. Beetje het idee dat je uniek bent ofzo. Ik weet het niet, het blijft een prachtige ervaring die ik niet had willen missen, maar er is ook zoveel wat ik wel gemist heb.

Zo kijk ik er ook tegen aan. Het is een uiterst dun lijntje met sportief het beste uit jezelf halen en tegelijk je gezondheid te behouden.
 
Hoe dan ook knappe prestatie. (Maar 27 eieren, dan ligt er toch niemand meer vrijwillig naast je in bed?)

Iemand enig idee van wie dat kunstwerk is van Arnold Schwarzenegger die ze in haar woonkamer heeft hangen? Op 39:56 (geen idee hoe ik screenshot fiks).
 
Hoe dan ook knappe prestatie. (Maar 27 eieren, dan ligt er toch niemand meer vrijwillig naast je in bed?)

Iemand enig idee van wie dat kunstwerk is van Arnold Schwarzenegger die ze in haar woonkamer heeft hangen? Op 39:56 (geen idee hoe ik screenshot fiks).

johnyjordaan die snuift het op over zijn longen.
 
Ik vind het trouwens best een irritant wijf in deze docu. In de hele docu tal momenten waarin ze huilie doet over hoe ongezond, extreem en zwaar het allemaal is... en meanwhile 10 maanden per jaar rondlopen als een varken.

Bij echte fitgirls heb ik toch een iets andere voorstelling, dit is slechts een dikkie met aandachtstekort en mentale problemen.

Als je echt een docu had willen maken over hoe het bodybuilding wereldje daadwerkelijk in elkaar zit, pak dan iemand die er echt voor leeft dag in dag uit en niet een basisschooljuf die even haar minute of fame wil pakken.
 
Geen zin om alles te kijken, dus maar een beetje geskimmed...

Ik vind het eigenlijk helemaal geen mooie fysieken, maar dat is subjectief. Wat mentale problemen lijken hier wel aan de orde en die "coach" is echt helemaal van de pot gerukt met zijn eierendag: "Ieder pondje gaat door de mondje..." Jezus.
 
Geen zin om alles te kijken, dus maar een beetje geskimmed...

Ik vind het eigenlijk helemaal geen mooie fysieken, maar dat is subjectief. Wat mentale problemen lijken hier wel aan de orde en die "coach" is echt helemaal van de pot gerukt met zijn eierendag: "Ieder pondje gaat door de mondje..." Jezus.
Appels moet je ook niet met eieren vergelijken
 
Heb de docu ook gezien en zelf ook bekend met de appel/eiwit dagen (6 jaar geleden)
Zou denken dat de kennis door de jaren heen toch verbeterd zou zijn , maar helaas.

Ook ik ging er vanuit dat een appel/eiwit dag heel normaal was, dit er bij hoorde en goed voor je fysiek zou zijn.
Je staat immers onder begeleiding van top coaches (nederlandse kampioenen bodybuilding, ek/wk gedraaid etc) en kreeg ook gewoon antwoord om mijn vraag hoe en waarom dus trok het ook niet in twijfel.

Op deze dagen na, wat overigens alleen in de laatste fase naar de wedstrijd toe was had ik een prima schema. Voldoende kcal, verdeling van de macros etc.

Als ik er op terug kijk vond ik het een prima en leuke ervaring, echter zou ik het nooit weer zo aanpakken met de kennis die ik nu heb opgedaan in de loop vd jaren.
Zou sowieso nooit weer het podium op gaan.

Even terug naar de meid uit de docu: Imo moet zij geen wedstrijden meer doen en eerst eens in therapie gaan.
 
Maar ze is lerares. Toch wel raar dat ze zo gek is.
 
Lekker slipjes ruiken:o

Vies mannetje, je kan ze ook gewoon inlijsten.

Zo zie je maar weer hoe jij denkt.

Minder dan of als het vuil onder mijn schoenen. Vies

+week karma als je die quote weet.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven