MuscleMeat

NPP vs Bold (1 bezoeker)

Welk middel heeft jouw voorkeur?

  • Ik vind beide kut

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ligt eraan of ik cut of blast of aan andere aspecten (eventueel toe te lichten hieronder)

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    13

Bezoekers in dit topic

Merk ook wel een flink verschil tussen Deca en NPP wat betreft waterretentie. Met NPP viel het echt heel goed mee, bij Deca ben ik net een varken met constant opgezwollen kop en aan het einde van de dag extreem dikke onderbenen.

En nou aub niet over voeding en dat soort dingen beginnen.
 
Merk ook wel een flink verschil tussen Deca en NPP wat betreft waterretentie. Met NPP viel het echt heel goed mee, bij Deca ben ik net een varken met constant opgezwollen kop en aan het einde van de dag extreem dikke onderbenen.

En nou aub niet over voeding en dat soort dingen beginnen.
Het is mij nog steeds niet bekend waar dit nu door komt, terwijl bijna iedereen het wel beweert.

Misschien omdat injects met de langere ester elkaar constant overlappen door de weken heen? Met een korte ester is dat minimaal.
 
Ik zou voor test met npp gaan. Maandag-woensdag-vrijdag prikken is meer dan prima. Net iets anders dan letterlijk EOD, maar volstaat prima. Als je dan toch al 3 x per week injecteert zou ik ook gelijk voor test prop gaan.

450mg test prop
450mg npp

Je kan ervoor kiezen om er een klein beetje masteron bij te nemen zodat het wat meer androgeen is en kans op gyno te verkleinen.
Ik denk dat het zoiets wordt, of 500 Test P / 400 NPP. EOD of 3 x p/w prikken lijkt mij wel praktisch.
Ik zou zelf nooit meer test prop doen. De PIP van die shit is gewoon echt nasty. Duurde wekenlang voordat ik daar eindelijk een beetje aan gewend raakte.

Ga maar eens legs doen wanneer heel je been met een hamer lijkt te zijn bewerkt.
Ik heb 2x ooit PIP gehad, maar toen had ik Test E op 500 mg / ml tijdens m'n eerste kuur. Verder nooit meer gehad, maar bedankt voor de waarschuwing. Ik denk als ik EOD injecteer het wel meevalt, zoveel ml is dat niet. En de concentratie is denk ik wel bepalend.

---
Bedankt voor alle reacties. Het wordt Test + NPP maar Bold sla ik wel vast in om in de toekomst nog eens te proberen, ben er toch wel benieuwd naar.
 
Pip of geen pip heeft niets te maken met de hoeveelheid en frequentie waar je mee injecteert. Sommige esters (zoals propionate dus) zorgen gewoon voor zo’n ontstekingsreactie bij vrij veel mensen.

Wellicht heb jij er wel totaal geen last van, maar het is zeker iets om rekening mee te houden. Niets zo frustrerend als on cycle niet (fatsoenlijk) kunnen trainen omdat je vreselijke pip hebt.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Meer testosteron overwogen?

mijn laatste bulkblast was:

12 weken:

1-12: 500mg test e
7-12: 300mg test pp

(met gh)

maakte gains met m’n vingers in m’n neus.
 
Pip of geen pip heeft niets te maken met de hoeveelheid en frequentie waar je mee injecteert. Sommige esters (zoals propionate dus) zorgen gewoon voor zo’n ontstekingsreactie bij vrij veel mensen.

Wellicht heb jij er wel totaal geen last van, maar het is zeker iets om rekening mee te houden. Niets zo frustrerend als on cycle niet (fatsoenlijk) kunnen trainen omdat je vreselijke pip hebt.
Ik had het met Test E gedoseerd op 500 mg/ml. Toen ik exact dezelfde vial stackte met Mast had ik nergens last van.
Test E van hetzelfde merk op 250 mg/ml of 300 mg/ml heb ik ook nog nooit last van gehad.
Vandaar mijn vermoeden dat het aan de concentratie lag. De frustratie snap ik, ik ging echt kapot en kon niet fatsoenlijk benen trainen, maar heb mij er doorheen gepusht.
 
Laatst bewerkt:
Testosteron 400mg per week
Drostanolone 400mg per week
Nandrolon 300mg per week

Een week of 12. Vond ik persoonlijk een top kuur.
 
Back
Naar boven