AndroidHealthClinic

npp te laag gedoseerd?

Bezoekers in dit topic

Mvf

Novice
Lid geworden
22 okt 2018
Berichten
12
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
13%
Beste leden,

Ik ben een week geleden begonnen aan de volgende massakuur:

week 1-4 : dbol : 30 mg / dag
week 1-10 : npp: 300 mg/week
week 1-12 : test e 600mg/week (meerdere injecties verspreid over de week)
week 14-17: pct
vanaf week 3 : 500iu hcg/week

Nu is mijn vraag: is de npp niet te laag gedoseerd? Wat zijn jullie meningen?

Alvast bedankt
 
Waarom is dit volgens jou te laag gedoseerd? Wat is de reden uberhaupt dat je kiest voor NPP in plaats van Deca?
 
Waarom is dit volgens jou te laag gedoseerd? Wat is de reden uberhaupt dat je kiest voor NPP in plaats van Deca?

Omwille van de lagere vochtretentie, de snellere werking en het beter herstel na de kuur.
 
Dus als die Amerikanen zeggen, kom we gaan een muur bouwen, dan moeten wij dat ook maar weer gaan doen?! Of de Duitsers.. Ik noem maar wat he..
 
Dus als die Amerikanen zeggen, kom we gaan een muur bouwen, dan moeten wij dat ook maar weer gaan doen?! Of de Duitsers.. Ik noem maar wat he..

Net omwille van het feit dat die Amerikanen nogal vaak de "more is better" mentaliteit hebben, vraag ik het toch even na bij een nuchterder publiek, zo dacht ik ...;)
 
Lees overal op Amerikaanse fora dat dit te laag is....
Die zeggen ook dat je cycles minimaal 16 weken lang moeten zijn.
Ik heb letterlijk dezelfde kuur gedaan alleen de andere ester voor Nandrolone. Als je goed eet en traint groei je hard genoeg
 
Tja ik zou gewoon afgaan op je eigen gevoel, je eigen resultaten etc., in plaats van je te laten leiden door wat ze hier of op een Amerikaans forum "normaal" vinden.
Verhogen kan altijd nog, zeker met kort werkende esters.
 
Ik heb overigens ook wel het e.e.a. gelezen over NPP/Deca - doseringen, tevens van vrij gerespecteerde personen in het wereldje, die beweren dat onder de 400mg Deca alleen wat gewrichtspijn tegen zal gaan, maar dat het wat betreft spiermassa geen zoden aan de dijk gaat zetten. Persoonlijk lijkt mij dit een vrij dubieus statement gezien het profiel van Nandrolone, maar ik heb er zelf 0 praktische ervaring mee.
 
Een goede coach zal zeggeb dat 200mg deca meer dan genoeg is ;)
 
Ik heb overigens ook wel het e.e.a. gelezen over NPP/Deca - doseringen, tevens van vrij gerespecteerde personen in het wereldje, die beweren dat onder de 400mg Deca alleen wat gewrichtspijn tegen zal gaan, maar dat het wat betreft spiermassa geen zoden aan de dijk gaat zetten. Persoonlijk lijkt mij dit een vrij dubieus statement gezien het profiel van Nandrolone, maar ik heb er zelf 0 praktische ervaring mee.

Is compleet onzin inderdaad.
 
:roflol: Ja ik zou het ook wel willen, maar dat was het punt niet :D
 
200 á 300 mg is een prima dosering voor nandrolon.
 
Ziet er gewoon prima uit :)
 
Ik heb overigens ook wel het e.e.a. gelezen over NPP/Deca - doseringen, tevens van vrij gerespecteerde personen in het wereldje, die beweren dat onder de 400mg Deca alleen wat gewrichtspijn tegen zal gaan, maar dat het wat betreft spiermassa geen zoden aan de dijk gaat zetten. Persoonlijk lijkt mij dit een vrij dubieus statement gezien het profiel van Nandrolone, maar ik heb er zelf 0 praktische ervaring mee.
Dat slaat ook nergens op en de meeste personen in het AAS-wereldje zijn, in mijn ervaring, nu niet bepaald de snuggerste. Ik doel daarmee trouwens niet op AAS-gebruikers, maar op die guru-figuren die mensen op de boards adviseren. Vooral op de Amerikaanse fora stikt het van de idioten.
 
Back
Naar boven