MuscleMeat

Npp stack povi of primo

Bezoekers in dit topic

Als ik het goed heb kom je in juli net uit een kuur. 18mei zat je in week 4

Ik ga ook niet morgen al starten ik cruise eerst 12 weken. ik wil alleen al weten wat ik moet inslaan en informatie opdoen. Omdat ik via de genen waar ik het koop advies kreeg en deze met jullie wil vergelijken.

Drop eens een shape foto met welke shape je de kuur wilt gaan starten
Foto zou ik privé kunnen sturen want heb veel tattoo herkenbaar. Maar kan jou profiel niet openen

Foto maakt toch geen fuck uit, je weet zelf je vet% je bent geen klein kind die hier goedkeuring nodig heeft.

Dit is mijn logs via voedingswaarde coach

Bijlagen

• Screenshot_20230923_184006_Virtuagym.jpg
    Screenshot_20230923_184006_Virtuagym.jpg
    45,2 KB · Weergaven: 62
Foto maakt toch geen fuck uit, je weet zelf je vet% je bent geen klein kind die hier goedkeuring nodig heeft.
Schijnbaar wel want 90% hier schat zijn vet% veels te laag in en afgaand op advies wat men dan geeft maakt iemand een verkeerde keuze

Hij begint morgen niet zegt ie, dus dit is voorbereidingsfase.
verder kun je ook kuren in cut en na paar weken leanbulken. Wat iemand uiteindelijk doet is zijn eigen zaak. Taille van 93cm en 11.8% klopt ook niet 🤣

Hij begint morgen niet zegt ie, dus dit is voorbereidingsfase.
verder kun je ook kuren in cut en na paar weken leanbulken. Wat iemand uiteindelijk doet is zijn eigen zaak. Taille van 93cm en 11.8% klopt ook niet 🤣
Je kan alles doen, maar zou jij in een kuur eerste fase cutten en daarna bulken?
Dat ts te weinig research heeft gedaan? Bloedwaarden test van niks? Glucose niet meet, supps yolo en die vet% icm omtrek is ook niet kloppend.

Iedereen moet doen wat ie zelf wilt, maar weet wel vooraf waaraan je begint om niet achteraf te lopen janken als men hier je al waarschuwt. Als ts goedkeuring zoekt moet ie zijn moeder maar vragen, zoekt ie advies hoe/wat dan neus je hier rond. Wat iemand doet moet ie zelf weten.

Kunnen eindeloos discussie voeren. Bloed metingen moeten nog gedaan worden over 12 weken. De metingen van voedingswaarde coach vertouw ik op. Vanuit daar gaan we verder. Informatie wou ik hier op doen maar alsnog ben ik niks wijzer. Denk dat we het topic er beter bij kan laten en ik ergens anders informatie opdoe.

Kunnen eindeloos discussie voeren. Bloed metingen moeten nog gedaan worden over 12 weken. De metingen van voedingswaarde coach vertouw ik op. Vanuit daar gaan we verder. Informatie wou ik hier op doen maar alsnog ben ik niks wijzer. Denk dat we het topic er beter bij kan laten en ik ergens anders informatie opdoe.
en zorg dat je werkelijke vet% laag is.
zo laat ik 7-punts meting doen, en kom op 78mm totaal.

900 test en 600npp is een stevige kuur. Als je niet het fysiek hebt wat zulke doseringen “rechtvaardigt”, zou ik om te beginnen wat lager inzetten. Die extra ml’s en mg’s gaan je gewoon niet heel veel meerwaarde brengen als je te dik en te klein bent.

500/600 test en 350 npp (dus eod) is een chille kuur en moderate qua dosering. Bijna de helft van wat jij van plan bent om te nemen.

Waarom npp niet op 200 en dan 400 mast toevoegen?
Npp en tren hoeven beide helemaal niet zo hoog gedoseerd te worden voor hun werking. Meer zorgt alleen maar voor meer bijwerkingen.

Bijwerkingen liggen trouwens niet aan je Esther. Test is test tren is tren etc.
Het is alleen sneller uit je systeem.

Velen zullen het hier mee oneens zijn, waaronder ikzelf.

Alsnog heeft niemand mijn vraag beantwoord. Niemand die iets zoals primo provi of mast pakt bij npp.
Bijna iedereen die test/npp pakt zet er tegenwoordig primo bij, als ik me niet vergis 2 van de posters hier ook. Dus ja, het kan. Het zal allicht ook werken gezien je de dosis er verder mee verhoogt. Enige manier is het gewoon proberen.

Back
Naar boven